Loont inderdaad, heb hem uiteindelijk voor €1745 gekocht met Q800T soundbar die inmiddels ook weer €100 duurder is.NelgNL schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:00:
Bij PlatteTV een deal gesloten voor de QE55Q95T. Uiteindelijk EUR 1725 voor de TV met bijpassende no gap beugel voor EUR 100. Hier gaat nog de EUR 500 cashback van af.
Ik heb in twee dagen drie keer een deal gevraagd via de chat, waarvan twee keer op één dag. Het loont dus de moeite verschillende chats te starten. Ik ben tevreden!
ow netjes, bij mij vroegen ze waar ik hem goedkoper had gezien (Hofma staat hij voor 1745€). Vroegen ze dat bij jou ook? Hij wilde wel matchen maar dan geen korting meer geven op de no gap beugel... blijft een mooi spelletjeNelgNL schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:00:
Bij PlatteTV een deal gesloten voor de QE55Q95T. Uiteindelijk EUR 1725 voor de TV met bijpassende no gap beugel voor EUR 100. Hier gaat nog de EUR 500 cashback van af.
Ik heb in twee dagen drie keer een deal gevraagd via de chat, waarvan twee keer op één dag. Het loont dus de moeite verschillende chats te starten. Ik ben tevreden!
Hier voorstel voor de QE65Q95T en de q800T soundbar: totaal 2.750€. hier gaat nog 800€ cash back vanaf. dus totaal 1.950€. ik ga happen.
Zo, dat gaat hard. Ik heb een paar maanden hetzelfde netto betaald voor enkel de 65Q95T.Qball55 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:03:
Hier voorstel voor de QE65Q95T en de q800T soundbar: totaal 2.750€. hier gaat nog 800€ cash back vanaf. dus totaal 1.950€. ik ga happen.
Bij welke winkel. Ik ben benieuwd naar de prijs voor alleen de tv.Qball55 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:03:
iemand iets leuks?
Vroegen ze inderdaad ook. Heb ook Hofma genoemd. De prijs ging toen zonder vragen naar EUR 1725. Daarna gezegd dat ik nog een beugel wilde. Die kreeg ik toen voor EUR 100 na niet direct toehappen.FurY_84 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:53:
[...]
ow netjes, bij mij vroegen ze waar ik hem goedkoper had gezien (Hofma staat hij voor 1745€). Vroegen ze dat bij jou ook? Hij wilde wel matchen maar dan geen korting meer geven op de no gap beugel... blijft een mooi spelletje
Echter twee keer eerder is het mij niet gelukt. Gewoon een paar uur later weer een chat starten.
Dat Hofma is ook een waardeloze site (klantenservice). Die hadden een aanbieding, maar die aanbieding was opeens weg. Dus had 1 dag later gevraagd of ik hem nog voor die aanbieding kon kopen. Dat kon dus niet meer. Ok fair enough. 1 dag later was hetzelfde product weer in de aanbieding op hun site.
Hele goede verkoop techniek. Ik heb ze nog een mail gestuurd, maar daar heb ik niet eens meer reactie op gekregen.
Hele goede verkoop techniek. Ik heb ze nog een mail gestuurd, maar daar heb ik niet eens meer reactie op gekregen.
Dit werkt inderdaad prima. In eerste instantie werd ik steeds doorgestuurd naar één medewerker, maar bij een andere lukte het uiteindelijk wel.NelgNL schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:00:
[...]
Vroegen ze inderdaad ook. Heb ook Hofma genoemd. De prijs ging toen zonder vragen naar EUR 1725. Daarna gezegd dat ik nog een beugel wilde. Die kreeg ik toen voor EUR 100 na niet direct toehappen.
Echter twee keer eerder is het mij niet gelukt. Gewoon een paar uur later weer een chat starten.
Plattetv heeft mij aangeboden 1965 na cashback voor de combinatie 65Q95T met soundbar Q800T, na vermelding van de prijzen van Art&Craft zoals ze op de webste staan.
Wel een week levertijd want niet op voorraad bij Plattetv, geen verzendkosten.
Precies dezelfde combinatie heeft Plattetv mij gisteren aangeboden voor 2045. Gelukkig nog niet gehapt. Morgen de chat maar eens opnieuw openen....OzzieMann schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 18:47:
Plattetv heeft mij aangeboden 1965 na cashback voor de combinatie 65Q95T met soundbar Q800T, na vermelding van de prijzen van Art&Craft zoals ze op de webste staan.
Wijs ze vooral op de online prijs bij Art&Craft, zonder vragen staat de combi daar online voor 2778, na cashback wordt dat dus 1978.Snackspert schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:26:
[...]
Precies dezelfde combinatie heeft Plattetv mij gisteren aangeboden voor 2045. Gelukkig nog niet gehapt. Morgen de chat maar eens opnieuw openen....
Ik ga vandaag ook even bellen met Apollo, deze hebben de TV voor 2199 in de (weekend)aanbieding maar de soundbar niet online staan. Ben benieuwd wat zij mij kunnen aanbieden voor de combinatie.
Scherp gezien! Die zal ik zeker vermelden. Ben ook erg benieuwd naar het aanbod van Apollo.OzzieMann schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:36:
[...]
Wijs ze vooral op de online prijs bij Art&Craft, zonder vragen staat de combi daar online voor 2778, na cashback wordt dat dus 1978.
Ik ga vandaag ook even bellen met Apollo, deze hebben de TV voor 2199 in de (weekend)aanbieding maar de soundbar niet online staan. Ben benieuwd wat zij mij kunnen aanbieden voor de combinatie.
Apollo komt op 2199 + 599 = 2798. Dus 1998 na cashback. Kon absoluut niets meer vanaf.Snackspert schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:01:
[...]
Scherp gezien! Die zal ik zeker vermelden. Ben ook erg benieuwd naar het aanbod van Apollo.
Morgen nog maar een keer chatten met plattetv.
Alhoewel Art en Craft dinsdag al kan leveren voor 1978 en ik nu net mijn oude soundbar al verkocht heb.... haha.
Zojuist bij platteTV de 55Q95T besteld voor 1750 + 60 voor A-Z garantie. Na cashback dus 1250, lijkt me een goede deal. Bij Apollo voor dezelfde prijs een deal gekregen, maar platteTV reageerde sneller op zondag 
Nu anderhalve week wachten tot hij binnenkomt en dan de cashback verzilveren. Ik had ergens gelezen dat dit voor 29 oktober moest, maar volgens platteTV voor 15 noveber. De tv zou voor die datum binnen zijn.

Nu anderhalve week wachten tot hij binnenkomt en dan de cashback verzilveren. Ik had ergens gelezen dat dit voor 29 oktober moest, maar volgens platteTV voor 15 noveber. De tv zou voor die datum binnen zijn.
De koop moet voor 15 november zijn en de registratie t/m 29 november.B-Force schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:30:
Zojuist bij platteTV de 55Q95T besteld voor 1750 + 60 voor A-Z garantie. Na cashback dus 1250, lijkt me een goede deal. Bij Apollo voor dezelfde prijs een deal gekregen, maar platteTV reageerde sneller op zondag
Gisteren de 65Q95T + Q800T voor 1950 na cashback aangeschaft bij PlatteTV. Dit was wederom na vermelding van de prijzen bij Art en Craft, nu keek ik vanochtend even voor de gein op de website van Art en Craft en daar zijn de prijzen ineens heel erg verhoogd.
Het zijn echt enorme boefjes met die garantie van ze. Ze bieden hem echt voor de meest uiteenlopende prijzen aan.NelgNL schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:04:
Bij PlatteTV is de A-Z garantie te krijgen voor 49,99, althans, dat is mij aangeboden.
Bij mijn 65Q95T boden ze hem aan voor 129 euro,
TV is inmiddels terug gegaan ivm verschrikkelijke DSE maar das een ander verhaal.
Nouja boefjes, zo werkt verkopen en je marge op peil houdenDracula schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:25:
[...]
Het zijn echt enorme boefjes met die garantie van ze. Ze bieden hem echt voor de meest uiteenlopende prijzen aan.
Bij mijn 65Q95T boden ze hem aan voor 129 euro,
TV is inmiddels terug gegaan ivm verschrikkelijke DSE maar das een ander verhaal.

Had ik anders ook gedaan, ware het niet dat ik de prijs-topics op Tweakers las

De 65Q95T gaat voor 1400 € at Electro Kampioen (Rotterdam) met de kortingscode bf65q95 en na de Samsung cashback 😯 !
Edit: typo
[Voor 25% gewijzigd door lightningCAT op 30-10-2020 12:00]
In de winkel? Want online staat die voor 2099 na cashback https://www.electrokampio...5q95talxxn-4k-qled-kopie/lightningCAT schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:57:
De 65Q95T gaat voor 1400 € at Electro Kampioen (Rotterdam) met de kortingscode bf65q95 , na Samsung cashback 😯
Oops, over de kortingscode heen gelezen.
[Voor 5% gewijzigd door thealterego1 op 30-10-2020 12:02]
iemand iets leuks?
Dat is wel straf van Electro kampioen, ook op de 55 inch versie (bf55q95) zit er 450€ korting op. dan zou het na de cashback maar 999€ meer zijn... lijkt me heel straf
doet electro kampioen wel mee met de cahsback actie? ik kan 1-2-3 de lijst met deelnemende bedrijven niet vindenQball55 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 13:42:
Dat is wel straf van Electro kampioen, ook op de 55 inch versie (bf55q95) zit er 450€ korting op. dan zou het na de cashback maar 999€ meer zijn... lijkt me heel straf
Nu al uitverkocht 😢😢😢lightningCAT schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:57:
De 65Q95T gaat voor 1400 € at Electro Kampioen (Rotterdam) met de kortingscode bf65q95 en na de Samsung cashback 😯 !
Wat worden we als consument toch gen**id. De 65Q95T was tot gisteren €2249 bij Hofma, met 500 cashback €1749. De 85Q95T was rond de €4100 ex, €3600 incl cashback.
Vandaag zijn de prijzen omhoog, mijn aanname doordat black friday er aan komt om straks 'korting' te geven. En dan niet een beetje omhoog, nee, volgens pricewatch is de 85 inch zelfs 1400 euro duurder
Hofma heeft de 65inch op 2999 gezet maar is daar veel te duur mee.
Vandaag zijn de prijzen omhoog, mijn aanname doordat black friday er aan komt om straks 'korting' te geven. En dan niet een beetje omhoog, nee, volgens pricewatch is de 85 inch zelfs 1400 euro duurder

[Voor 8% gewijzigd door trabuca op 03-11-2020 20:47]
je wordt genaaid omdat je gisteren een goede aanbieding had en nu niet meer?trabuca schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:31:
Wat worden we als consument toch gen**id. De 65Q95T was gisteren €2249 bij Hofma, met 500 cashback €1749. De 85Q95T was rond de €4100 ex, €3600 incl cashback.
wordt je dan ook genaaid als je een lot voor een loterij koopt en geen prijs wint?
Ja, goede vergelijkingB-Force schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:22:
[...]
je wordt genaaid omdat je gistren een goede aanbieding had en nu niet meer?
wordt je dan ook genaaid als je een lot voor een loterij koopt en geen prijs wint?

Uiteindelijk 'naai' je jezelf als je je aankoop steeds maar uitstelt in afwachting van een nóg betere aanbieding gebaseerd op niks. Wat er onderaan de streep op je bon staat is wat er telt; klinkt al bijna als de BTW-actie klagers die hadden verwacht dat de BTW nog van de allerlaagste prijs die er ooit geweest is afging terwijl de BTW-dagen aktieprijs gewoon al in absolute termen de nieuwe laagste prijs tot dan toe is.
Dus je vind een prijsstijging van 37% gewoon logisch? In dit geval zat ik in een twijfel tussen de 85Q95T of een LG OLED 77CX. Ik ga lekker vergelijken bij verschillende winkels en slaap er wat nachten over om tot de conclusie te komen dat het de Samsung voor mij meer voordelen heeft. Wil je de bestelling in zetten.... Mag je ineens 1500 meer betalen. Dan is die ineens volledig onaantrekkelijk voor mij geworden.apis29 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:41:
[...]
Uiteindelijk 'naai' je jezelf als je je aankoop steeds maar uitstelt in afwachting van een nóg betere aanbieding gebaseerd op niks. Wat er onderaan de streep op je bon staat is wat er telt; klinkt al bijna als de BTW-actie klagers die hadden verwacht dat de BTW nog van de allerlaagste prijs die er ooit geweest is afging terwijl de BTW-dagen aktieprijs gewoon al in absolute termen de nieuwe laagste prijs tot dan toe is.
Dit is toch een prijs discussie topic? Voor mij is het geen discussie dat we lekker voor de gek gehouden worden. BTW dagen idem idd. Dus zeik ik hier de frustratie van me af.
LG is ook in prijs verhoogd. Dus mocht de Samsung met BF weer op hetzelfde niveau zitten komt ie weer in beeld, maar de €500 cashbackactie is dan verlopen en 2000 korting zal het wel niet worden.
@trabuca Aangezien we in het prijzentopic zitten let ook niets je om persoonlijk contact op te nemen met de diverse zaken. Dat de prijzen in de pricewatch fluctueren wil niet zeggen dat je het niet nog steeds via een persoonlijk aanbod kan krijgen ...
Ik heb momenteel een offerte gekregen voor de qe55q95t + HW-Q800T/XN voor €1650 na cashback. Dit lijkt mij een goede deal. Iemand nog een betere deal gekregen voor deze combinatie?
Waar en hoe duur was de tv zelf.. ?Tjappe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:45:
Ik heb momenteel een offerte gekregen voor de qe55q95t + HW-Q800T/XN voor €1650 na cashback. Dit lijkt mij een goede deal. Iemand nog een betere deal gekregen voor deze combinatie?
Bij expert is de HW-Q800T nu 350 euro na dubbele cash back en krijg je nog 100 euro cadeaubon.. Indien die 100 euro waarde voor je heeft.. Kost de soundbar 250 euro.. Als de tv bij expert gewoon 1999 -500 CB = 1.500 euro kost.. Dan is het met 1.750 euro totaal,... 100 euro meer dan jouw 1.650 euro..
https://www.expert.nl/sam...oBWWlwEnXyu0aAvv6EALw_wcB
Zit er bij El-Vidas.nl een addertje onder het gras; buiten dat ze hier andere Europese modellen verkopen?
Edit
[Voor 98% gewijzigd door Market_Watcher op 06-11-2020 16:24]
De 55Q95T kost 1399 euro afzonderlijk bij El VidasTjappe schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:45:
https://el-vidas.nl/samsu...9-4f19-b588-7994d8b47114]
Bij Frans De Smet en bij Art& Craft zelfde prijs gekregen. Beiden dus wel in Belgie maar verzenden ook naar Nederland. Ze vermelden allebei een gezamenlijke korting, prijs Tv apart heb ik dus nietbelmonde schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:07:
[...]
Waar en hoe duur was de tv zelf.. ?
Bij expert is de HW-Q800T nu 350 euro na dubbele cash back en krijg je nog 100 euro cadeaubon.. Indien die 100 euro waarde voor je heeft.. Kost de soundbar 250 euro.. Als de tv bij expert gewoon 1999 -500 CB = 1.500 euro kost.. Dan is het met 1.750 euro totaal,... 100 euro meer dan jouw 1.650 euro..
https://www.expert.nl/sam...oBWWlwEnXyu0aAvv6EALw_wcB
[Voor 5% gewijzigd door Tjappe op 06-11-2020 16:29]
El-Vidas is geen officiele Samsung dealer, dus ook geen cashback actie.Market_Watcher schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:21:
Zit er bij El-Vidas.nl een addertje onder het gras; buiten dat ze hier andere Europese modellen verkopen?
Meer mensen aan het jagen op de 65Q80T? Ik probeer iets op te scheppen tussen de 1000 en 1300 euro.
Hier met smart aan het wachten op de best-mogelijke deal voor een 65q95t, hoop dat er in de week van black friday een fantastische deal voorbij komt.
Ik ben we inderdaad ook naar opzoek maar heb hem nog niet kunnen vinden onder de 1300RoyK schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:50:
Meer mensen aan het jagen op de 65Q80T? Ik probeer iets op te scheppen tussen de 1000 en 1300 euro.
Laten we het goed in de gaten houden!vsco61 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:50:
[...]
Ik ben we inderdaad ook naar opzoek maar heb hem nog niet kunnen vinden onder de 1300

Ben benieuwd wat we kunnen verwachten van Black Friday, hoop dat er nog wat mooie deals krijgen maar heb er nog weinig van gehoord. Zijn er al mensen die iets hebben gehoord van winkels die mee doen met mooie deals ?
Hoi! Misschien een stomme vraag en misschien het verkeerde topic. Wat is het verschil tussen de
Samsung GQ55Q95TGTXZG - https://www.dewitgoedoutlet.nl/samsung-gq55q95tgtxzg-20501
En de QE55Q95T - https://www.artencraft.nl...qe55q95talxxn-576268.html
Alvast bedankt voor jullie reactie, scheelt toch weer wat in prijs
Samsung GQ55Q95TGTXZG - https://www.dewitgoedoutlet.nl/samsung-gq55q95tgtxzg-20501
Het ene model is een Europees model, het ander een NL model.Ties24 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:30:
Hoi! Misschien een stomme vraag en misschien het verkeerde topic. Wat is het verschil tussen de
Het ene model is een open doos model, het andere een nieuwe.
Het ene model heeft geen cashback, het andere wel.
Heb dezelfde vraag gehad en de keuze gemaakt voor een nieuwe incl. cashback.
iemand iets leuks?
Nice, dat is geen slechte deal. En de 90T is net weer even iets beter dan de 80T met wat meer leds (toch?)thealterego1 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:29:
[...]
https://nl.pepper.com/aan...tv-eur200-cashback-169569
1299 voor de 65q90t
Heb zelf gisteren 55" Q90t voor 1050 aangeschaft en op pepper gedeeld. Komt vandaag hopelijk zonder DSE problemen.
Ik heb net de QE75Q95T + HW-Q95T gekocht na onderhandeling bij plattetv.nl voor € 4.824,50 plus nog een cashback van € 900 onder aan de streep voor € 3.924,50.
Misschien zat er meer in het vat maar blij met de deal.
Misschien zat er meer in het vat maar blij met de deal.
De prijs bij plasmavisie van de QE55Q95T is gezakt naar 1495, maar helaas geen cashback bij hen:
https://www.plasmavisie.nl/samsung-qe55q95t
Ben aan het kijken voor deze of een 90T, helaas de apollo aanbieding gemist.
https://www.plasmavisie.nl/samsung-qe55q95t
Ben aan het kijken voor deze of een 90T, helaas de apollo aanbieding gemist.
[Voor 22% gewijzigd door Boeie op 13-11-2020 15:28]
hoe dan? als ik daar kijk is hij niet op voorraad, ag ik gisteren ookTjappe schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:39:
Daarnet ook de 55q90t aangeschaft voor €1050 bij Apollo
Ik wilde eergisteren bestellen , toen stond hij aan 1050. ‘S ochtends was hij echter uitverkocht. Ik heb dan de hele dag elk half uur terug gecheckt en rond de middag was hij plots terug in voorraad aan deze prijs. Toen heb ik snel besteld. Later op de dag was de prijs terug 1399. Ik zou regelmatig eens kijken, misschien komt de aanbieding nog eens voorbij.MetalSonic schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:58:
[...]
hoe dan? als ik daar kijk is hij niet op voorraad, ag ik gisteren ook
hmm dan heb ik hier wat pech gehad, heb paar keer gekeken en zag steeds geen "voorraad" kon niet elk half uur kijken omdat ik ook nog moest werken. Achja helaas pindakaas.Tjappe schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:08:
[...]
Ik wilde eergisteren bestellen , toen stond hij aan 1050. ‘S ochtends was hij echter uitverkocht. Ik heb dan de hele dag elk half uur terug gecheckt en rond de middag was hij plots terug in voorraad aan deze prijs. Toen heb ik snel besteld. Later op de dag was de prijs terug 1399. Ik zou regelmatig eens kijken, misschien komt de aanbieding nog eens voorbij.
Hopelijk komt er nog een andere leuke actie voor de 55"Q90T als ik wat zie deel ik het hier natuurlijk!
Denken jullie dat de black friday deals het gebrek aan cashback gaat opheffen? Als ik het wel heb geldt de cashback actie alleen als je de tv voor morgen koopt.
Bv in combinatie met een soundbar krijg je toch al snel 600 euro extra korting, vraag me af of ze dat nog kunnen wegstrepen in de winkels om voldoende marge over te houden..?
Bv in combinatie met een soundbar krijg je toch al snel 600 euro extra korting, vraag me af of ze dat nog kunnen wegstrepen in de winkels om voldoende marge over te houden..?
Niemand heeft een glazen bol he. Soms wordt het duurder, maar wat geregeld voorkomt is dat de adviesprijs van een toestel tijdens de cashback kunstmatig hoog wordt gehouden, eens de cashback gedaan daalt de adviesprijs. Ik wacht op Black Friday maar het is voor iedereen een gok😉.
Even ter verduidelijking een vraag:
Als ik van de cashback gebruik wil maken moet ik dus mijn tv dit weekend aankopen én moet de tv voor 29 november geleverd worden? Ik moet een foto van de doos bijvoegen bij de aanvraag geloof ik? Ik kan de cashback aanvraag doen tot 29 november.
Als ik van de cashback gebruik wil maken moet ik dus mijn tv dit weekend aankopen én moet de tv voor 29 november geleverd worden? Ik moet een foto van de doos bijvoegen bij de aanvraag geloof ik? Ik kan de cashback aanvraag doen tot 29 november.
Dat klopt helemaal.the-fisherman schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:46:
Even ter verduidelijking een vraag:
Ik denk dat ik toch maar de trekker overhaal voor een QE65Q90T tv met een HW-Q950T soundbar voor 2299 na cashback bij Plattetv.nl.
Misschien zal het nog iets goedkoper worden tijdens Black Friday maar dan moet ik alles weer in de gaten houden en heb ik hem ook nog eens enkele weken later. Dit is voor mij een prima deal.
Ik ben er blij mee.. Dat gedoe met CB.. Geef gewoon korting.. En sowieso ben ik geen q95t nodig.. Een Q90t is nu ook al zonder CB.. Die gaat denk ik.. als er voorraad genoeg is.. ?? naar 1.000 euro in 55 inch.CeeDeeS schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:29:
Denken jullie dat de black friday deals het gebrek aan cashback gaat opheffen? Als ik het wel heb geldt de cashback actie alleen als je de tv voor morgen koopt.
De q90r was vorig jaar met BF 1.300 euro.. En de q90t is een downgrade.. dus.. max 1.000 of anders oled..
TL;DR: The Frame 55" €1299 wanneer je korting vraagt bij Apollo:
Ik heb afgelopen tijd de prijzen van The Frame in de gaten gehouden, dat deed relatief weinig. (Als je het bij de wat meer betrouwbaar overkomende shops houdt tenminste.)
De LG OLED's gingen wel alle kanten op. CX en GX serie waren voor flinke lagere prijzen te krijgen, echt een heel stuk onder de recent laagste (legitieme) prijzen.
Misschien dat The Frame niet zo met het gestunt meedoet omdat daar minder kopers voor zijn en dit dus ook minder aandacht trekt voor de winkels dan het stunten met een LG CX. Ik verwacht daarom dat tijdens Black Friday het ook geen spektakel wordt voor The Frame. Mogelijk dat meest verkochte Samsung TV's er wat tussenin gaan zitten, maar die heb ik niet in de gaten gehouden.
LG OLED leek mij wel gaaf, maar nadat ik in het GoT topic las over lachspiegeleffect door het golvende oppervlak van de TV en veel reflectie heb ik dat bij de Mediamarkt bekeken en was dit inderdaad heftig, ondanks dat ze (in MM Amersfoort) de LG OLED al in een extra donkerd hoekje hebben gezet. Ook zou het echt strak aan de muur aansluiten van Gallery (GX) betekenen dat ik zou moeten frezen (in mijn net gesausde nieuwbouwwoning) of een dikke kabelgoot zou hebben
. De LG Gallery / GX mist helaas het One Connect Box concept van The Frame.
Ik heb de knoop doorgehakt en gisteren The Frame 55" gekocht voor €1275 (en dan nog -€100 cashback) bij Platte TV, nadat ik ze liet zien dat Apollo een korting-op-aanvraag prijs doet van €1299.
. Maar mocht je nog snel deze actie willen meepikken, zoek dan naar een winkel met (eventueel via mail/telefoon bevestigde) voorraad.
Members only:
Mogelijk korting door met dat linkje bijvoorbeeld met Platte TV te chatten voor een lagere prijs.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik heb afgelopen tijd de prijzen van The Frame in de gaten gehouden, dat deed relatief weinig. (Als je het bij de wat meer betrouwbaar overkomende shops houdt tenminste.)
De LG OLED's gingen wel alle kanten op. CX en GX serie waren voor flinke lagere prijzen te krijgen, echt een heel stuk onder de recent laagste (legitieme) prijzen.
Misschien dat The Frame niet zo met het gestunt meedoet omdat daar minder kopers voor zijn en dit dus ook minder aandacht trekt voor de winkels dan het stunten met een LG CX. Ik verwacht daarom dat tijdens Black Friday het ook geen spektakel wordt voor The Frame. Mogelijk dat meest verkochte Samsung TV's er wat tussenin gaan zitten, maar die heb ik niet in de gaten gehouden.
LG OLED leek mij wel gaaf, maar nadat ik in het GoT topic las over lachspiegeleffect door het golvende oppervlak van de TV en veel reflectie heb ik dat bij de Mediamarkt bekeken en was dit inderdaad heftig, ondanks dat ze (in MM Amersfoort) de LG OLED al in een extra donkerd hoekje hebben gezet. Ook zou het echt strak aan de muur aansluiten van Gallery (GX) betekenen dat ik zou moeten frezen (in mijn net gesausde nieuwbouwwoning) of een dikke kabelgoot zou hebben

Ik heb de knoop doorgehakt en gisteren The Frame 55" gekocht voor €1275 (en dan nog -€100 cashback) bij Platte TV, nadat ik ze liet zien dat Apollo een korting-op-aanvraag prijs doet van €1299.
Members only:
De Apollo verkoper gaf telefonisch aan aan dat hun voorraad snel liep en dat Samsung onverbiddelijk is bij cashback: niet op voorraad en daarom niet voor de 29e een foto van uitgeknipte streepjescode van de verpakking? Dan geen cashback. Mijn TV is inmiddels al bezorgd
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen

Heb bij PlatteTV de 65Q90T voor 1375 (na cashback) kunnen regelen door pricematching met Apollo (BF deal daar was 1300 met een langere levertijd). TV inmiddels binnen, prachtig!
Dat is wel een mooie deal, ga proberen of ik die deal ook kan krijgenlightningCAT schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:28:
Heb bij PlatteTV de 65Q90T voor 1375 (na cashback) kunnen regelen door pricematching met Apollo (BF deal daar was 1300 met een langere levertijd). TV inmiddels binnen, prachtig!
Als op 15 November de cashback actie afloopt van Samsung dan kun je toch met BF geen betere acties vinden?
En waarom niet? Het kan dat de tv duurder zal worden, maar hoeveel keer het al niet is voorgevallen dat een tv zijn adviesprijs ferm goedkoper is geworden na het stoppen van de cashback... Of er kan ook een nieuwe cashback volgen een week na het stopzetten van de oude. Ze zullen Black Friday niet willen missen denk ik😁.Supreme_One schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:35:
Als op 15 November de cashback actie afloopt van Samsung dan kun je toch met BF geen betere acties vinden?
Ik zag dat ze vorig jaar wél een BF cashback hadden, volgens mij was die zelfs nog beter dan de cashback ervoor: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=MVNN969FZQT7V
Ik kon zelf niet langer wachten om een Frame te kopen en heb deze dus al een maand hangen. Voor mijzelf hoop ik dus dat er géén actie komt
Ik kon zelf niet langer wachten om een Frame te kopen en heb deze dus al een maand hangen. Voor mijzelf hoop ik dus dat er géén actie komt

Er is net weer een 'Pre-BF' site online gekomen, zie https://www.samsung.com/nl/blackfriday/ hier kun je je registreren voor deals. Ik verwacht de komende dagen voordat dit er is geen aanbiedingen meer.
Zojuist bij Apollo een Q90 65 inch besteld voor 1399. Wordt wel pas geleverd de tweede of derde week van december. De actie met de cashback was natuurlijk lager maar ik kan mij niet voorstellen dat hij nog veel goedkoper gaat worden als dit.
600,- korting?? De Q90T? Hoe heb je dat gedaan?vsco61 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:49:
Zojuist bij Apollo een Q90 65 inch besteld voor 1399. Wordt wel pas geleverd de tweede of derde week van december. De actie met de cashback was natuurlijk lager maar ik kan mij niet voorstellen dat hij nog veel goedkoper gaat worden als dit.
|- Rotterdam -|
Ik heb ze gemaild omdat ze laatst ook een deal hadden met de cashback actie. En toen konden ze het aanbod doen voor 1399, zou ze gewoon even mailen had niet het idee dat het speciale deal voor mij alleen was zeg maar.npolm schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:56:
[...]
600,- korting?? De Q90T? Hoe heb je dat gedaan?
Levering wel pas tweede of derde week December
Ter info: op 10 november cash back geregistreerd van 800€ - (tv + soundbar). Vandaag reeds op rekening gekregen. prima !
Black friday promoties staan online:
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=FDNGZESR7FQ23
Van The Frame doet alleen de 75 inch mee. (gelukkig maar na aanschaf van mijn 65 inch vorige maand
)
Van The Frame doet alleen de 75 inch mee. (gelukkig maar na aanschaf van mijn 65 inch vorige maand

Dus geen actie op de 55 en 65 inch modellen. Zeer teleurstellend. Die 75+ modellen die verkopen zeker minder goed en zijn nu in de aanbieding.
ik ben nu in de markt voor Samsung QLED 4K 85Q95T iemand hier nog een goede deal voor gekregen?
65Q80T voor 1399 bij coolblue als BF deal.. niet spectaculair helaas
https://www.coolblue.nl/p...ung-qled-65q80t-2020.html
https://www.coolblue.nl/p...ung-qled-65q80t-2020.html
ben aan 't rond zoeken maar lijkt erop dat 1250 over 't algemeen de laagste prijs is nu voor de 55 inch 90T
Ik kreeg van PlatteTV zojuist een aanbod van €1239 voor de 55Q90T.MetalSonic schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:58:
ben aan 't rond zoeken maar lijkt erop dat 1250 over 't algemeen de laagste prijs is nu voor de 55 inch 90T
Echter als ik op tweakers pricewatch kijk zie ik dat hij bij bol.com €1210,98 is verkocht door Art en Craft.
https://www.bol.com/nl/p/...666419/?s2a=#productTitle
Ja viel mij ook op , vind ik vreemd. Waarom zou je het dan nog bestellen bij Art en Craft? Die staat bij de bol.com website immers als verkoper. Ik zou juist denken "direct bij de tv boer is goedkoper..."ivo001 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:06:
[...]
Ik kreeg van PlatteTV zojuist een aanbod van €1239 voor de 55Q90T.
Echter als ik op tweakers pricewatch kijk zie ik dat hij bij bol.com €1210,98 is verkocht door Art en Craft.
https://www.bol.com/nl/p/...666419/?s2a=#productTitle
Ben zelf aan het orienteren voor een nieuwe 55 inch televisie tijdens BF. Zie veel LG OLED voorbij komen, maar ook de QE55Q90T trekt mijn oog.kleinelievewolff schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:51:
Black friday promoties staan online:
Van The Frame doet alleen de 75 inch mee. (gelukkig maar na aanschaf van mijn 65 inch vorige maand)
Vanwaar jouw keuze voor The Frame? Is dat puur voor de gimmick of mis ik iets?
Ja, is puur voor de gimmick. "Het vrouwtje" wilde deze al ruim een jaar hebben. Ik wilde graag een OLED, maar ben na een bezoek aan de mediamarkt en recensies lezen toch overstag gegaan. OLED hebben een erg spiegelend scherm en wij hebben overdag wat zonlicht op het scherm. Schijnt ook niet zo goed te zijn voor een OLED scherm. Ook kijken wij geregeld overdag tv (kleine kinderen) en dan moet je bij een OLED eigenlijk de zonwering al dicht doen.dedominee schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:45:
[...]
Ben zelf aan het orienteren voor een nieuwe 55 inch televisie tijdens BF. Zie veel LG OLED voorbij komen, maar ook de QE55Q90T trekt mijn oog.
Vanwaar jouw keuze voor The Frame? Is dat puur voor de gimmick of mis ik iets?
Ik moet ook bekennen dat de beeldkwaliteit van de Frame me alleszins meevalt. Zeker niet slechter als de 4K Philips LED tv die we hadden. En de software is een enorme sprong vooruit t.o.v. die Philips (niet zo moeilijk ook).
En moet de vrouw gelijk geven dat het er erg strak uitziet zo aan de muur met wat schilderijen eromheen. We hebben zelfs al een paar keer iemand op bezoek gehad die vroeg of wij geen tv meer hadden

Probeer eens bij fransdesmet.be met mijn groeten (je moet formulier invullen en aangeven vanwaar je ze gevonden hebt). Met een beetje geluk krijg je een betere prijs 😁.MetalSonic schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:58:
Bij coolblue zijn de 65Q80T serie reeds uitverkocht. Voor 1399 zit ik nog in de twijfelzone.. 

https://www.apollo.nl/nl/...0talxxn-2020-no-cashback/RoyK schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:55:
Bij coolblue zijn de 65Q80T serie reeds uitverkocht. Voor 1399 zit ik nog in de twijfelzone..
bij Apollo is 90T voor 1.399 EUR beschikbaar (vanaf mid-december)
dat is het overwegen waard nietwaar? Was alleen de TAL serie niet voorzien van een hdmi 2.1?
Over welke deal heb je het nu?npolm schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:37:
Ik heb de deal gepakt, lijkt mij prima toch zeker?
levertijden zijn wel een groot probleem voor Samsung. Ik wacht al sinds 25 oktober op een 55Q95T (goede deal met cashback toen voor 1250), maar als die dit weekend niet komt, moet ik toch echt naar een BF deal gaan, want dan geldt de cashback niet meer. Dan is een deal van 1250 voor een 65Q90T ineens een interessante deal
Die van Apollo, die @forzaracing noemde.
|- Rotterdam -|
Die link is persoonlijk en gekoppeld aan een aanvraag. Een aangepaste webpagina speciaal voor deze prijs en het artikel. Althans zo bestel ik altijd bij Apollo.RoyK schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:26:
[...]
Het is alleen een vage link zonder plaatjes en teksten. Of ligt dit lokaal bij mij?
Klopt, ik kreeg deze pagina ook na het vragen vd persoonlijke deal.WidgetTWW schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:50:
[...]
Die link is persoonlijk en gekoppeld aan een aanvraag. Een aangepaste webpagina speciaal voor deze prijs en het artikel. Althans zo bestel ik altijd bij Apollo.
Niets mis mee dus.
|- Rotterdam -|
dan is het wel een hele mooie prijs voor een stukje meer tv dan de q80
Waar ik me alleen wat zorgen over maak is dat het geen hdmi 2.1 ondersteund. Wat wel een flinke stap voorruit is van 2.0. Misschien dat ik er nu niets aan heb. Maar het maakt de tv wel wat meer future proof. Zou wel fijn zijn als dit een TV is waar ik weer een jaar of 10 mee kan doen
Waar ik me alleen wat zorgen over maak is dat het geen hdmi 2.1 ondersteund. Wat wel een flinke stap voorruit is van 2.0. Misschien dat ik er nu niets aan heb. Maar het maakt de tv wel wat meer future proof. Zou wel fijn zijn als dit een TV is waar ik weer een jaar of 10 mee kan doen

[Voor 67% gewijzigd door RoyK op 24-11-2020 17:08]
Deze heeft gewoon 2.1 (1x HDMI poort)RoyK schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:59:
dan is het wel een hele mooie prijs voor een stukje meer tv dan de q80
Bron: https://www.nl.fnac.be/SAMSUNG-QE65Q90TALXXN/a14623556
Net een Tweaker alert gekregen, wellicht wordt hij nog goedkoper maar ik heb hem net voor 1150 gekocht bij Bol.com
is ook al eens 1080 geweest via Apollo maar ik geloof het wel.
Prijs alert kreeg ik ongeveer kwartier geleden:
https://www.bol.com/nl/p/...GUhJZw.1_4.5.ProductTitle
Heb gekozen voor het Benelux model geen idee waarom dat beter of slechter is dan Europees model
NVM ff googlen en al antwoord op mijn vraag
Een Benelux-model televisie vindt dus automatisch de profielen van providers die in de Benelux actief zijn. In het geval van satellietontvangst dus CanalDigitaal, TV Vlaanderen en TéléSAT. Hieronder valt naast CI+ ook de ondersteuning

Prijs alert kreeg ik ongeveer kwartier geleden:
https://www.bol.com/nl/p/...GUhJZw.1_4.5.ProductTitle
Heb gekozen voor het Benelux model geen idee waarom dat beter of slechter is dan Europees model
NVM ff googlen en al antwoord op mijn vraag
Een Benelux-model televisie vindt dus automatisch de profielen van providers die in de Benelux actief zijn. In het geval van satellietontvangst dus CanalDigitaal, TV Vlaanderen en TéléSAT. Hieronder valt naast CI+ ook de ondersteuning
[Voor 68% gewijzigd door MetalSonic op 24-11-2020 19:43]
65q82T is 1111 bij mediamarkt Duitsland.
https://www.mediamarkt.de...ung-gq65q82t-2691663.html
Twijfel tussen deze en sony 65xh9005 (899)
https://www.mediamarkt.de...ung-gq65q82t-2691663.html
Twijfel tussen deze en sony 65xh9005 (899)
Klopt, een TALXXN heeft 2.1 (gaming icoon).forzaracing schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:53:
[...]
Deze heeft gewoon 2.1 (1x HDMI poort)
Bron: https://www.nl.fnac.be/SAMSUNG-QE65Q90TALXXN/a14623556
Ik heb eind vorige week een QE55Q80T gekocht voor 899 (was beschikbaar bij verschillende shops) bij Art & Craft. Een goede prijs en aangezien ik eerder eigenlijk voor een Q70R keek (model 2019) een goede keuze. De prijzen van de 90T en 95T vond ik nog niet interessant. Mede door de meldingen van voorraden verwachtte ik geen betere deals + directe beschikbaarheid deze week of op BF...
[Voor 3% gewijzigd door Boeie op 25-11-2020 12:32]
Laatst op de website Kijkshop.nl de QE75Q85R zien staan voor €1.919,00. Besteld, en de volgende dag werd een QE75Q70T aangeboden door Dynalogic. Niet aangenomen en na wat overleg toch de € 2.599,00 kostende QE75Q85R geleverd gekregen. Overigens is Kijkshop.nl een jasje en worden de leveringen via Art & Craft gedaan.
Eerste indrukken: ik kom af van een ue55hu7500 4k tv van 55 inch. Kijkafstand is met onze verhuizing van 3,5 naar 5 meter gegaan. De 75 inch staat zeker niet te groot. Het is wel merkbaar dat het grotere scherm niet ook een hogere resolutie heeft waardoor het beeldkwaliteit toch iets minder is qua detail. Kleuren worden wel beter weergeven.
Eerste indrukken: ik kom af van een ue55hu7500 4k tv van 55 inch. Kijkafstand is met onze verhuizing van 3,5 naar 5 meter gegaan. De 75 inch staat zeker niet te groot. Het is wel merkbaar dat het grotere scherm niet ook een hogere resolutie heeft waardoor het beeldkwaliteit toch iets minder is qua detail. Kleuren worden wel beter weergeven.
Ik heb begrepen dat er flinke leveringsproblemen zijn op de Q90TAL die zeer afgeprijsd zijn. Helaas kan ik de aanbieding niet meer meepakken.
ik heb de knoop doorgehakt. Want ik begin langzaam wel een beetje moe van mezelf te worden haha.
Het is een 65Q80T geworden bij TV Reus voor 1359. Ik verwacht geen spectaculaire sales meer om eerlijk te zijn. Ze zijn veelal op de 8k tv's aan het adverteren.
Ik ga mijn Philips 47PFL9703 (toen one of the best) na meer dan 10 jaar dienst vervangen voor dit exemplaar.
Hoe dan ook een grote vooruitgang!
Het is een 65Q80T geworden bij TV Reus voor 1359. Ik verwacht geen spectaculaire sales meer om eerlijk te zijn. Ze zijn veelal op de 8k tv's aan het adverteren.
Ik ga mijn Philips 47PFL9703 (toen one of the best) na meer dan 10 jaar dienst vervangen voor dit exemplaar.
Hoe dan ook een grote vooruitgang!
Ik heb mijn geld gezet op een spectaculaire actie voor aanstaande vrijdag, hoop dat de q95t nog in de aanbieding komt voor een fijn prijsje.