Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aanschaf nieuwe game laptop 2000 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een nieuwe game laptop. Naast het gamen moet hij uiteraard ook geschikt zijn voor de normale taken als Word, excel en gewoon om op internet te surfen. Een eis is dat de laptop bij de mediamarkt te koop is in verband met de btw dagen. Het budget is maximaal 2000 euro zonder de btw korting. Ik zat te denken aan de asus rog strix gl502vs-fy038t of de Hp omen 17-w121nd of de pricewatch: MSI GT62VR 6RE-010NL (deze is niet bij de mediamarkt verkrijgbaar maar is wel erg scherp geprijsd) iemand die mij kan helpen met mijn keuze?

De laptop moet in ieder geval een i7600 of i7700 aan boord hebben, een ssd, een 15 of 17 inch scherm al neig ik toch meer naar 17 inch en een GeForce 1060 of 1070.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij de beslissing van de juiste laptop en mij tips kunnen aandragen voor de juiste laptop bij de mediamarkt te kunnen kopen.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt naast gamen gebruik voor de normale taken als surfen, Word, Excel.

Wat is je budget?
Het budget is maximaal 2000 euro.

Wordt de laptop meegenomen buitenhuis?
De laptop wordt ook meegenomen buitenshuis maar zal voornamelijk gewoon thuisbezorgden gebruikt

Merken als MSI Asus en Acer hebben leuke game modelllen. Ik ben in ieder geval niet op zoek naar een nog af te bouwen laptop, dit heeft mede te maken met de aankomende btw-dagen van de mediamarkt, een eis is dan ook dat de laptop bij de mediamarkt verkrijgbaar is voor een prijs van maximaal 2000 euro zonder de btw korting.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2017 22:39 ]

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:14

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11 05:49
Deze nieuwe Acer lijkt ook prima, wat jullie?

http://www.mediamarkt.nl/...pf%7C1484233%7C%7Cp%7C%7C

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 14:43
Zou ik toch liever voor de HP gaan.
Die Acer is echt een bakbeest, een 15 inch laptop van 4,8kg, daar waar de HP een 17 inch is van 3,4kg.
Natuurlijk afhankelijk van hoe veel je hem mee neemt, maar gezien TS de voorkeur heeft voor een 17 inch lijkt me de keuze voor de HP Omen prima.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kijk ook even goed in de categorie: Laptops van de pricewatch, daar staan vaak wel betere laptops in dan MediaMarkt heeft. MediaMarkt is naar mijn idee altijd een beetje overpriced namelijk en ben niet zo weg van hun service, eigenlijk.

Trap niet in de BTW-actie van MediaMarkt. Gebeurd bij hen regelmatig dat ze eerst de prijs verhogen en daarna pas de BTW er af halen, waardoor je netto zelfs duurder uit bent dan voordat de actie begon.

[ Voor 56% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2017 10:44 ]

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
ik zou voor een gaming laptop echt voor een 17incher gaan,heeft gewoon een groot voordeel.

Je hebt meer scherm oppervlakte en meer koel oppervlakte.
Ik heb zelf een 15inch gehad, maar ik vond het simpelweg te klein.
die Acer lijkt mij echt wel een top ding

Maar die msi heeft dan toch een betere prijs,voor wat je krijgt, maar ik zou vooral toch eens wat reviews van de verschillende laptops bekijken. Ze hebben allemaal wel voor en nadelen.

[ Voor 26% gewijzigd door freaky35 op 24-01-2017 08:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Alllema hartelijk dank voor jullie reacties!! De hp spreek mij ook erg aan door het grotere schermformaat het beperkte gewicht en de neutrale uitstraling, ik weet alleen niet of het beperkte gewicht ensceneringen afbreuk doet aan de prestaties?. Ik kan helaas geen review vinden van die specifieke laptop van hp. Msi acer en asus zijn wat dat betreft makkelijker in reviews terug te vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2017 10:20 ]

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-11 02:05
CH40S schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:49:
Kijk ook even goed in de categorie: Laptops van de pricewatch, daar staan vaak wel betere laptops in dan MediaMarkt heeft. MediaMarkt is naar mijn idee altijd een beetje overpriced namelijk en ben niet zo weg van hun service, eigenlijk.
ja dat vind ik vaak persoonlijk ook soms is zelfs alternate goedkoper en die vind ik zelfs al duur soms.
en ook zoals hier word gezegt gooi het in de pricewatch want zo te zien heb je niet veel eigen research gedaan..

maar misschien iets om naar te kijken pricewatch: Asus ROG GL702VM-GC004T hij is 17 inch en heeft een 1060 maar hij heeft ook een HDD naast de SSD

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 10:39

Ryan1981

Je ne sais pas

Mijn advies,

neem alleen een laptop als je echt veel op reis gaat met dat ding en dan ook nog veel gaat gamen op reis.

Je betaald veel meer voor minder prestaties dan een desktop, die dingen raken oververhit als je er urenlang spellen op speelt en gaan net buiten de garantie stuk :P

Gebaseerd op mijn eigen ervaring (n=1 :P)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Oud collega van mij heeft sinds kort de HP Omen 17 en is daar wel tevreden over. Hij staat ook in de Pricewatch (pricewatch: HP Omen 17-w110nd), bij CoolBlue is de laptop 200 euro goedkoper dan bij MediaMarkt.

https://www.laptopshop.nl...61/hp-omen-17-w110nd.html

• freaky35
  • Nu online
Ryan1981 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:27:
Mijn advies,

neem alleen een laptop als je echt veel op reis gaat met dat ding en dan ook nog veel gaat gamen op reis.

Je betaald veel meer voor minder prestaties dan een desktop, die dingen raken oververhit als je er urenlang spellen op speelt en gaan net buiten de garantie stuk :P

Gebaseerd op mijn eigen ervaring (n=1 :P)
En deze mening deel ik ook(ook door eigen ervaring). Zeker games die gpu en cpu intensief zijn zorgen voor een hoge temperatuur(bf1,The wither 3 b.v)

Plus mindere prestaties, echter deze GPU's zijn niet langzamer of bijna niet als de desktop versies, dat scheeld wel. Maar als het mogelijk os zeker een desktop nemen😊.

Die kan je tenminste ook nog upgraden,.

[ Voor 5% gewijzigd door freaky35 op 24-01-2017 11:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Een vaste pc wordt lastig voor mij, ik hebbde laptop ook nodig voor normale taken voor mijn werk en dan moet hij mee. Daarnaast is het wel prettig als hij gewoon in de woonkamer kan staan. De voorgestelde berichten zijn allemaal met een 1060 en ik ben het eens met de mensen dat andere winkels laptops vaak goedkoper aanbieden maar neem de omen die is 1900 maar met de btw dagen maar 1570.

• Voyarch
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17:01
Je kan makkelijk een 1070 halen, gaat wel ten kosten van de i7 7000 maar de 6700 is prima.
pricewatch: HP Omen 17-w121nd

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Je kunt extra cashback van een paar procent krijgen via cashbackxl.nl of mijnkorting.nl daar krijg je ook 7,50 welkomstpremie dus reken even uit wat het meeste oplevert.

Daarnaast denk ik niet dat je je volledige budget hoeft te gebruiken, die laatste paar honderd euro voegen amper nog iets toe qua performance. Weet niet of je er een extra scherm aan gaat hangen, anders wil je gewoon de komende jaren met vloeiende beelden 1080p op 'maximale' settings spelen.

Verder is de videokaart belangrijker dan de processor, dus ga voor een 1070 met dit budget. Hou inderdaad rekening met gewicht, maar kies hardware boven gewicht. Zeker als je hem maar af en toe een keer meeneemt.

Die MediaMarkt acties zijn vaak slecht, die verhogen de prijzen zoals al eerder aangegeven. Dus vergelijk dat altijd voordat je koopt, verder kun je vaak bij Dell met zo'n budget ook aardig slagen en daar kun je vaak nog wat extra korting krijgen met verschillende acties/codes/trucjes.

Coolblue en andere website's hebben ook stapelbare trucjes, buiten de bovenstaande cashback site's kun je ook deze nog doen en krijg je nog wat extra's terug.

https://nl.pepper.com/aan...r-via-actiepaginanl-36663

Hier heb je er nog een in de outlet: https://outlet.mediamarkt...-gt72s-6qe-1012nl-ID28695

[ Voor 61% gewijzigd door NeoMe op 24-01-2017 14:47 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips! Er komt geen extra scherm bij, het is inderdaad om de aankomende jaren alle games in volle glorie te kunnen spelen op een acceptabele framerate. Zo zag ik ook een veel goedkopere laptop: pricewatch: Acer Aspire VX-591G-54PD
Maar dat voelt net als schoenen kopen die al te klein zijn. Het scheelt wel erg veel geld als je bedankt dat daar nog de btw korting afgaat!!

• Voyarch
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17:01
qua verhouding is de 1070 het best, prijs/performance. GTX 1050 is vooral voor low end gaming

• freaky35
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:14:
Bedankt voor de tips! Er komt geen extra scherm bij, het is inderdaad om de aankomende jaren alle games in volle glorie te kunnen spelen op een acceptabele framerate. Zo zag ik ook een veel goedkopere laptop: pricewatch: Acer Aspire VX-591G-54PD
Maar dat voelt net als schoenen kopen die al te klein zijn. Het scheelt wel erg veel geld als je bedankt dat daar nog de btw korting afgaat!!
Prestaties zijn dan ook niet te vergelijken met een laptop met 1070. Die 1050 is een heel stuk langzamer.Maar natuurlijk de prijs is wel een heel stuk lager. Maar dat is dan de keuze die je zelf maakt in dit geval.

Als je er serieus mee wilt gamen, zou ik zeker een laptop nemen met een 1070, die zijn nu op dit moment gunstiger geprijst als eerder, samen met wen 6 serie Intel, lijkt mij dat een hele mooie combo😀.
Pagina: 1