Bij Booking.com boek je het perfecte verblijf in alle uithoeken van de wereld. Luxe hotels, gezellige appartementen, romantische strandhuizen en zelfs lodges op de savanne... ze hebben 't allemaal!
[
Voor 28% gewijzigd door
Verwijderd op 13-03-2018 22:13
]
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 22:41:
Bij Booking.com boek je het perfecte verblijf in alle uithoeken van de wereld. Luxe hotels, gezellige appartementen, romantische strandhuizen en zelfs lodges op de savanne... ze hebben 't allemaal!
Boek via de app en gebruik daarbij de kortingscode: KERN0P50
Zo krijg je na je reis € 15 terug.
Gisteren tijdens het boeken van mijn vakantie dankbaar gebruik gemaakt van de hier geplaatste kortingscodes. Daarom hierbij ook mijn kortingslink om ook andere tweakers een leuke korting te kunnen geven
Nu een aantal x gebruik gemaakt van verschillende kortingscodes hier voor hotels voor onze geplande zuidwest-usa rondreis. Hierbij mijn link voor €15,- korting op een overnachting:
Gelieve niet bruikbare codes te verwijderen aub (elke code is slechts 10 keer bruikbaar, en dit merk je pas na de booking )
Bruikbare code: https://www.booking.com/s/vranck38
Let op:
~[green]Wat willen we WEL in dit topic?
• Referral-codes voor Booking.com
• Kortingscodes voor Booking.com
Vergeet niet om het kortingspercentage aan te geven.
Wat willen we NIET in dit topic? [font size=16]• Dubbele / meerdere referral-codes.[/font] Dit betekent dus maximaal 1 referral per persoon / account. Het plaatsen van je €15,- én 10% korting is dus NIET de bedoeling
Ook je eigen code quoten en/of je oude post leeghalen valt onder dubbelposten. (Post je je referral dubbel of meer dan één referral, dan worden al je referrals verwijderd om het topic schoon te houden. Bij herhaaldelijk dubbel plaatsen van je referral volgen er andere maatregelen.)
• Discussies over Booking.com en het verdienmodel
• Simpele vragen die Booking.com ook kan beantwoorden
• Slowchat / offtopic-reacties
Let op: Dit zijn referralcodes, de poster verdient aan het gebruik van de code.