AdWords - budget bij zoekwoord zonder concurrentie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK90
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:12
Oud

[ Voor 98% gewijzigd door JK90 op 02-11-2017 19:51 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 22:48

André

Analytics dude

Je kunt het gewoon testen, stel 1 cent in en kijk of je vertoond wordt. Zorg er voor dat je kwaliteitsscore in orde is. Binnen een dag weet je of je genoeg biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-10 11:03

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

JK90 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:46:
Goedemiddag,

Ik ben bezig met het opzetten van een AdWords campagne op mijn merknaam (nieuw bedrijf). Er is op dit moment geen concurrentie op mijn zoekwoorden, kan ik dan een CPC van 0,01 of 10 cent instellen? Of moet ik nog met andere dingen rekening houden en een hoger CPC instellen? Ik heb hier al veel over gezocht, maar kan niet echt vinden of ik nou heel laag of juist wat hoger moet inzetten.

Ik hoor het graag, bedankt!
Het zou kunnen dat je met 0,01 cent wordt vertoond. Hoeveel echter.. dat is maar de vraag.
Test het in de ad preview (ga niet naar jezelf zoeken in Google!). Houd je vertoningen in de gaten. Als je geen vertoningen hebt kun je wat meer proberen te bieden.

Heb je weinig vertoningen, check dan ook even je vertoningsaandeel.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor je merknaam mag je gerust € 0,50 bieden en even afwachten wat de effectieve CPC zal worden. Gezien waarschijnlijk weinig concurrenten op je nieuwe merknaam zullen bieden (en dit waarschijnlijk ook de naam is van je domein, etc...) zal je daar echt niet veel voor gaan betalen.

Kan je zo nog altijd gericht afbouwen.

spam verwijderd

Veel succes!

Mvg,

Nico

[ Voor 25% gewijzigd door Janoz op 30-10-2017 15:07 ]