Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MICL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 01-08-2024
Ik ben al jaren trouw klant bij Azerty en heb eigenlijk feitelijk nooit iets aan te merken gehad. Maanden geleden nog met volle tevredenheid een enquête ingevuld met de vraag of ik mezelf als ambassadeur van de winkel zag.. Tot zover mijn fijne relatie met deze winkel.

Pas zijn ze overgestapt op een nieuw computer systeem en dus ook nieuwe webwinkel software. En hier begon mijn inwendige autistische ik naar boven te komen. Daar waar ik de site eerst aanwees als de fijnste, de beste en vooral de meest ideale (qua shopervaring, niet persé qua prijs) moet ik nu eerlijk bekennen dat ik hun nieuwe site zwaar beneden peil vindt (om het maar even netjes te houden).

Hoe kan het dat een gerenommeerde site dat award naar award wint nu met zoiets knulligs komt? Wellicht is het voor hun eigen back-end misschien allemaal er beter op geworden.. Maar front-end mist er zoveel! |:( Ben ik nou serieus de enige? Ik lees allemaal positieve ervaringen in de klant beoordelingen. Maar een beetje vaste klant zal net als ik wel moeite hebben lijkt me? Het lijkt nu net dat ze hun oude design in een andere software proberen te behouden maar met veel gebreken. Had dan gewoon een compleet nieuwe webwinkel gebouwd? Ander design maar wel dezelfde ervaring houden?

Een aantal dingen:

> Plaatjes en informatie ontbreken
> Veel producten ontbreken
> Mijn opgeslagen favorieten, maandenlang bezig geweest met een wishlijst. Allemaal weg...
> Productcategorieën die van geen kant kloppen
> De categorie "Gereedschap / reiniging.. god mag weten waar die is..
> Niet meer de mogelijkheid tot het sparen van Azerties
> Cadeaubonnen zijn foetsie
> De vroegere productcategorieën waren beter, alsmede ook de manier van zoeken d.m.v. filters. Deze filters staan nu aan de zijkant en zijn heel basic.
> Bevestigingsmail lappen tekst zonder spacing of nette alinea's. Geen HTML maar plain tekst.
> Niet meer automatisch inloggen. Iedere keer weer mijn gegevens invoeren.
> Geen link meer naar je winkelwagentje kunnen genereren.

Maar goed,
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Nu snap ik dat updaten van een systeem nodig is om als tech winkel bij de tijd te blijven. Maar het lijkt nu net alsof ze een half klare site online hebben gegooid dat dus nog niet helemaal gemigreerd is met de oude. Had dan gewoon je site online gehouden totdat alles echt maar dan ook echt 100% zeker werkt.

Enige positieve vind ik de pagina waar je je orders kan inkijken. Die ziet er een stuk netter uit nu. En als je inlogt onthoudt ie je winkelwagentje.

Klachten over mijn shopervaring laat Azerty links liggen en i.p.v. actief klachten of reacties of opmerkingen te verzamelen (lijkt het) komen ze alleen maar met een reactie en niet met een oplossing. Ben dat ambassadeurs gevoel compleet kwijt. :/ ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En wat moeten we daar hier mee? Wat wil je bereiken met dit topic ? :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-06 11:46

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Hiervoor autisme erbij halen. :')
Veranderingen blijven bestaan, je moet gewoon even wennen.
Zo werd heel fok.nl ook gek toen Danny en zijn collegae de lay-out aanpaste. Nu hoor je er niets meer van.

Ik heb zelf ASS. 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door MedionAkoya op 24-01-2017 17:35 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pakje gemak werkt sinds de vernieuwing ook niet meer. Die optie verdween uit mijn bestelling en kon niet weer toegevoegd worden. Onbekend wanneer die optie weer gebruikt kan worden.

[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 24-01-2017 17:38 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En ik zet een slotje op het topic. Topics als deze zijn niet de bedoeling op Tweakers, daar hebben we Shopreviews voor.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.