Bartoo bij Aliexpres

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Goedendag,

Heeft er iemand ervaring met Bartoo bij Aliexpress?

https://bartoo.aliexpress.com/store/1087600

Onlangs voor de tweede poging een GoPro willen kopen (git up2). Eerst bij gearbest en na zelf contact opnemen kreeg ik te horen dat ze niet meer konden leveren door wat problemen. Toen bij Bartoo op aliexpress uitgekomen. Echter krijg ik totaal geen contact met deze verkoper of wordt mijn product niet verzonden. Ik krijg sowieso mijn geld terug als hij zijn tijd niet haalt dat is het probleem niet.

Normaal zijn ze allemaal erg snel met versturen en reageren, maar bij hun? Ik weet het niet ik krijg er geen contact mee. Iemand ervaring met hun? Ik wil namelijk niet mijn tijd uit te zitten om vervolgens te horen dat hun ook niet kunnen leveren etc. Dan koop ik hem liever gelijk ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironleg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-10 21:16
Ik weet niet wanneer je besteld hebt, maar er staat dat ze van 18 januari tot 4 februari Chinees nieuwjaar vieren. Mogelijk dat dat er mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
ironleg schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:06:
Ik weet niet wanneer je besteld hebt, maar er staat dat ze van 18 januari tot 4 februari Chinees nieuwjaar vieren. Mogelijk dat dat er mee te maken heeft.
ik las het net ook... Handig dat ze dat ook aangeven op aliexpress en niet dat ik zelf moet zoeken. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:19

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Shopervaringen doen we niet op GoT. Dit topic sluit ik dan ook.

Dit topic is gesloten.