Mijn vraag
In het netwerk: een PC, een laptop (Wifi), een printer en een NAS.
Sinds kort heb ik geen analoog tv-signaal meer en moest ik voor de tweede tv een andere verbinding realiseren. Omdat ik voor mijn D-link geen uitbreiding kon krijgen, kocht ik een Devolo dLAN duo 500. Deze sloot ik aan op de Technicolor en maakte vervolgens verbinding met de beide adapters voor de tweede tv en mijn PC (zolder). Goede ontvangst op de tv en ook de internetsnelheid op de zolder was goed.
Maar ….. er is nu een tweede netwerk! Naast het bestaande netwerk is er nu een nieuw netwerk waar mijn PC aan verbonden is. Maar de printer en de NAS kan ik nu niet meer benaderen: ik zie deze niet meer!
Is dit op te lossen? Zo ja, hoe?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Aan de.Technicolor 789VN V3 (glasvezelmodem) zit verbonden de Netgear WNDR 3700
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Resetten van de Devolo.
...
In het netwerk: een PC, een laptop (Wifi), een printer en een NAS.
Sinds kort heb ik geen analoog tv-signaal meer en moest ik voor de tweede tv een andere verbinding realiseren. Omdat ik voor mijn D-link geen uitbreiding kon krijgen, kocht ik een Devolo dLAN duo 500. Deze sloot ik aan op de Technicolor en maakte vervolgens verbinding met de beide adapters voor de tweede tv en mijn PC (zolder). Goede ontvangst op de tv en ook de internetsnelheid op de zolder was goed.
Maar ….. er is nu een tweede netwerk! Naast het bestaande netwerk is er nu een nieuw netwerk waar mijn PC aan verbonden is. Maar de printer en de NAS kan ik nu niet meer benaderen: ik zie deze niet meer!
Is dit op te lossen? Zo ja, hoe?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Aan de.Technicolor 789VN V3 (glasvezelmodem) zit verbonden de Netgear WNDR 3700
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Resetten van de Devolo.
...