Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonasDeMoor
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-12-2022
Hallo,

Deze morgen heb ik mijn OnePlus One hersteld naar de fabrieksinstellingen. Ik heb de nieuwste fastboot image van CyangenOS van de website van Cyanogen gehaald en deze geflashed. Ik heb de instructies gevolgd uit deze forumpost op XDA Developers: https://forum.xda-develop...opo-to-100-stock-t2826541.

De laatste stap om de "tamper-bit" te resetten heb ik niet gedaan.

Bij het uitvoeren van het commando "fastboot reboot" om de One te herstarten, schakelde te telefoon zichzelf uit.

De telefoon reageert op niets meer. Ik heb al geprobeerd om de power-knop 20 seconden in te houden en om via Volume Down + Power in recovery te geraken.

Momenteel heb ik twee mogelijkheden dat ik zou kunnen proberen:
  • De instructies op de website van OnePlus volgen. Ik zou de One gedurende 12u moeten met rust moeten laten en vervolgens deze gedurende 6u opladen. Nadien de telefoon loskoppelen en opnieuw een uur opladen.
  • De volgende instructies op XDA volgen: https://forum.xda-develop...rick-oneplus-one-t3013732. Deze houden in om via Chinese tools ColorOS te flashen en daarna de stock image terug te flashen.
Persoonlijk neig ik meer naar de eerste mogelijkheid. Ik kan nadien nog altijd de telefoon naar OnePlus terugsturen.

Ik ben zowat ten einde raad. Als er iemand oplossingen of bemerkingen heeft dan hoor ik dit graag.

Alvast bedankt voor de hulp.

Beste antwoord (via rens-br op 25-01-2017 08:36)

• JonasDeMoor
Ik heb tweede reeks instructies van op XDA gevolgd. Mijn OPO werkt nu terug :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GtrCraft
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Is de batterij niet gewoon leeg? En gaven de fastboot commando's errors of werkte ze goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonasDeMoor
GtrCraft schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:43:
Is de batterij niet gewoon leeg? En gaven de fastboot commando's errors of werkte ze goed?
Bedankt voor je antwoord. De fastboot commando's gaven geen errors. De batterij was (zover ik weet) niet leeg; ze was nog ongeveer 64% opgeladen toen ik met de procedure begon.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• JonasDeMoor
Ik heb tweede reeks instructies van op XDA gevolgd. Mijn OPO werkt nu terug :)