It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ik hoorde net op de radio een reclame van Libertel dat ze daar nu een abo voor hebben. Ik denk dat je dus ff op hun site wil kijken www.libertel.nl
bij libertel zie ik alleen voor bedrijven een oplossing. kost 75,- p/m extra en dan 3,64 per MB (dal 2,86) niet echt geschikt voor particulieren. (kan ook niet moet een corporate net abbo hebben)
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Nee dan weet ik het ook ff niet. Ik denk trouwens ook dat ze zeker in het begin vooral mikken op business gebruikers, bij GPRS
Ik test momenteel via de TUe een Ericsson R520m, samen met een bluetoothkaart. Ik hoef daar niets voor te betalen, dus ben flink aan het testen.
Maar ik moet zeggen dat de snelheid tegenvalt en op sommige plaatsen de verbinding niet eens bruikbaar is.
Libertel en Telfort hebben geloof ik al een GPRS abo, (ik test nu met libertel). Maar die zijn best prijzig. (Je betaalt een vast tarief plus geld per Mb die je down- en upload).
Het is wel handig dat je je telefoon gewoon in je tas kunt hebben zitten en met je laptop draadloos kunt internetten.
Maar op het moment is de snelheid met geluk gelijk aan een 28k8 - 33k6 modem en dan op plaatsen waar de ontvangst goed is.
Als je via bluetooth met je palm wil werken moet je ook een van de nieuwe modellen hebben waar een bluetoothkaartje in kan.
Zal allemaal best prijzig worden. Ik gebruik het met mijn palm nu alleen via IR.
Maar ik moet zeggen dat de snelheid tegenvalt en op sommige plaatsen de verbinding niet eens bruikbaar is.
Libertel en Telfort hebben geloof ik al een GPRS abo, (ik test nu met libertel). Maar die zijn best prijzig. (Je betaalt een vast tarief plus geld per Mb die je down- en upload).
Het is wel handig dat je je telefoon gewoon in je tas kunt hebben zitten en met je laptop draadloos kunt internetten.
Maar op het moment is de snelheid met geluk gelijk aan een 28k8 - 33k6 modem en dan op plaatsen waar de ontvangst goed is.
Als je via bluetooth met je palm wil werken moet je ook een van de nieuwe modellen hebben waar een bluetoothkaartje in kan.
Zal allemaal best prijzig worden. Ik gebruik het met mijn palm nu alleen via IR.
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
geloof Telfort (wel vet duur trouwens)
www.gprs-info.nl
www.gprs-info.nl
Verwijderd
Kan iemand me vertellen wat de maximaal haalbare snelheid met gprs is, en wat de realistische is? Thanks.
In theorie:Op woensdag 04 juli 2001 19:49 schreef smiley het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de maximaal haalbare snelheid met gprs is, en wat de realistische is? Thanks.
Data per tijdslot (max. bij 8 tijdseenheden)
CS1: 9,06 kilobits per tijdseenheid (max. 72,4 Kbts/s)
CS2: 13,4 kilobits per tijdseenheid (max. 107 Kbts/s)
CS3: 15,6 kilobits per tijdseenheid (max. 124,8 Kbts/s)
CS4: 21,4 kilobits per tijdseenheid (max. 171,2 Kbts/s)
CS1 t/m CS4 zijn verschillende wijze van codering
Maximum van de telefoon die ik test is zo ongeveer 33k6. Dus 36kb/s is het hoogste dat ik ooit gezien heb (kilobit!)
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Welke telefoon is dat? En hoeveel up en hoeveel down heeft die?Op vrijdag 06 juli 2001 16:04 schreef Platel het volgende:
Maximum van de telefoon die ik test is zo ongeveer 33k6. Dus 36kb/s is het hoogste dat ik ooit gezien heb (kilobit!)
Pagina: 1