Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem:
Ik heb net een nieuwe computer met een ssd van 250gb waar ik windows 10 en een paar andere dingen op heb staan. Alles updates gingen goed totdat update KB3213986 op mijn computer geïnstalleerd moest worden.
Ik start de computer dan opnieuw op, dan word windows voorbereid. De update word geïnstalleerd tot 18% en dan gaat de computer uit. Soms begint hij niet eens met updaten. Dan gaat de computer weer aan en staat er dat de updates niet kunnen worden voltooid. Ik heb het al een aantal keer geprobeerd maar het lukt niet. De update is 1gb dus elke keer gaat er 1 gb van de 250gb af. Nu staat bij 'windows update' dat de updates niet kunnen worden geïnstalleerd omdat de pc is uitgeschakeld, terwijl ik niets zelf heb uitgeschakeld.

Ik heb windows 10 pro versie 1607 64 bit.
De update KB3213986 lukt niet.

Ik heb al alle dingen op de microsoft site geprobeerd maar niets lukt.
En aangezien ik microsoft niet meer gewoon een mailtje kan sturen vraag ik het maar op deze site.

Zou ik dan toch windows opnieuw moeten installeren of is er nog een oplossing?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denPes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-02 09:29

denPes

delete account

je kan wsusoffline gebruiken om je systeem te updaten. Gaat wat sneller ook.

http://www.wsusoffline.net

Downloaden, uitpakken

in UpdateGenerator.exe kan je selecteren wat je lokaal aan updates wilt downloaden.

vervolgens \client\UpdateInstaller.exe gebruiken om daadwerkelijk te installeren

Alles komt met makkelijke interfacee, dus wijst zichzelf.

edit: dus in jouw geval (waarschijnlijk heb je de 64bit versie van win10) de x64 build van win 10 aanvinken in dat tooltje

[ Voor 14% gewijzigd door denPes op 23-01-2017 14:51 ]

delete account