Allo allo, met de intrek van mijn vriendin en de aankomende BTW-dagen bij MM is dit voor mij het moment om een nieuwe tv aan te schaffen.
Ik zoek een?
TV.
Wat is je budget?
Voor korting ongeveer €900,- (na korting dus zo'n €750 - 800,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk voor Netflix, 's avonds een film, weinig tot geen gaming (maar dat zou later kunnen veranderen, al weegt dit nu niet mee.
Gewenste specs:
- 100Hz refresh rate
- 49"
- UHD (of beter)
- Smart (duh)
- Moet op termijn aan de muur gehangen kunnen worden.
-
Wat heb je zelf al gevonden?
- LG49UH668V MMS (voldoet aan alle specs)
- Samsung 49KU6450 (voldoet aan alle specs behalve 100Hz)
- Sony KD-49X8305C
Dit zijn overigens ook direct de merken waaruit ik wil kiezen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is nu voor mijn doeleinden de beste koop, op een paar tientjes kijk ik verder niet, dus wanneer een TV een leuke extra optie heeft voor bijvoorbeeld €50,-, dan kies ik daar liever voor. Ik heb gisteren de LG even staan bekijken en dat is wat mij betreft een prima exemplaar. Deze kost me al met al €745,- (na BTW korting en er zou nog iets vanaf kunnen met een Essent overstapkorting, al ben ik daar nog niet helemaal uit.
Alvast bedankt!
Ik zoek een?
TV.
Wat is je budget?
Voor korting ongeveer €900,- (na korting dus zo'n €750 - 800,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk voor Netflix, 's avonds een film, weinig tot geen gaming (maar dat zou later kunnen veranderen, al weegt dit nu niet mee.
Gewenste specs:
- 100Hz refresh rate
- 49"
- UHD (of beter)
- Smart (duh)
- Moet op termijn aan de muur gehangen kunnen worden.
-
Wat heb je zelf al gevonden?
- LG49UH668V MMS (voldoet aan alle specs)
- Samsung 49KU6450 (voldoet aan alle specs behalve 100Hz)
- Sony KD-49X8305C
Dit zijn overigens ook direct de merken waaruit ik wil kiezen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is nu voor mijn doeleinden de beste koop, op een paar tientjes kijk ik verder niet, dus wanneer een TV een leuke extra optie heeft voor bijvoorbeeld €50,-, dan kies ik daar liever voor. Ik heb gisteren de LG even staan bekijken en dat is wat mij betreft een prima exemplaar. Deze kost me al met al €745,- (na BTW korting en er zou nog iets vanaf kunnen met een Essent overstapkorting, al ben ik daar nog niet helemaal uit.
Alvast bedankt!
It's dogged that does it