Slaapkamer TV 32 inch (MM BTW-dagen)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-10 23:57
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
slaapkamer tv van 32 inch.
Wat is je budget?
Ik zoek eerder naar een goede prijs-kwaliteit verhouding, een paar tientjes meer of minder maakt mij niet uit.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Alleen om Netflix te kijken op de slaapkamer.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik vind WebOS van LG wel oke werken, maar hoe is android tv op de Philips tegenwoordig? Het oude smarttv system van Philips vond ik echt verschrikkelijk. Verder ben ik benieuwd of firefox OS van de Panasonic nog lang ondersteund wordt, kon ik weinig over vinden.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de Philips32PFS5501, de PhilipsPFS6401 (ambilight) en de LG 32LH604V. Zitten allemaal rond de 350. De Samsung UE32K5600 schijnt wel beter te zijn dan deze televisies, maar is wel 100 euro duurder. (iets minder straks met de btw actie). Andere merken heb ik niet geprobeerd omdat ik onzeker ben hoelang deze nog ondersteund worden. (Panasonic, Toshiba enz.)
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik vind WebOS van LG fijn werken, maar ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de philips vanwege android tv en/of ambilight. Alleen bij de consumentenbond komen beide Philips er slecht vanaf, de recensies zijn hier op tweakers en omgeving wel positief.

Welke vragen heb je hier nog over?
Het belangrijkste is dat de Netflix app lang blijft werken. Die garantie is er nog steeds niet bij smart TV' s naar mijn weten. Ik snap dat ik ook een Chromecast aan mijn Smart-tv kan hangen, maar voor op de slaapkamer vind ik het rustiger om niet met Ipads en telefoons te klooien.
Verder ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met het geluid van deze systemen, aangezien ik niet perse boxen in de slaapkamer hoef.

Verder mag de tv ook wel 40/42 inch zijn als de prijs, maar niet drastisch omhoog gaat. De Panasonic TX-40DSW404 is bijv. ook slechts 349 bij MM.

[ Voor 3% gewijzigd door Joel22 op 24-01-2017 11:03 ]