Ik heb tv-tool al geprobeerd, maar daar krijg ik helemaal geen beeld mee. Zijn er nog andere tools om dit voor elkaar te krijgen??
Ik heb een ASUS V8200 Deluxe
Ik heb een ASUS V8200 Deluxe
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Dat zou dus veranderd zijnOp maandag 02 juli 2001 18:00 schreef Hellhound het volgende:
asus (heeft andere chipset Chronotel ipv Brooktree).
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
I’m not like the OTTERS
Als er geen Chronotel op zit, wat zit er dan wel op?Op maandag 02 juli 2001 18:15 schreef CypherMK het volgende:
tvcc2000 werkt ook niet, vanwege verkeerde tv-chipset.
Bij display properties staat:Op maandag 02 juli 2001 18:17 schreef Exirion het volgende:
[..]
Als er geen Chronotel op zit, wat zit er dan wel op?
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Verwijderd
Een gainward golden sampel geforce2mx met TV out heeft ook een Chrontel chip, maar werkt ook niet met TVCC 2000Op maandag 02 juli 2001 18:17 schreef Exirion het volgende:
[..]

Concrete Loop Watercooling
Geef mij maar een Warsteiner.
En toch werkt het niet.Op maandag 02 juli 2001 21:21 schreef Knakker het volgende:
Als ik me niet vergis, kun je gewoon de TV-Tool (dus die voor Brooktree chipset) gebruiken voor je Philips TV-Out...
Verwijderd
Met de asus-drivers krijg ik niet eens de tv-out optie aan. Wel met detonator 12.90Op dinsdag 03 juli 2001 12:33 schreef GJdeGraaf het volgende:
misschien asus driver proberen
het zou gewoon moeten werken
resolutie ook al goed aangepast, bij mij moet die op 800 bij 600