Mijn vraag:
Ik probeerde een pdf te printen vanaf mijn telefoon maar dat mislukte steeds.
Nu staat mijn afdrukspooler / afdruktaken lijst vol met mislukte printopdrachten die maar niet weg willen maar wel steeds irritant een melding geven op mijn lockscreen en mijn notificatiebalk.

Kortom, hoe gooi ik die mislukte print opdrachten uit de wachtrij?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Telefoon is een LG G4 met stock Android 6.0.
Op de telefoon stond de Canon print service app geïnstalleerd.
De printer is een Canon MX925
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Als eerste heb ik mijn telefoon herstart, daarna de Canon print service app gedeïnstalleerd en de telefoon weer herstart. Nog steeds staan de print opdrachten in de wachtrij. Heb daarom het gevoel dat het niet de wachtrij van de Canon app is maar van Android zelf.
Op Google gezocht naar legen van de Android printer spooler en dat zou ergens bij settings of apps moeten staan, waar je dan de cache moet wissen.
Heb in mijn settings gekeken maar daar staat niets wat met printen te maken heeft.
Bij apps ook niet en dan heb ik zelfs de systeem apps bekeken.
Ik probeerde een pdf te printen vanaf mijn telefoon maar dat mislukte steeds.
Nu staat mijn afdrukspooler / afdruktaken lijst vol met mislukte printopdrachten die maar niet weg willen maar wel steeds irritant een melding geven op mijn lockscreen en mijn notificatiebalk.

Kortom, hoe gooi ik die mislukte print opdrachten uit de wachtrij?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Telefoon is een LG G4 met stock Android 6.0.
Op de telefoon stond de Canon print service app geïnstalleerd.
De printer is een Canon MX925
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Als eerste heb ik mijn telefoon herstart, daarna de Canon print service app gedeïnstalleerd en de telefoon weer herstart. Nog steeds staan de print opdrachten in de wachtrij. Heb daarom het gevoel dat het niet de wachtrij van de Canon app is maar van Android zelf.
Op Google gezocht naar legen van de Android printer spooler en dat zou ergens bij settings of apps moeten staan, waar je dan de cache moet wissen.
Heb in mijn settings gekeken maar daar staat niets wat met printen te maken heeft.
Bij apps ook niet en dan heb ik zelfs de systeem apps bekeken.