Zoals sommigen van jullie misschien wel weten ben ik anderhalf jaar terug naar China verhuisd. Het bevalt hier nog steeds prima, maar ik merk dat ik vanuit hier GoT minder bezoek dan ik gehoopt had: door de tijdzoneverschillen slaapt of werkt Nederland als ik actief ben en het feit dat Nederlandse servers vanuit China gewoon wat minder lekker bereikbaar zijn helpen daar niet aan. Daarbij komt dat ik hier ook wat andere prioriteiten (zoals een poging doen Chinees te leren...) heb. Tel dat op en ik merk gewoon dat ik GoT soms tijden achter elkaar niet bezoek. Gelukkig heeft HW zeer capabele mede-mods en lieve userts (
) dus heel veel problemen geeft dat niet. Toch heb ik besloten dat het eigenlijk niet kan dat ik als mod op de lijst sta terwijl ik vaak schitter door afwezigheid. Daarom heb ik besloten mijn rode titel neer te leggen.
In mijn krap 12 jaar aan mod-schap heb ik een hoop zien veranderen aan mijn subgroep en GoT in zijn algemeenheid: de splitsing tussen CM en EL, de afsplitsing van Domotica, vele stijlveranderingen van paars tot wat het nu is... Er zijn ook constanten geweest, zoals een fantastische set mede-mods en users die me altijd weer blijven verbazen met hun creativiteit en behulpzaamheid. Ik wil iedereen hier dan ook zeker bedanken; zonder de goede sfeer hier had ik het zeker niet zolang volgehouden als mod.
Alhoewel ik dus weer een gewone user zal zijn, zal ik zeker nog wel op GoT te vinden te zijn, al is het misschien alleen als jullie op je werk zijn of slapen.
En nu maar hopen dat titels op GoT UTF-aware zijn...
In mijn krap 12 jaar aan mod-schap heb ik een hoop zien veranderen aan mijn subgroep en GoT in zijn algemeenheid: de splitsing tussen CM en EL, de afsplitsing van Domotica, vele stijlveranderingen van paars tot wat het nu is... Er zijn ook constanten geweest, zoals een fantastische set mede-mods en users die me altijd weer blijven verbazen met hun creativiteit en behulpzaamheid. Ik wil iedereen hier dan ook zeker bedanken; zonder de goede sfeer hier had ik het zeker niet zolang volgehouden als mod.
Alhoewel ik dus weer een gewone user zal zijn, zal ik zeker nog wel op GoT te vinden te zijn, al is het misschien alleen als jullie op je werk zijn of slapen.
En nu maar hopen dat titels op GoT UTF-aware zijn...
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog