Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bram2912
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-11 23:11
Laatst is mijn telefoon (Wileyfox Storm) door iemand uit mijn handen gebeukt en nu is de aan knop en de volume - knop defect. Als ik het niet goedkoop gerepareerd krijg heb ik een andere telefoon nodig. Misschien weten jullie goede opties? Ik heb niks tegen china phones or whatever, windows phone wordt ook geaccepteerd, het liefst wel android.

Ik zoek een?
Een betaalbare telefoon rond de 200 a 250 euro, met Android of eventueel Windows Phone. Het liefst een met een fatsoenlijk scherm en een beetje okay performance. Also, hoe kaler de versie van Android, hoe beter.

Wat is je budget?
225 Euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het moet alledaagse dingen zoals whatsapp, snapchat, chrome etc goed kunnen ondersteunen. Ik zal het het meest gebruiken voor communicatie en cloud opslag met onedrive. Verder geen echte voorkeuren.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen voorkeur van merken, maar ik heb wel iets met een beetje onbekende dingen, altijd leuk om te proberen. Zelf heb ik naar de Archos 55 Diamond Selfie (Lite versie ook) gekeken en Vernee Mars (weet iemand of die goed is?) Verder heb ik nog niks echt interessants gevonden helaas.

Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven.
Alvast bedankt,
Bram

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik zocht vorig jaar ook een telefoon van rond die prijs.

Momenteel bezit ik de LG G3, en kan die aanraden!
https://www.belsimpel.nl/lg/lg-g3-black/abonnement

Kijk ook even verder, vergelijk verschillende toestellen en lees reviews!

Anjunabeats

Verwijderd

Xiaomi Redmi 4? Hier zijn we er zeer tevreden mee. Lekker goedkoop ook. Met jouw budget zou je ook nog de Redmi 4 Pro kunnen halen.

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-09 13:48
Al eens naar Wileyfox toestellen gekeken?
Zijn leuke telefoons voor de prijs.

• bram2912
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-11 23:11
lauranvh schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:48:
Eerlijk gezegd klaar met dat merk, heb de Storm nu en dat ding is zo mank als het maar zijn kan. Een ongelooflijke shitshow van een telefoon, geen wonder dat ze productie snel stopten en alle verwijzingen ervan van hun site haalden.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:45:
Xiaomi Redmi 4? Hier zijn we er zeer tevreden mee. Lekker goedkoop ook. Met jouw budget zou je ook nog de Redmi 4 Pro kunnen halen.
Moet ik daar zelf de play store op zetten? En hoe kom ik aan zo'n telefoon? Dat heb ik nooit goed begrepen.

Verwijderd

lauranvh schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:48:
Ik denk van wel, aangezien zijn kapotte telefoon een Wileyfox was :+
bram2912 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:52:

[...]

Moet ik daar zelf de play store op zetten? En hoe kom ik aan zo'n telefoon? Dat heb ik nooit goed begrepen.
Dat wel, maar het is redelijk simpel. Bestellen vanaf https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-16gb-rom-8650.html , met DHL laten verzenden. ( Met DHL heb ik vanaf die site nog nooit invoerkosten gehad.) Wanneer 'ie binnen is toestemming aanvragen bij Xiaomi om de bootloader te unlocken, dan TWRP flashen en dan de Xiaomi.eu multilang ROM flashen.

Het klinkt ingewikkeld, maar het is heel simpel. Inlezen op https://xiaomi.eu/community/ is een goed begin :)

PS. Ik heb geen aandelen bij Ibuygou, alleen goede ervaringen ermee.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2017 15:56 ]

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-09 13:48
bram2912 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:52:
Eerlijk gezegd klaar met dat merk, heb de Storm nu en dat ding is zo mank als het maar zijn kan. Een ongelooflijke shitshow van een telefoon, geen wonder dat ze productie snel stopten en alle verwijzingen ervan van hun site haalden.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:52:

Ik denk van wel, aangezien zijn kapotte telefoon een Wileyfox was :+
Hoe kan ik dat gemist hebben. Succes met het vinden van een andere telefoon.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-11 07:50
De genoemde LG G3 zou ik echt niet meer naar kijken. We leven inmiddels in 2017, de G3 is uit 2014?
Pagina: 1