Toon posts:

Windows Frame

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Sinds kort hebben we bij ons op het werk een beelscherm hangen waar we gegevens op projecteren. Deze gegevens komen van een internet pagina. Nu heb je dus allemaal kleine internet pagina's en software tools naast elkaar. Dit ziet er niet heel mooi en gelikt uit. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om er een soort ''frame'' voor te maken dat alles mooi wegvalt achter het ''frame''. Dus niet op de internet pagina zelf, maar dat het frame voor alle andere venster valt zodat het er gelikt uit ziet.

Heb wel veel gezocht op internet maar meestal kom ik op pagina voor tijdens het video bewerken terecht en dat je via photoshop een fram moet maken. Maar dit is dan een afbeelding.

Ben niet heel technische op het gebeid van ICT.

Kan iemand mij helpen :)

Groet F

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:14
Wat heb je gedaan met mijn antwoord in je vorige topic?
Montaner in "Frame maken voor Windows"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Montaner,

Uh het is niet voor op een website. Dus met codereren kan ik het te minste niet. Zou zelf ook niet weten hoe ik daar aan moet beginnen.

Dus je vorige antwoordt kon ik niet zo veel mee.(Toppic was al gesloten voor ik je kon bedanken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:14
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:55:
Hey Montaner,

Uh het is niet voor op een website. Dus met codereren kan ik het te minste niet. Zou zelf ook niet weten hoe ik daar aan moet beginnen.

Dus je vorige antwoordt kon ik niet zo veel mee.(Toppic was al gesloten voor ik je kon bedanken)
Huh?
Deze gegevens komen van een internet pagina. Nu heb je dus allemaal kleine internet pagina's naast elkaar.
Daar zeg je toch iets anders. Je hebt nu allemaal websites naast elkaar open staan met de gegevens erop. Maak zelf een html bestandje, iFrame erin welke al die sites weergeven, en klaar. En als je het niet in een website scherm wil, dan maak je een Windows Forms applicatie met bv een WebBrowser control.

En als je dit niet kan, dan vraag je iemand in V&A om dit netjes voor je te doen, tegen betaling:
categorie: Software development

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja. klopt alleen er zijn ook wat software programma's er bij. Zie ik nu ook pas hoor. Was in de veronderstelling dat dit ook gewoon webpagina's waren.

Ik ga dus nu even kijken naar de Webbrower control.

Wat ik eigelijk gewoon dat je een afbeelding op de voorgrondplaats met daar vlakken in waar je dan het door heen kan kijken naar wat er achter is.

En eigelijk mijn vraag is of die kan of niet.

Maar toch in ieder geval super bedank voor je hulp.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2017 14:05 ]