Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
verwijder maar (idk hoe dat moet )

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2017 21:52 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:52
Laatste drivers van je grafische kaart? Lijkt me namelijk niet een cpu probleem, maar een driver probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1x heeft mijn antivirus laten zien dat mijn i3 6100 tot zijn max wordt gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
kan je optimizen niet omzeilen, kan wezen dat het daar mis gaat, omdat de game eigenlijk een i5 als minimale cpu vereist b.v.

https://www.microsoft.com...rizon-3-demo/9nblggh52th6

Maar waarom een i3 dual core in een game pc,als ik het goed begrijp dan, ik weet dat het een snelle dual core is, maar voor gamen is toch wel een 4 core meer geschikt

[ Voor 52% gewijzigd door freaky35 op 23-01-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-09 04:27

UltiemePCNerd

Banaan.

Ik zelf heb FH3. FH3 is ZWAAR gelimiteerd door cores. Mensen met een 6700k krijgen alsnog 100% cpu usage over alle cores en threads. Dit omdat de CPU de gamefiles moet decrypten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:59
misschien word die gelocked omdat het een Dual core is (Crysis doet dit ook trouwens) omdat het niet sterk genoeg is
freaky35 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:19:
kan je optimizen niet omzeilen, kan wezen dat het daar mis gaat, omdat de game eigenlijk een i5 als minimale cpu vereist b.v.

https://www.microsoft.com...rizon-3-demo/9nblggh52th6

Maar waarom een i3 dual core in een game pc,als ik het goed begrijp dan, ik weet dat het een snelle dual core is, maar voor gamen is toch wel een 4 core meer geschikt
of een I3 met Hyper threads dat kan ook :P maar inderdaad een I5 is wel echt een sweet spot voor de Budget gamer

[ Voor 74% gewijzigd door Rockster34 op 23-01-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 4 threads moet het spel opstarten. Staat HT uitgeschakeld in het bios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Heb je de game op een ssd of hdd staan. Een trage HDD kan problemen geven op dat de aggressive encryptie van de files tijdens het spelen gebeurd.

Maar er wordt ook minimaal een i5 aangeraden dus daar zou je daar kunnen upgraden. Waar de pricewatch: Intel Core i5-6400 Boxed of de pricewatch: Intel Core i5-7400 Boxed de beste keuzes zijn.

Als je kiest voor de 7400 moet je wel even zorgen dat je een bios update doet terwijl je huidige i3 erin zit
Pagina: 1