Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

interne cardreader op externe usb poort laptop aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

sorry, laptop natuurlijk

uit een oude HP compact pc heb ik de multicardreader gehaald die met een 5 pins connector op het moederbord was aangesloten. Kan ik deze card reader op een laptop aansluiten via een usb poort? En zoja moet ik daar dan een verloopstekker voor gebruiken? En wel welke?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2017 21:28 ]

Alle reacties

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Zoals je zelf ook zult zien staat er ook: "Wat ik zelf al geprobeerd heb" in je TS. Dus, wat heb je zelf al geprobeerd? Het is daar wat leeg namelijk en zo moeilijk kan het niet zijn zelf wat te ondernemen

Misschien is dit een tip? Om je toch even op weg te helpen: CLICK

[ Voor 26% gewijzigd door br00ky op 23-01-2017 22:31 . Reden: LMGTFY link eruit ]

Si vis pacem, para bellum

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik verwacht dat dit gewoon via USB aan te sluiten moet zijn. Post eens scherpe foto's van de bovenkant en onderkant van de cardreader, dan kan er vast wel iemand vertellen hoe je die op een USB kabel aan kan sluiten.

Verwijderd

Topicstarter
zen Q. Nee ik heb nog niets geprobeerd, alleen die cardreader uitgebouwd. Maar ik zie dat t wel mogelijk moet zijn in jullie antwoorden. Dank daarvoor. Theo

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Die 5 pin zal een standaard interne USB poort zijn, daar zijn gewoon verloopjes voor.
Maar eh, wat kost een cardreader? 4 euro oid :P
Oftewel je kan misschien veel beter een (nieuwe) externe cardreader kopen zonder scherpe randen voor hetzelfde geld...

Fixing things to the breaking point...