Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffvr
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 24-06-2022
Beste Medetweakers,

Mijn vraag is hier volop te vinden helaas werken de oplossingen niet dus hoop dat iemand de gouden tip heeft

Ik heb een Experiabox V10 hieraan hangt een Airport Extreme (bg), een Airport Express(1e verdieping) en een Time capsule(2e verdieping) nu wil ik dat de Extreme een netwerk aanmaakt en de andere 2 het versterken de KPN Experiabox mag het router gedeelte afhandelen, alles is bedraad aangesloten de express en time capsule gaan via een switch.

Nu klapt het het netwerk eruit wanneer ik de time capsule of airport express verbind.... met alleen de Extreme aan de Experiabox zijn geen problemen.

*Airport Extreme staat in brugmodus en ethernetkabel is op de WAN poort aangesloten, bij de express en time capsule is deze op de Ethernet poort aangesloten.

Misschien heeft iemand nog tips wat betreft aansluitvolgorde of installatie wat dit probleem zou verklaren.....

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-06 16:59

donny007

Try the Nether!

Alle Airports zijn bedraad aangesloten op hetzelfde netwerk?

Dan moeten ze allemaal op "netwerk aanmaken" staan (kromme Apple-benaming voor access point).

In de "netwerk uitbreiden" modus werken ze als draadloze range extender. Zodra je er dan eentje met een kabel op hetzelfde netwerk aansluit creëer je een loop (waardoor het netwerk moeizaam/niet werkt).

[ Voor 10% gewijzigd door donny007 op 24-01-2017 15:33 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-06 15:01
Zit er nog andere apparatuur op die airports of Time capsule?