Laatst is mijn telefoon (Wileyfox Storm) door iemand uit mijn handen gebeukt en nu is de aan knop en de volume - knop defect. Als ik het niet goedkoop gerepareerd krijg heb ik een andere telefoon nodig. Misschien weten jullie goede opties? Ik heb niks tegen china phones or whatever, windows phone wordt ook geaccepteerd, het liefst wel android.
Ik zoek een?
Een betaalbare telefoon rond de 200 a 250 euro, met Android of eventueel Windows Phone. Het liefst een met een fatsoenlijk scherm en een beetje okay performance. Also, hoe kaler de versie van Android, hoe beter.
Wat is je budget?
225 Euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het moet alledaagse dingen zoals whatsapp, snapchat, chrome etc goed kunnen ondersteunen. Ik zal het het meest gebruiken voor communicatie en cloud opslag met onedrive. Verder geen echte voorkeuren.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen voorkeur van merken, maar ik heb wel iets met een beetje onbekende dingen, altijd leuk om te proberen. Zelf heb ik naar de Archos 55 Diamond Selfie (Lite versie ook) gekeken en Vernee Mars (weet iemand of die goed is?) Verder heb ik nog niks echt interessants gevonden helaas.
Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven.
Alvast bedankt,
Bram
Ik zoek een?
Een betaalbare telefoon rond de 200 a 250 euro, met Android of eventueel Windows Phone. Het liefst een met een fatsoenlijk scherm en een beetje okay performance. Also, hoe kaler de versie van Android, hoe beter.
Wat is je budget?
225 Euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het moet alledaagse dingen zoals whatsapp, snapchat, chrome etc goed kunnen ondersteunen. Ik zal het het meest gebruiken voor communicatie en cloud opslag met onedrive. Verder geen echte voorkeuren.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen voorkeur van merken, maar ik heb wel iets met een beetje onbekende dingen, altijd leuk om te proberen. Zelf heb ik naar de Archos 55 Diamond Selfie (Lite versie ook) gekeken en Vernee Mars (weet iemand of die goed is?) Verder heb ik nog niks echt interessants gevonden helaas.
Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven.
Alvast bedankt,
Bram