zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een nieuwe game laptop. Naast het gamen moet hij uiteraard ook geschikt zijn voor de normale taken als Word, excel en gewoon om op internet te surfen. Een eis is dat de laptop bij de mediamarkt te koop is in verband met de btw dagen. Het budget is maximaal 2000 euro zonder de btw korting. Ik zat te denken aan de asus rog strix gl502vs-fy038t of de Hp omen 17-w121nd of de pricewatch: MSI GT62VR 6RE-010NL (deze is niet bij de mediamarkt verkrijgbaar maar is wel erg scherp geprijsd) iemand die mij kan helpen met mijn keuze?
De laptop moet in ieder geval een i7600 of i7700 aan boord hebben, een ssd, een 15 of 17 inch scherm al neig ik toch meer naar 17 inch en een GeForce 1060 of 1070.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij de beslissing van de juiste laptop en mij tips kunnen aandragen voor de juiste laptop bij de mediamarkt te kunnen kopen.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt naast gamen gebruik voor de normale taken als surfen, Word, Excel.
Wat is je budget?
Het budget is maximaal 2000 euro.
Wordt de laptop meegenomen buitenhuis?
De laptop wordt ook meegenomen buitenshuis maar zal voornamelijk gewoon thuisbezorgden gebruikt
Merken als MSI Asus en Acer hebben leuke game modelllen. Ik ben in ieder geval niet op zoek naar een nog af te bouwen laptop, dit heeft mede te maken met de aankomende btw-dagen van de mediamarkt, een eis is dan ook dat de laptop bij de mediamarkt verkrijgbaar is voor een prijs van maximaal 2000 euro zonder de btw korting.
De laptop moet in ieder geval een i7600 of i7700 aan boord hebben, een ssd, een 15 of 17 inch scherm al neig ik toch meer naar 17 inch en een GeForce 1060 of 1070.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij de beslissing van de juiste laptop en mij tips kunnen aandragen voor de juiste laptop bij de mediamarkt te kunnen kopen.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt naast gamen gebruik voor de normale taken als surfen, Word, Excel.
Wat is je budget?
Het budget is maximaal 2000 euro.
Wordt de laptop meegenomen buitenhuis?
De laptop wordt ook meegenomen buitenshuis maar zal voornamelijk gewoon thuisbezorgden gebruikt
Merken als MSI Asus en Acer hebben leuke game modelllen. Ik ben in ieder geval niet op zoek naar een nog af te bouwen laptop, dit heeft mede te maken met de aankomende btw-dagen van de mediamarkt, een eis is dan ook dat de laptop bij de mediamarkt verkrijgbaar is voor een prijs van maximaal 2000 euro zonder de btw korting.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2017 22:39 ]