Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptopadvies HP of MAC

Pagina: 1
Acties:

• Budala
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-01-2024
Hallo allemaal,

Ik mag voor mijn baan binnenkort een laptop aanschaffen. Naast budget is de enige restrictie die ik heb dat het een HP of MAC moet zijn. Met HP heb ik redelijk wat ervaring en vind ik in principe altijd prima machines. MAC heb ik ooit eens een korte periode mee gewerkt, maar niet genoeg om er echt een goed oordeel over te kunnen vellen. Mijn vraag is dus

Wat ga je met je laptop doen?
Ga hier IT beheer werkzaamheden mee doen dus wil wel een krachtige laptop hebben. Een leuke videokaart zou leuk zijn maar zeker niet iets wat nodig is.

Wat is je budget?
1300-1500

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja daarom wil ik graag een ultrabook met bijvoorbeeld 13 inch scherm. 15 inch kan ook maar heeft niet de voorkeur.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
HP of MAC dus ;)

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Kan je met genoeg argumenten je baas overtuigen om ook andere merken in acht te nemen? Dat geeft je meer vrijheid in je keuze waardoor je wellicht meer bang for buck krijgt.

De software die je moet draaien op je laptop vanuit je werkgever, zijn die ook compitabel met Mac OSX?

Waar heb heb je de grafische kaart voor nodig?

En is het budget dat je krijgt incl. BTW en eventuele bedrijfskortingen? Hebben jullie geen regelingen met een dealer?

[ Voor 15% gewijzigd door PerfektOne op 24-01-2017 11:28 ]

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

• Budala
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-01-2024
Hey PerfektOne

Bedankt voor je reactie!

Merk moet echt HP of mac zijn. Software is geen probleem. Grafische kaart heb ik dus niet nodig. Zie dat meer als een plus. Voor zover ik weet zijn er geen regelingen.

Waar ik nieuwsgierig naar ben is welke laptop jij zou nemen als jij deze restricties had. Het is een Byod concept waarin ze de laptop voor je betalen en na 3 jaar mag je deze houden en krijg je weer een nieuwe. Zat aan een mac te denken omdat ik hoor dat die wat meer waarde vast zijn. Misschien wil ik hem daarna wel verkopen ofzo. Maar vroeg mij af wat anderen zouden doen.