Toon posts:

klein budget,,,

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb duzz wegens omstandigheden een klein budget voor een nieuwe grafische kaart,
het probleem is dat mijn 1 jaar oude asus V6600 Deluxe ermee gekapt is nu zag ik voor f300,- een sparkle geforce 2MX 400 met 64 Mb geheugen.
omdat de specs zo ongeveer twee keer zo hoog liggen als mijn dode :'( V6600 lijkt me dit een zeer goede keus.

maar wat denken jullie hierover moet ik toch nog maar effe doosrparen of is deze goed genoeg.

ik heb een pent3 750Mhz 256MB intern
ik speel zoal: tony hawk 2, en operation flashpoint en nog wat games in dat genre.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:21

Exirion

Gadgetfetisjist

Je kunt denk ik beter voor iets meer geld een GTS kaart kopen. Een Asus 7700 pure heb je voor zo'n 425 gulden meen ik, en die is altijd sneller dan een MX kaart. De kaart die jij noemde is opzich prima, maar zodra je in hoge resoluties gaat spelen of met FSAA, dan is een GTS kaart echt wel nodig.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 17:43 schreef Exirion het volgende:
Je kunt denk ik beter voor iets meer geld een GTS kaart kopen. Een Asus 7700 pure heb je voor zo'n 425 gulden meen ik, en die is altijd sneller dan een MX kaart. De kaart die jij noemde is opzich prima, maar zodra je in hoge resoluties gaat spelen of met FSAA, dan is een GTS kaart echt wel nodig.
Mee eens. Geef een klein beetje meer geld uit en dan heb je kaarten die veel langer meekunnen. Wil je toch bij die 300 piek blijven... misschien de Radeon 32 MB SDR. Lijkt me beter dan een MXje ;)

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-07 15:44

jjwa

CZ3 tentmuis

http://www.tweakers.net/pricewatch/18634

dit is een Geforce2 Pro van een goed merk, over 2 clocken tot bijna Geforce2 Ultra voor een prijs tussen die van de mx en de GTS maar wel VEEEEEEL beter kaartje