Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58
Skywalker88 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:33:
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn in de Samsung UE55KS7000 tv. Deze is nu erg mooi geprijsd rond 1099 euro bij meerdere Belgische shops die hier eerder zijn genoemd. Je kan ze gewoon mailen of bellen voor een scherpe prijs :) Het zijn gewoon Benelux modellen
Je zat verkeerd, hier moet je zijn ;)
Kun je explicieter zijn? Hebben we het over Audiovision en Fransdesmet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:48
@ago dan lijkt het mij handig om @Skywalker88 even te noemen anders weet hij wellicht niet dat je deze vraag stelt ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
MdO82 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:35:
@ago dan lijkt het mij handig om @Skywalker88 even te noemen anders weet hij wellicht niet dat je deze vraag stelt ;)
Volgens mij krijgt hij automatisch een notificatie omdat ik hem quote :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 18:48
ago schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:52:
[...]

Volgens mij krijgt hij automatisch een notificatie omdat ik hem quote :*)
Als het aanstaat wel :P
Ik heb dat niet aangezet vandaar :+

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
OK thanks d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
Oh ik wist niet dat er een aparte topic was over prijzen van samsung tv's. hehe ik heb idd een notificatie gekregen zie ik net :)

Ik heb de mijne besteld bij art en craft, maar bij frans de smet, audiovison een vergelijkbare prijs gekregen. sommige hebben nog paar tientjes bezorgkosten. succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
Skywalker88 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 18:00:
Oh ik wist niet dat er een aparte topic was over prijzen van samsung tv's. hehe ik heb idd een notificatie gekregen zie ik net :)

Ik heb de mijne besteld bij art en craft, maar bij frans de smet, audiovison een vergelijkbare prijs gekregen. sommige hebben nog paar tientjes bezorgkosten. succes!
Mooie prijs hoor, 1099. Mediamarkt NL en BE vragen nog immer €1499.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:54
Misschien zie ik het verkeerd maar ik zie € 1.199,- als goedkoopste. Iemand een linkje?

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
ThaBEN schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 18:47:
Misschien zie ik het verkeerd maar ik zie € 1.199,- als goedkoopste. Iemand een linkje?
De goedkoopste prijzen ZIE je ook niet, dat hangen ze niet aan de grote klok, daar moet je voor bellen of mailen.
Bij Audiovision:
UE49KS7000 voor 989 euro incl btw;
UE55KS7000 voor 1099 euro incl btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2024
Je kan toch simpel een belletje doen of mailen en vragen de prijs en sku model nummer tbv nederlands model.

Is wel opmerkelijk dat en met name de 55 inch versie beter in prijs staan met de andere inch versies.
vandaag te zien bij tweakers de prijzen van ks7000

65 inch (163 cm) € 1849
60 inch (152 cm) € 1999 deze is hmmmmmmmmm over de top wbt prijsindex
55 inch (138 cm) € 1189 wat een prijs verschil in breedte = 14 cm
49 inch (123 cm) € 999

Vreemd is wel dat Samsung Nederland :( vermeld dat deze serie lijn niet meer leverbaar zijn en Samsung Belgie _/-\o_ dit niet vermeld dus ??

[ Voor 13% gewijzigd door karper34 op 07-05-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Zover ik heb begrepen is de KS7000/8000 end of life. Dat zou betekenen dat alleen de huidige voorraad nog verkocht wordt en de winkels geen nieuwe exemplaren zullen ontvangen vanuit Samsung. Dit zou logisch zijn gezien Samsung zich volledig is aan het focussen op de 2017 QLED tv's om de concurrentie met de OLED's aan te gaan. Tevens zou dat de sprongen in prijs verklaren die we de laatste weken zien.

Toch ben ik aan het overwegen om mijn "55 exemplaar bij Cool Blue te bestellen vanwege de zeer goede klantenservice. Dat kost me wel €300 meer maar weet ik wel waar ik aan toe ben. Heb enkele shopreviews gelezen en kom soms rare dingen tegen bij goedkope shops zoals bijvoorbeeld tv reus. Dat je de tv binnen 14 dagen retour mag sturen maar enkel je aankoopbedrag terugkrijgt indien het toestel minder dan 5 uur heeft aangestaan. Heb je meer dan 5 branduren erop zitten krijg je nog maar 70% van je aankoopbedrag terug 8)7
Of dat er een import model is geleverd i.p.v. Benelux model waardoor je weer problemen hebt met de garantie.

Dit zullen uiteraard uitzonderingen op regel zijn maar ben bang dat goedkoop uiteindelijk weer duurkoop zal worden. Ben er nog niet uit of ik dat risico nogmaals wil nemen. Met name omdat ik nu op zoek ben naar een nieuwe TV omdat mijn 'oude' LG tv, welke ik voor een zeer goede prijs had gevonden, het na 4 jaar al heeft begeven.

Die goedkopere bedragen kan een winkelier meestal alleen maar aanbieden door ergens anders op kwaliteit te bezuinigen zoals bijvoorbeeld klantenservice. En daar vind ik de aanschafprijzen net te duur voor.

(Is mijn mening, wil niet zeggen dat dit altijd het geval is O-) )

***UPDATE***

Net alsnog overstag gegaan en hem voor € 1189 bij TV Reus besteld. Zie dat het een dagaanbieding betreft en vanaf morgen daar weer €1499 zal kosten. De doorslag voor mij is dat TV Reus momenteel de goedkoopste shop in Nederland betreft en hij morgen al geleverd wordt (besteld op zondag). Zal binnenkort een update plaatsen hoe het toestel en de levering ervan is bevallen.

[ Voor 35% gewijzigd door ThaBEN op 07-05-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Goede prijs ThaBEN voor de 55 KS 7000 is inmiddels weer € 10 goedkoper geworden bij Tv Reus nu staat deze op € 1179,- en ook voor je levering van TV reus dus succes alvast,wees alert als ik je bericht zo leest met 5 kijkuren en maak de doos open en bekijk tbv evt schade waar de bodedienst bij is.

Is en blijft vreemd dat sommige winkels in Belgie goedkoper kunnen leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:55
karper34 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:49:

Is en blijft vreemd dat sommige winkels in Belgie goedkoper kunnen leveren
Vind ik ook vreemd. De 49ks7000 voor €999 gekocht bij Belgische shop. Kreeg in eerste instantie wel een geopend/gebruikt (winkel?
)model toegestuurd, dus misschien dat dat de reden is? Nu alsnog een gloednieuwe gekregen (maar prijs in de webshop is inmiddels ook weer €1300).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Voor liefhebbers van curved TV's, de UE55KS7500 is vandaag te verkrijgen voor €1169 bij TV Reus.

Tevens gisteren nog bij de Media Markt geweest en daar gesproken met een zeer vriendelijke medewerker van de Samsung afdeling. Hij had door dat ik goed op de hoogte was van de TV's en raadde mij aan om voor de 2016 KS serie te gaan en niet voor de 2017 MU serie.

Hij mocht hier eigenlijk niks over zeggen maar gaf in ons gesprek uiteindelijk toe dat de KS serie veel beter was dan de 2017 MU serie. De KS serie is end of life en worden niet meer gemaakt door Samsung. De reden hierachter is dat ze mensen willen pushen om naar QLED over te stappen.

Samsung doet dit door onder andere de productie van de 2016 KS serie (welke super goed beeld heeft) te stoppen en alleen nog maar de 2017 MU serie (welke minder beeld heeft dan de KS), in de winkel te plaatsen. Zo kan Samsung de MU serie en een QLED naast elkaar zetten in de winkels zodat de kwaliteit van QLED nog groter lijkt dan wanneer de QLED naast een KS serie geplaatst zou worden.

Een nieuwer model is dus niet altijd beter dan het oude model :*)

[ Voor 71% gewijzigd door ThaBEN op 08-05-2017 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
ThaBEN schreef op maandag 8 mei 2017 @ 07:28:
Voor liefhebbers van curved TV's, de UE55KS7500 is vandaag te verkrijgen voor €1169 bij TV Reus.

Tevens gisteren nog bij de Media Markt geweest en daar gesproken met een zeer vriendelijke medewerker van de Samsung afdeling. Hij had door dat ik goed op de hoogte was van de TV's en raadde mij aan om voor de 2016 KS serie te gaan en niet voor de 2017 MU serie.

Hij mocht hier eigenlijk niks over zeggen maar gaf in ons gesprek uiteindelijk toe dat de KS serie veel beter was dan de 2017 MU serie. De KS serie is end of life en worden niet meer gemaakt door Samsung. De reden hierachter is dat ze mensen willen pushen om naar QLED over te stappen.

Samsung doet dit door onder andere de productie van de 2016 KS serie (welke super goed beeld heeft) te stoppen en alleen nog maar de 2017 MU serie (welke minder beeld heeft dan de KS), in de winkel te plaatsen. Zo kan Samsung de MU serie en een QLED naast elkaar zetten in de winkels zodat de kwaliteit van QLED nog groter lijkt dan wanneer de QLED naast een KS serie geplaatst zou worden.

Een nieuwer model is dus niet altijd beter dan het oude model :*)
Het nieuwer model van de KS is dan ook in vele gevallen de Q en niet de MU.

55KS7500 momenteel 1111€ bij MM in Gent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Net even gebeld met TV Reus en uitleg gegeven dat de prijs €10 goedkoper was geworden vlak nadat ik hem had besteld terwijl het om precies dezelfde dagaanbieding ging. Had gevraagd of ik dit verschil retour kon ontvangen. Helaas was dit niet mogelijk, wel zal er ter compensatie een HDMI kabel opgestuurd worden.
(Heb ik niet nodig maar het gaat om het gebaar zullen we zeggen).

Tevens gaf hij aan dat de prijzen fluctueren op hun site n.a.v. de actuele prijs van de concurrentie. Hij zag dat over 2 uur (rond 13:30) de nieuwe prijs online komt te staan. Dan stijgt de prijs van de UE55KS7000 naar €1250,-

****Update 08-05-2017 / 12:58****

Nieuwe prijs staat online bij TV Reus. € 1249,-

[ Voor 24% gewijzigd door ThaBEN op 08-05-2017 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06 23:54
ThaBEN schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:25:
Net even gebeld met TV Reus en uitleg gegeven dat de prijs €10 goedkoper was geworden vlak nadat ik hem had besteld terwijl het om precies dezelfde dagaanbieding ging. Had gevraagd of ik dit verschil retour kon ontvangen. Helaas was dit niet mogelijk, wel zal er ter compensatie een HDMI kabel opgestuurd worden.
(Heb ik niet nodig maar het gaat om het gebaar zullen we zeggen).

Tevens gaf hij aan dat de prijzen fluctueren op hun site n.a.v. de actuele prijs van de concurrentie. Hij zag dat over 2 uur (rond 13:30) de nieuwe prijs online komt te staan. Dan stijgt de prijs van de UE55KS7000 naar €1250,-

****Update 08-05-2017 / 12:58****

Nieuwe prijs staat online bij TV Reus. € 1249,-
Maar goed...heb je hem al binnen dan? TV Reus staat nogal bekend om zijn foute informatie. waaronder levertijden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
bvbal79 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:20:
[...]

Maar goed...heb je hem al binnen dan? TV Reus staat nogal bekend om zijn foute informatie. waaronder levertijden :)
Ik heb hem nog niet binnen. Wel vannacht een mailtje ontvangen dat die is verstuurd en vandaag tussen 09:00 en 21:00 geleverd zal worden. Heb dus nog een aantal uur te gaan.

***Update 08-05-2017 / 16:20***
Net gebeld door de koerier, rond 17:30 komt hij de TV brengen.

***Update 09-05-2017 / 09:40***
TV gisteren op de aangegeven tijd ontvangen! Doos was netjes verzekerd in het busje en zonder zichtbare schade afgeleverd. Allereerst valt direct op hoe groot die TV is wanneer die in de woonkamer staat t.o.v. de winkel. Heb nu echt een thuisbioscoop gevoel. Het specifieke model dat ik heb ontvangen betreft UE55KS7002UUXXH Version No: 03.

Tot nu toe zeer tevreden met de beeldkwaliteit! Heb nog geen 4K speler maar de youtube content in 4K ziet er geweldig uit en zelfs de full HD Blu-Ray's zien er ineens enorm beter uit dan op een full HD tv.

Ben wel nog echt aan het puzzelen om de beste settings te vinden. Om het maximale eruit te halen moet ik elke bron apart instellen (TV, Blu Ray, PS4 met game mode, PS4 met HDR, PC). Dit kost nog wel even wat uitzoekwerk maar zodra je een bron goed hebt ingesteld ziet het er echt fenomenaal uit. De Blu Ray van 'Captain America: Civil War' is echt fantastisch om te kijken en dit is dan nog maar Full HD. Kan bijna niet voorstellen hoeveel beter alles zal uitzien indien je een film via een 4K speler bekijkt. Ook gamen in 4K via mijn PS4 Pro geeft fantastisch beeld! Op deze punten scoort de TV beter dan verwacht.

Mijn vrouw heeft er wel last van dat sommige standaard content zoals bijvoorbeeld de digitale TV er een stuk slechter uitzien. Dit vind ikzelf meevallen en denk dat haar dit vooral opvalt omdat de TV een stuk groter is dan de vorige TV en er meer details zichtbaar zijn waardoor haar nu wellicht opvalt hoe crappy de digitale TV bron is. Maar na enige calibratie had ze hier een stuk minder last van, maar is nog altijd overtuigd dat dit beeld er op de voorgaande full HD tv er beter uitzag.

Enige minpunt dat ik tot nu toe heb ontdekt is dat je geen aparte preset kunt opslaan voor HDR. Als je het maximale uit HDR wil halen dien je de backlight verlichting op maximaal te zetten en smart led optie op hoog. Bij SDR content wil je dit niet hebben. Helaas moet je nu telkens handmatig deze settings aanpassen indien je een HDR bron bekijkt en handmatig terugzetten indien je een SDR bron bekijkt. Wellicht komt er nog een HDR preset met een firmware update.

Ook is er geen Nederlandstalige handleiding bij geleverd maar allemaal talen zoals Pools, Scandinavisch, Russisch etc. Maar die heb je verder gelukkig ook niet nodig gezien alle instructies ook op de TV worden weergegeven met tutorials en die zijn gewoon in het Nederlands beschikbaar. Tevens kun je de NL versie van de handleiding simpel downloaden via de Samsung website.

[ Voor 128% gewijzigd door ThaBEN op 09-05-2017 10:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oulad.Amir
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-05 08:27
65 inch modellen bij fransdesmet in België

Samsung 65KS7000 = 1975 €
Samsung 65KS7500 = 1925 € (jah, vreemd genoeg is de curve goedkoper dan de platte variant hierboven vermeld, waarschijnlijk omdat er wat meer stock over is)

(Sony 65XE9000 = 2300 € (met cashback inclu)
Philips 65pus7601 = 2200 € )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThaBEN
ThaBEN schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:26:
[...]
Mijn vrouw heeft er wel last van dat sommige standaard content zoals bijvoorbeeld de digitale TV er een stuk slechter uitzien. Dit vind ikzelf meevallen en denk dat haar dit vooral opvalt omdat de TV een stuk groter is dan de vorige TV en er meer details zichtbaar zijn waardoor haar nu wellicht opvalt hoe crappy de digitale TV bron is. Maar na enige calibratie had ze hier een stuk minder last van, maar is nog altijd overtuigd dat dit beeld er op de voorgaande full HD tv er beter uitzag.
Vergeet bovenstaande!
Kom er net achter dat mijn TV decoder niet op HD was ingesteld! Zaten dus non-hd digitale TV te kijken 8)7
Nu full HD 1080P 60fps aan staat ziet het beeld er retestrak uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Laatst online: 19:55
ThaBEN schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:26:
[...]

Enige minpunt dat ik tot nu toe heb ontdekt is dat je geen aparte preset kunt opslaan voor HDR. Als je het maximale uit HDR wil halen dien je de backlight verlichting op maximaal te zetten en smart led optie op hoog. Bij SDR content wil je dit niet hebben. Helaas moet je nu telkens handmatig deze settings aanpassen indien je een HDR bron bekijkt en handmatig terugzetten indien je een SDR bron bekijkt. Wellicht komt er nog een HDR preset met een firmware update.
Als het goed is zal de tv uit zichzelf de settings aanpassen bij HDR content, behalve in game mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
ThaBEN schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 17:59:
[...]

Vergeet bovenstaande!
Kom er net achter dat mijn TV decoder niet op HD was ingesteld! Zaten dus non-hd digitale TV te kijken 8)7
Nu full HD 1080P 60fps aan staat ziet het beeld er retestrak uit _/-\o_
Je bent wel lekker & goed bezig zo,
en je bent van de straat,je went wel gauw aan dit formaat 55 inch,binnen een week wil je groter,geloof mij maar
ben wel blij voor je en de prijs die je hebt betaald en dat alles het doet is altijd een gok met deze import sku H

[ Voor 24% gewijzigd door karper34 op 09-05-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Prijzen van de KS Serie CoolBlue Belgie en die vanCool Nederland,schiet mij maar naar de ....................

https://www.coolblue.be/zoeken?query=ks+samsung

https://www.coolblue.nl/zoeken?query=Samsung+ks

En het mooiste is verzenden vanuit belgie naar nederland is niet toegestaan.
en volgens mij staat alles op geslagen in Bergen op Zoom ?

Samsung UE60KS7000 € 1.999,- Nederland
Samsung UE60KS7000 € 1.599,- Belgie

[ Voor 19% gewijzigd door karper34 op 09-05-2017 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenleemans
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Oulad.Amir schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:36:
65 inch modellen bij fransdesmet in België

Samsung 65KS7000 = 1975 €
Samsung 65KS7500 = 1925 € (jah, vreemd genoeg is de curve goedkoper dan de platte variant hierboven vermeld, waarschijnlijk omdat er wat meer stock over is)

(Sony 65XE9000 = 2300 € (met cashback inclu)
Philips 65pus7601 = 2200 € )
Los van de prijzen een winkel die ik ten zeerste kan aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

Ben ook aan het kijken naar de prijzen van Ks7000 modellen. Waarbij ik een mooie aanbieding zag van een showroom model van de 55 curved. Het is echter bij een minder bekende winkel en ben derhalve een beetje vang voor garantie gezeur...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
Prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Knoop doorgehakt en besloten dat het de gok waard is. Kreeg inmiddels een verzendbevestiging binnen. Morgen komt er een UE55KS7500 binnen voor 1000,- inclusief bezorging. Ik ben zeer benieuwd!

[ Voor 43% gewijzigd door hmr op 11-05-2017 14:31 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
hmr schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:43:
Knoop doorgehakt en besloten dat het de gok waard is. Kreeg inmiddels een verzendbevestiging binnen. Morgen komt er een UE55KS7500 binnen voor 1000,- inclusief bezorging. Ik ben zeer benieuwd!
Mooie prijs! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karper34
Een Demo model 55 KS7500 voor € 1000,- ik had dit nooit gedaan zonder te weten hoeveel deze aan kijk/speeluren heeft doorstaan. (Servicemenu)

Gemiddeld kijk/speel uren winkel 6 x 8 uur /per week /per maand brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 8)7 en dat voor een € 109,- goedkoper

Er staat er nu 1 new voor € 1109,- vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:21
Ik zelf ben geintresseerd in een 55KS8000. Bij wat googlen, kwam ik op deze site terecht:
https://www.botom.nl/klantenservice/over-botom

Zij bieden deze TV aan voor 1249,- . Dat is dus een stuk lager dan de prijzen in de pricewatch (https://www.botom.nl/televisies/samsung-ue55ks8000-uhd-4k-tv).

Zelf ken ik botom.nl niet en via tweakers hier kom ik alleen een oude topic tegen waarvan ook gevraagd werd wat dit bedrijf doet. Een tweaker die daar wat besteld had, heeft wel het juiste op een nette manier geleverd gekregen. Daarnaast staan er op facebook/bol.com/google reviews wel een groot aantal positieve ervaringen...

Zijn er hier mensen die ervaring met Botom hebben? Kampen is onderweg naar mijn werk, ik rijd er anders van de week wel keertje langs. Een gesealde KS8000 voor 1249 lijkt mij een prima deal :).

[ Voor 6% gewijzigd door Hammetje op 12-05-2017 12:47 ]

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

karper34 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:37:
Een Demo model 55 KS7500 voor € 1000,- ik had dit nooit gedaan zonder te weten hoeveel deze aan kijk/speeluren heeft doorstaan. (Servicemenu)

Gemiddeld kijk/speel uren winkel 6 x 8 uur /per week /per maand brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 8)7 en dat voor een € 109,- goedkoper

Er staat er nu 1 new voor € 1109,- vandaag
Daar heb je gelijk in, volgens mij was het echter geen demo model maar een geretourneerd product. Ik zal het menu is een checken, hij kan als hij veel te veel uren heeft altijd nog terug!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Hammetje schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:47:
Ik zelf ben geintresseerd in een 55KS8000. Bij wat googlen, kwam ik op deze site terecht:

Zij bieden deze TV aan voor 1249,- . Dat is dus een stuk lager dan de prijzen in de pricewatch (https://www.botom.nl/televisies/samsung-ue55ks8000-uhd-4k-tv).

Zelf ken ik botom.nl niet en via tweakers hier kom ik alleen een oude topic tegen waarvan ook gevraagd werd wat dit bedrijf doet. Een tweaker die daar wat besteld had, heeft wel het juiste op een nette manier geleverd gekregen. Daarnaast staan er op facebook/bol.com/google reviews wel een groot aantal positieve ervaringen...

Zijn er hier mensen die ervaring met Botom hebben? Kampen is onderweg naar mijn werk, ik rijd er anders van de week wel keertje langs. Een gesealde KS8000 voor 1249 lijkt mij een prima deal :).
Zo is dat wat,new produkt en 12 maanden garantie :( ( ,normaal is dat 24 maanden _/-\o_ en je weet niet welk sku code erop zit en waarvoor eigenlijk niet de 55KS7000 rond € 1199,- new ontlopen elkaar niet zoveel,mits je ks 8000 design mooier vind de rest is denk ik te verwaarlozen

Je durft wel,anders even kijken op de achterkant land van afkomst en versie nummer,vergeet niet dat er versie(s) bij staat die een brakke achterkant hebben en ook de beeld scherm coating daarvan bar en boos zijn.

http://www.rtings.com/tv/tools/compare

de KS 8000 is in deze de KS 7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
karper34 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:07:
[...]

Zo is dat wat,new produkt en 12 maanden garantie :( ( ,normaal is dat 24 maanden _/-\o_ en je weet niet welk sku code erop zit en waarvoor eigenlijk niet de 55KS7000 rond € 1199,- new ontlopen elkaar niet zoveel,mits je ks 8000 design mooier vind de rest is denk ik te verwaarlozen

Je durft wel,anders even kijken op de achterkant land van afkomst en versie nummer,vergeet niet dat er versie(s) bij staat die een brakke achterkant hebben en ook de beeld scherm coating daarvan bar en boos zijn.

http://www.rtings.com/tv/tools/compare

de KS 8000 is in deze de KS 7000
Design van de KS8000 vind ik persoonlijk inderdaad heel erg veel mooier dan de KS7000. Hij komt nogal prominent op een wandmeubel te staan in de woonkamer, hij moet dus ook een beetje in het interieur passen.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Hammetje schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:11:
[...]

Design van de KS8000 vind ik persoonlijk inderdaad heel erg veel mooier dan de KS7000. Hij komt nogal prominent op een wandmeubel te staan in de woonkamer, hij moet dus ook een beetje in het interieur passen.
Oke dan,laat maar weten als je gaat kijken tbv hier in deze prijstopic,wellicht wel zo fair voor de andere tweakers die deze willen gaan kopen bij Botom
Succes alvast ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
hmr schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:05:
[...]

Daar heb je gelijk in, volgens mij was het echter geen demo model maar een geretourneerd product. Ik zal het menu is een checken, hij kan als hij veel te veel uren heeft altijd nog terug!
Ja je had het over een showroom model ,een retour model is wel iets anders toch ?
Al moet je daar ook mee uitkijken bij bv de A winkels,als je vraagt hoeveel kijkuren heeft deze weg,zijn ze niet in staat dit te vermelden,stof tot nadenken !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ja stom geformuleerd van mij. Maar heb zojuist gecheckt en was 5 minuten aan geweest :) ik ben helemaal happy!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karper34
Nu bij _/-\o_ FOKA Rotterdan incl 5 jaar garantie Samsung _/-\o_ UE65KS7000SXXN _/-\o_ € 1849,-

Zo dan en maar besteld, voor de slaapkamer,moeder de vrouw weet het nog niet ,dus wordt denk ik spannende uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
Veel geld voor een slaapkamer :P
Maar mooie prijs hoor voor de 65".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:08
Alleen vandaag de ue65ks8090 voor 1799

https://www.cyberport.de/cybersale

[ Voor 20% gewijzigd door alki op 29-05-2017 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SB-S
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-12-2022
55KS8000 - 1329,95€
65KS8000 - 1799,95€

https://www.1dayfly.com/n...=MailingMainNL_2017-06-07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-06 22:45

zerocool82

Ignorance causes chaos

Pff net gemist :'( Dat is wel een scherpe aanbieding (voor de 65 inch), bij de goedkoopste webwinkel is deze 2000 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
Ja, dat is bizar scherp. De 65MU8000 kost nu €1950 bij Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:19
wat doet op het moment de 65Q7 voor prijs bij de welbekende zaken ?? vrienden van ons willen er misschien een kopen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 09:33

FeaR

In GoT we trust

harley2009 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 06:52:
wat doet op het moment de 65Q7 voor prijs bij de welbekende zaken ?? vrienden van ons willen er misschien een kopen..
[MBR]Net als in de OLED topics wordt ook hier wat eigen inzet verwacht. Bel de winkels, e-mail hen, stuur ze een tweet, et cetera. Maar gewoon in deze vorm een inzetloze vraag dumpen is niet gewenst op GoT.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
harley2009 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 10:48:
mensen. ik kan een 65ks8000 kopen voor 2399 euro inc bezorgen/installeren en een muur beugel + 5 jaar garantie.
Heb net Foka gebeld, daar is tie €2200. Ik baal van die 1dayfly actie van vorige week toen ie €1799 was, net gemist. Ik wil best nog €100 extra betalen voor een NL model, maar €2200 pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
ago schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:15:
[...]

Heb net Foka gebeld, daar is tie €2200. Ik baal van die 1dayfly actie van vorige week toen ie €1799 was, net gemist. Ik wil best nog €100 extra betalen voor een NL model, maar €2200 pfff.
Staat er vandaag 1 op en de Lversie dus voor de nederlands markt,of deze winkel snel is met leveren,oordeel daar maar zelf over

https://www.hofma.nl/11561510/samsung-ue65ks8000l

Die van 1dayFly was een Grijze import,voor alle duidelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Hammetje schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:47:

Voor de gene die een 65 inch 8000 is deze wel enorm goed geprijsd :9~ :9~ €1699 :9~ :9~
zal wel even goed nadenken en lezen wat het geheel allemaal inhoud,dus of :P :9 :*) 8)7 8)7 |:( |:( ?

https://www.botom.nl/tele...ung-ue65ks8000-suhd-4k-tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
karper34 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 15:34:
[...]

Voor de gene die een 65 inch 8000 is deze wel enorm goed geprijsd :9~ :9~ €1699 :9~ :9~
zal wel even goed nadenken en lezen wat het geheel allemaal inhoud,dus of :P :9 :*) 8)7 8)7 |:( |:( ?

Uiteindelijk ben ik voor de LG OLED 55B6V gegaan. Maar, even om je op botom.nl te wijzen - Als er klasse A bij staat, dan is de doos dus open geweest / is ie retour gekomen. Zelf heb ik dat liever niet, ik betaal liever wat meer voor een product nieuw in doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
Prachtprijs maar ik durf het niet aan. Ik lees "Wanneer een klant een product retour stuurt naar de e-tailer komt dit artikel terecht bij Botom International." Straks krijg ik dezelfde tv die ik vrijdag heb teruggestuurd vanwege vlekken op het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

Is deze eerder niet voor 1329,95€ in de aanbieding geweest bij 1dayfly? En tevens bij andere webwinkels voor 1395,-€ te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
karper34 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:02:
[...]

Staat er vandaag 1 op en de Lversie dus voor de nederlands markt,of deze winkel snel is met leveren,oordeel daar maar zelf over

https://www.hofma.nl/11561510/samsung-ue65ks8000l

Die van 1dayFly was een Grijze import,voor alle duidelijkheid
"L" is niet de landcode, de volledige modelnaam is 65KS8000LXXN (maar dat staat er niet bij op de Hofma site). XN is de distributiecode, 65KS8000LXXH is er bijv. ook en die is voor Hongarije ...

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 18-06-2017 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
apis29 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:26:
[...]

"L" is niet de landcode, de volledige modelnaam is 65KS8000LXXN (maar dat staat er niet bij op de Hofma site). XN is de distributiecode, 65KS8000LXXH is er bijv. ook en die is voor Hongarije ...
Morge,

Voor de nederlandse markt tbv 100 % garantiedekking staat deze er bij met nog twee andere
1) KS 8000 /LXXN en als laatst de L ( totaal aantal van 3) valt onder de noemer : SKU

Al deze komen uit een fabriek uit Slowakije

Om het maar kort te houden:

Je koopt een KS 8000 /bovenstaand en er is een probleem:

1)Melden bij de winkel.
2) Samsung wordt ingeschakeld
3)Vervanging van onderdeel(en) zal dan door Samsung in deze 100%vergoed worden binnen het garantie termijn( als is in deze termijn disputabel )

Mocht het zo zijn dat je een model die afwijkt van bovenstaand,kan Samsung je doorverwijzen naar de winkel,die zal dan moeten beslissen.

Ingewikkelde materie zoals versies voor de Benelux/Eu,zit een enorm consument recht verschil in.
Dus buurland Duitsland laat zien op de Doos let wel KS8000/8090

Zo denk ik zelf erover,kan mij vergissen en we zitten nu wel in de prijs-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
karper34 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 15:34:

Na lang twijfelen toch besloten om een 65KS8000 bij Botom.nl te bestellen voor €1699. Aan de doos zie je dat het een retourproduct is, maar de tv was als nieuw, ik heb 'm grondig bekeken en allerlei bronnen op afgespeeld. De communicatie en service vanuit Botom was prima. Wel krijg je maar 1 jaar garantie en het is geen NL model, maar Ziggo pakt ie prima en alle apps doen het goed. Ach voor een Marktplaats-prijs heb ik een nieuwe tv met 1 jaar garantie, ik ben tevreden. Ze hebben meer 65KS8000's staan voor de liefhebbers hier die niet meer dan €2000 voor een 2016-model willen uitgeven.
"Klasse A is de hoogste productklasse die wij aanbieden. Deze producten zijn nieuw of als nieuw en worden helemaal compleet met alle toebehoren in de originele verpakking geleverd. In veel gevallen zijn deze nog geseald en in alle andere gevallen grondig door ons gecontroleerd en vrij van ieder gebruiksspoor."

[ Voor 13% gewijzigd door ago op 23-06-2017 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karper34
ago schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:40:
[...]

Na lang twijfelen toch besloten om een 65KS8000 bij Botom.nl te bestellen voor €1699. Aan de doos zie je dat het een retourproduct is, maar de tv was als nieuw, ik heb 'm grondig bekeken en allerlei bronnen op afgespeeld. De communicatie en service vanuit Botom was prima. Wel krijg je maar 1 jaar garantie en het is geen NL model, maar Ziggo pakt ie prima en alle apps doen het goed. Ach voor een Marktplaats-prijs heb ik een nieuwe tv met 1 jaar garantie, ik ben tevreden. Ze hebben meer 65KS8000's staan voor de liefhebbers hier die niet meer dan €2000 voor een 2016-model willen uitgeven.
"Klasse A is de hoogste productklasse die wij aanbieden. Deze producten zijn nieuw of als nieuw en worden helemaal compleet met alle toebehoren in de originele verpakking geleverd. In veel gevallen zijn deze nog geseald en in alle andere gevallen grondig door ons gecontroleerd en vrij van ieder gebruiksspoor."
d:)b Van harte en hoop dat je veel plezier van deze KS mag hebben d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:06
Samsung UE55KS7000 vanaf maandag €1199,- (na €50,- cashback) bij Mediamarkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-02 18:35
Ben ff een tvtje aan het kijken en ben momenteel heel tevreden met met Samsung smart TV. De Samsung KU6400 lijkt een goede alleen ik ben geen fan van de plastic afwerking.. ik kan bij de pricewatch geloof ik ook geen materiaal aangeven. Heeft iemand goede suggesties voor een max van 700-800 euro? De echte musts zijn eigenlijk alleen een goede bouwkwaliteit (metaal geen plastic liever) en UHD. Heb eigenlijk altijd samsung gehad vanwege de in mijn ogen prachtige stijl maar ik sta ook open voor andere alternatieven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Prijzen voor de Samsung UE55KS7000 zijn aangepast vandaag en ook o.a door Coolblue . op dit tijdstip van schrijven .

Let wel op Mediamarkt laat zien een cash back actie erop te hebben t/m 02-07-2017
Erg misleidend is het wel € 200,- of is het € 50,- ?

pricewatch: Samsung UE55KS7000 Zilver, Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStoryTeller
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-05 20:25
karper34 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:34:
Prijzen voor de Samsung UE55KS7000 zijn aangepast vandaag en ook o.a door Coolblue . op dit tijdstip van schrijven .

Let wel op Mediamarkt laat zien een cash back actie erop te hebben t/m 02-07-2017
Erg misleidend is het wel € 200,- of is het € 50,- ?

pricewatch: Samsung UE55KS7000 Zilver, Zwart
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/cashbackdagen.html

Staat duidelijk een zakje met 200,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:54
Zal ook maar even hier vermelden wat de Media Markt tegen me zei over de 200/50 euro cash back;

Hoi Martijn, de prijzen op de website staan helaas niet goed aangegeven. Wij zijn hier ook al mee bezig. Op deze televisie krijg je dus 50 euro retour. Heb je al besteld? Dan wil ik graag het bestelnummer en je e-mailadres van je ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Frea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

In de outlet bij 1dayfly werden beide (55" en 65") televisies aangeboden, de 65" is inmiddels uitverkocht maar de 55" is voor deze prijs nog wel verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:40

Theck88

If it's hard just KISS!

Mldn schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 20:12:
Samsung UE55KS7000 vanaf maandag €1199,- (na €50,- cashback) bij Mediamarkt!
Begin juni was deze TV ook voor €1.199,- te koop zonder de cashback. Zo bijzonder is de deal dan ook niet.

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Samsung UE75KS8000 Zwart - Prijzen gaat nu wel heel snel zakken voor deze,begint al te jeuken

pricewatch: Samsung UE75KS8000 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
karper34 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 06:01:
Samsung UE75KS8000 Zwart - Prijzen gaat nu wel heel snel zakken voor deze,begint al te jeuken

pricewatch: Samsung UE75KS8000 Zwart
Haha waanzinnig ding, mag het van het vrouwtje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82

zerocool82

Ignorance causes chaos

zerocool82 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 23:52:
[...]

In de outlet bij 1dayfly werden beide (55" en 65") televisies aangeboden, de 65" is inmiddels uitverkocht maar de 55" is voor deze prijs nog wel verkrijgbaar.
Nu wordt de 55" aangeboden voor 1300 euro i.p.v. 1330 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Prijzen van Coolblue belgie van SerieTOP lijn UE KS

https://www.coolblue.be/nl/zoeken?query=UE+ks

Opmerkelijk prijsverschillen met Coolblue nederland

https://www.tvstore.nl/zo...=shopid%3A412&query=UE+KS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
karper34 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 17:49:
Prijzen van Coolblue belgie van SerieTOP lijn UE KS

https://www.coolblue.be/nl/zoeken?query=UE+ks

Opmerkelijk prijsverschillen met Coolblue nederland

https://www.tvstore.nl/zo...=shopid%3A412&query=UE+KS
Zoals? Zie meer overeenkomende prijzen dan verschillen ...

(en de 75XE9005 is al goedkoper te krijgen dan de 75KS8000 in de pricewatch is. ZitZat zelfs €750 cashback op en dan wordt werd ie €2650 in Arnhem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
De 55KS7000 scheelt nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Samsung UE60KS7000 Belgie €1499,-

...................................... Nederland € 1599,-

Samsung UE55KS7000 Belgie € 1099,-

..................................... Nederland € 1397,-

1DAYFLY Samsung UE65KS8000 € 1799,95 Grijze import geen idee?
http://www.1dayfly.com/be...eries-quantum-dot-suhd-tv

En deze dan slaat bijna alles omver met hun prijzen,zit soms wel een beperking op tbv garantie duur.
https://www.botom.nl/televisies?p=2

[ Voor 43% gewijzigd door karper34 op 12-07-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB-S
  • Laatst online: 29-12-2022
De 65 inch KS8000 variant is al een tijd uitverkocht bij 1dayfly. (ook outlet)
Botom is refurbished, geretourneerd of open-box. Dus kan altijd iets goedkoper zijn als de rest.

Iemand die nog een tip heeft waar de 55ks8000 te scoren voor rond de 1000-1100€ ?

[ Voor 26% gewijzigd door SB-S op 12-07-2017 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
SB-S schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:46:
Iemand die nog een tip heeft waar de 55ks8000 te scoren voor rond de 1000-1100€ ?
Voor dat geld kun je met veel moeite een 7000 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-05 13:59
ago schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:40:
[...]

Vraag me af of ze weg komen met die 1 jaar garantie. Volgens mij heb je als consument recht op een deugdelijk product en moet de winkelier dit voor jouw oplossen als bijv. die tv na 1,5 jaar defect raakt.
Ze prijzen hem immers als nieuw aan en dan mag je er mijn ziens vanuit gaan dat die tv minimaal net zolang meegaat als een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
Splendid schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:41:
Dat was een dooddoener voor het topic zeg :P

Gisteren nog even firmware gechecked, die staat al op 1180, dus dat is de laatste.
Ik zit nu wel erg in dubio wat te doen, ik wacht nog op feedback van de winkel betreffende de Sony 65XD7505, leek mij wel een mooi alternatief. En anders geeft de winkel als optie de Samsung 65KS7000, dat is natuurlijk wel een giga stap, ook financieel, even €750 bijlappen. Keuzes keuzes keuzes...
Want hij kost daar €1800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:33
ago schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:31:
[...]

Want hij kost daar €1800?
Nee, normaal €1895, maar dat is mij geboden gezien de situatie. Ik ga morgen eerst nog even testen met eigen video op een demo model, eens zien hoe dat is. En kan dan direct de 65KS7000 bekijken. Ik zal wel verkocht zijn ben ik bang 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Splendid schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 17:58:
[...]

Nee, normaal €1895, maar dat is mij geboden gezien de situatie. Ik ga morgen eerst nog even testen met eigen video op een demo model, eens zien hoe dat is. En kan dan direct de 65KS7000 bekijken. Ik zal wel verkocht zijn ben ik bang 😜
Mooie prijs voor de 65 inch
https://www.boxxer.nl/catalogsearch/result/?q=ks7000
Deze winkelketen setteld zich in het oosten van het land toch?

Tip mits het je uitkomt Botom .nl en je woont in de buurt, zit in woonplaats Kampen,bel of ga even langs

https://www.botom.nl/tele...ung-ue65ks7000-suhd-4k-tv
KS657000 €1449,-

Succes alvast en neem je usb stick mee en vraag of je ook normale tv uitzending mag bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
karper34 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 20:17:
[...]

Mooie prijs voor de 65 inch
https://www.boxxer.nl/catalogsearch/result/?q=ks7000
Deze winkelketen setteld zich in het oosten van het land toch?

Tip mits het je uitkomt Botom .nl en je woont in de buurt, zit in woonplaats Kampen,bel of ga even langs

https://www.botom.nl/tele...ung-ue65ks7000-suhd-4k-tv
KS657000 €1449,-

Succes alvast en neem je usb stick mee en vraag of je ook normale tv uitzending mag bekijken
Sterker nog, ik woon vlakbij de Boxxer en ik werk in Zwolle :) Maar voor de service is Boxxer fijner. Bedankt voor het meedenken! Morgen even langa met een stickje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
Service is fijn maar het scheelt €350 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Maarja ook minder garantie en geen idee wat de staat exact is van de tv. En ze reageren ook niet op mijn berichten, dus dat is allemaal niet positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294239

ik ben er gister geweest bij bottom en service is toppie heb de samsung ks9000 55inch meegenomen en mankeert niks aan ook zitten er 2 afstandsbedieningen bij ben helemaal blij binnekort haal ik daar ook nog de 65inch scheelt toch weer geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
Splendid schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:23:
Maarja ook minder garantie en geen idee wat de staat exact is van de tv. En ze reageren ook niet op mijn berichten, dus dat is allemaal niet positief.
Ow apart, ik vond de service ook ok. Misschien ff bellen? Ik had ook 2 afstandsbedieningen en alle apps werken prima. De staat van de tv? Nieuwstaat. Anders krijgen ze alles binnen 2 weken teruggestuurd (WKOA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Voor in deze altijd betalen met PayPal ,is het niet goed gegaan PayPal gaat aan de slag voor je.
Zijn voor de tweakers alhier bijzondere aantrekkelijke prijzen die men vraagt voor deze TV(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Vandaag nog even contact gehad met Botom en optie genomen op de 65KS7000, toch wel een erg mooi prijsje. Én ze wilde mij wel 2 jaar garantie geven daar de conditie van de tv perfect is. Dus dat is top geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-05 13:59
Ook even contact gehad. Ook bij mij was 2 jaar garantie mogelijk.
Echter geven zij zelf deze garantie en komt deze niet vanuit Samsung(al zeggen ze samsung wel in te schakelen) dus mocht botom over een jaar niet meer bestaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-06 16:41
Bij botom.nl hebben ze een ue65ks8000 staan voor 1599.
Het gaat hier om een showmodel en de tv staat nog niet op de site. Even bellen dus als je interesse hebt.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Marcievg schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:30:
Bij botom.nl hebben ze een ue65ks8000 staan voor 1599.
Het gaat hier om een showmodel en de tv staat nog niet op de site. Even bellen dus als je interesse hebt.
Voor een showmodel € 1599,- is het wellicht een mooie prijs,toch zijn er enige twijfels tbv hun voorwaarden.
Ik zie totaal er niets van staan van allerlei .

Maar kwam dit tegen :Tweakers heeft met Botom.nl de stekker eruit getrokken.

V&A Feedback M-arissaaa / Botom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Ik heb gisteren de 65KS7000 van Botom ontvangen, super netjes verpakt in originele verpakking. Sealverpakkingen van o.a. afstandsbedieningen waren niet eens open geweest. TV ziet er top uit, geen beschadigingen, dus tot dusver niks afwijkends kunnen vinden afgezien van dat de doos opnieuw dicht is getaped.

TV ging na aansluiten ook naar de installatie wizard, dus of deze is nooit doorlopen of de TV is gereset na testen. Want dit laatste claimen ze te doen bij Botom. Beeld is perfect, ik heb kritisch gekeken of iets kon zien of deze lange tijd is ingeschakeld geweest, maar niks van inbranden of andere vlekken te zien.

Ik weet niet hoe hij het zal doen op langer termijn, maar ik ben tot dusver niet teleurgesteld in wat Botom heeft geleverd.

Ze waren alleen 'vergeten' om de verlengde garantie vanuit Botom te verlengen naar 2 jaar, maar mij is vandaag een nieuwe factuur beloofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:33
Wil van de week een rondje bellen voor een 75inch model. Bel sowieso de bekende winkel in België. Nog meer aanraders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
Om weer even leven in dit topic te blazen heb ik gister gebeld met Electro world veen.

65q9fn €2699
75q9fn €4499

Van deze prijzen gaat er nog 500 euro cashback af.
Actie loopt tot eind van de maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15
Apollo doet 2650-500 voor de 65q9f en 2000-500 voor de 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
  • Laatst online: 23-04 09:13
Hebben jullie een link? Als ik op de websites kijk, zie ik toch andere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Spartagon schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:34:
Hebben jullie een link? Als ik op de websites kijk, zie ik toch andere prijzen.
Het zijn prijzen waar ze niet mee mogen adverteren. Ik heb gister bij radio von burg een 65q9fn opgehaald. Electro world veen kan dezelfde prijs geven maar heeft een levertijd. Radio von burg had er gister 2 staan waarvan ik er nu een heb. Je moet de tv wel afhalen maar hij is het waard.
De afmetingen van de doos zijn 161x96cm

Van die 2699 die je betaalt gaat nog 500 euro af van de cashback dus dan kom je op 2200 voor die tv

[ Voor 8% gewijzigd door Marcievg op 24-07-2018 12:14 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Dat is zeker geen slechte prijs, maar Rotterdam is een beetje ver rijden om hem gaan op te halen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
JSTPS schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:27:
Apollo doet 2650-500 voor de 65q9f en 2000-500 voor de 55.
Nu idd ook €500 cashback op de 55" zie ik, was eerst maar €200 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feyerdam
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12-04 11:48
Vandaag de prijs gekregen van de 55q9f bij radio von burg in rotterdam, is 1999.- een sherpe prijs ?
Daar gaat de cashback nog van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
feyerdam schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:58:
Vandaag de prijs gekregen van de 55q9f bij radio von burg in rotterdam, is 1999.- een sherpe prijs ?
Daar gaat de cashback nog van af.
2017 of 2018 model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Aangezien hij over cashback spreekt zal het 2018 model moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Spartagon schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:25:
Aangezien hij over cashback spreekt zal het 2018 model moeten zijn
Ja stom, niet aan gedacht. in dat geval vind ik het een hele mooie prijs.
heb daar maandag de 65q9fn opgehaald voor 2700-500 cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ik ben ook aan het zoeken naar een 65q9fn, maar hoop hier ergens in belgie voor die prijs iets te vinden.
voor 2700 bestel ik hem gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feyerdam
2018 model inderdaad dat vroeg ik bewust. en de cashback actie ook uiteraard. ik denk dat ik het ga ophalen van het weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feyerdam
Heb inmiddels gekozen voor de Sony kd55af8 en meegenomen voor € 1699
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste