ik heb deze computer maar er zit geen goede grafische kaart in dus ik wil een andere in doen een Geforce gtx 970 maar ik weet niet welke goed is en er in past... dus mijn vraag is welke kan er in en welke niet. alvast danku wel
Vraag
Alle reacties
Hier kunnen wel vrij weinig mee. Begin eens met volledige specs van je systeem te vermelden.
Ja dit is een leuke..
Hoe wil je dat wij hier over kunnen oordelen?
4 belangrijke dingen die je zeker moet vermelden:
1 Moederbord
2 Voeding
3 Grote van de behuizing
4 processor
Hoe wil je dat wij hier over kunnen oordelen?
4 belangrijke dingen die je zeker moet vermelden:
1 Moederbord
2 Voeding
3 Grote van de behuizing
4 processor
Intel i7 13700k | RTX 3080 | 32GB Geheugen
*knip* reageer normaal of niet
[ Voor 80% gewijzigd door br00ky op 24-01-2017 16:36 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Het systeem staat gekoppeld aan dit topicmarcel4332 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:20:
Hier kunnen wel vrij weinig mee. Begin eens met volledige specs van je systeem te vermelden.
Acer Predator G3-605 I8902 NL
Hij heeft een prebuilt gelinkt aan de bovenkant van de post,
TS als je de kast openmaakt en kan meten hoeveel ruimte er is van het begin van de slot waar de grafische kaart zit tot het punt waar de case het blokkeert, dan kunnen wij beter kijken hoe het zit.
TS als je de kast openmaakt en kan meten hoeveel ruimte er is van het begin van de slot waar de grafische kaart zit tot het punt waar de case het blokkeert, dan kunnen wij beter kijken hoe het zit.
Ah sorry mijn fout.
Weet je ook wat voor voeding er in zit?
Kan ik ook niet vinden. Wat ik wel kan vinden is dat er een R9 255 in zit. Die heeft een 1 keer 6 pin nodig.marcel4332 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:30:
Ah sorry mijn fout.
Koop deze maar
Intel i7 13700k | RTX 3080 | 32GB Geheugen
En dicht bij gebrek aan eigen opzoek- en uitzoekwerk. Meer hierover in Het algemeen beleid #quickstart.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.