Toon posts:

Ik zoek hulp voor een youtube video

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik zou graag een youtube video willen maken..

Ongeveer net zoals deze.

YouTube: Frozen Elsa and Anna Shopkins Bakery Playset with Spiderman and Wond...

Ik heb namelijk figures en knuffels van de minions en pokemon..

Mijn vraag is, hoe kan ik bepaalde stemmen van pokemon dat ze gaan praten in de tekst die ik wil. Bijvoorbeeld Evee moet zeggen "Ik loop naar de koelkast en ik pak wat te drinken" en dan precies in de stem van Evee. Hoe doe ik dat? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zelf de stemmen heel goed na doen. Of een voice-actor zoeken. Of met een van de vele text-to-speech programma's gebruiken en kijken of er een stem inzit die in de buurt komt.
En met nabewerken kom je ook nog wel een eind. Is vast een rotwerk om te doen, maar als het precies die stem moet zijn dan is dat een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hou er rekening mee dat een text-to-speech programma altijd eentonig zal klinken, dat gaat je video echt niet ten goede komen. De beste manier is opnemen, al dan niet met een voice-actor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 23:33:
Mijn vraag is, hoe kan ik bepaalde stemmen van pokemon dat ze gaan praten in de tekst die ik wil. Bijvoorbeeld Evee moet zeggen "Ik loop naar de koelkast en ik pak wat te drinken" en dan precies in de stem van Evee. Hoe doe ik dat? ?
Dan neem je Adobe Audition, doe je de opname zelf en druk je op Effects -> Voices -> Pokémon -> Evee.

Serieus, wat denk je nu zélf? Dat dit gewoon even in een handomdraai te doen is? Soms moet je gewoon ergens ouderwets hard voor werken en bloed, zweet en tranen opofferen. En soms ook nog eens een smak zakcentjes.

Verder: doe jezelf, en ons, even een lol en neem eens onze Quickstart door en onthoud dat voor een volgende keer dat je een topic opent ;) Neem dan meteen ook even Waar hoort mijn topic? door, want ik zie niet wat dit met Internetmarketing & Social Media te maken heeft :?

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 24-01-2017 00:57 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.