Virus/Adware gaat niet weg, wat moet ik doen?

Pagina: 1
Acties:

• janwillemvk
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-12-2023
Hey,

Ik kom hier niet zo vaak dus als mijn topic ergens verkeerd staat, sorry. Laat het me weten voor de volgende keer.

Malwarebytes geeft aan Adware.Adposhel te detecteren en te verwijderen. Na ongeveer een dag flitst er een schermpje en is weg (waarschijnlijk iets wat snel installeert). Ik heb het nu al 2x verwijderd maar het komt dus terug. Heeft iemand een oplossing voor mij?

Thnx,
JW

• mAiden88
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 21:49
Je zou anders ook nog is adwcleaner kunnen proberen. Aangezien je het ook over adware heb. :-)

• janwillemvk
Oke ik zal de verdere programmas ook gebruiken. Ik laat je morgen weten of terug gekomen is.

• janwillemvk
Beide (malwarebytes en adwcleaner) hadden iets gevonden en heb het verwijderd en herstart maar de Adware is er nu nog steeds :/

[ Voor 12% gewijzigd door janwillemvk op 22-01-2017 23:11 ]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Heb je de vijf stappen al gevolgd? Want als je meer programma's gebruikt is er ook meer kans op dat je iets vindt en op kan lossen. HitManPro is ook een goede aanrader.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• janwillemvk
Ik heb ze allemaal gedaan en niks werkte.. Laatste stap: reset browser. Dat werkte dan weer wel.. haha. Waar lag het dan aan?

• janwillemvk
Alle stappen gevolgd. Conclussie: Na 24u wordt het weer automatisch geïnstalleerd. Iemand suggesties? :(

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-11 14:38
Heb je een back-up?

• Just me !
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05-2023

Just me !

Ik leer nog steeds......

Misschien kun je kijken of deze link iets is http://verwijderenspion.b...-adwarewin32adposhel.html

[color="#2412F9"]J[/color][color="#Ff96512"]h[/color][color="#15BD26"]u[/color][color="#E51AF7"]s[/color][color="#000000"][/color]t me !

• janwillemvk
Spyhunter vind wel van alles (280 bestanden) maar ik moet het aanschaffen om te kunnen verwijderen..

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
De beste oplossing is om Windows opnieuw te installeren en in het vervolg beter letten op wat je downloadt. Wie weet met wat voor andere malware je nog meer bent geïnfecteerd.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Inderdaad kan je blijven dweilen met de kraan open en tig tooltjes proberen (waarmee je uiteindelijk ook weer troep binnen haalt...), enige oplossing is herinstallatie en backup terugzetten, en natuurlijk uitvogelen waar het mis ging zodat je die troep niet een tweede keer installeert ;)
Op moment dat een antivirus e.a. verwijderd heeft weet je nooit zeker dat alles weg is, je weet alleen zeker dat er iets was en zeer waarschijnlijk nog wat achter is gebleven, is de moeite niet waard om daar tijd in te steken voor niets.

Fixing things to the breaking point...

• janwillemvk
Yes, dit dacht ik inderdaad ook al. Thanks voor de tips. PC is nu al ~8 uur aan het herinstalleren. Staat al een aantal uurtjes vast op 16%... Ik weet dat dit erg lang duurt maar hij staat al zo lang vast dat ik toch twijfel. (het laad icoontje draait wel nog steeds).

En ik ben ontzettend benieuwd waar het fout is gegaan aangezien ik erg oplet met downloaden... Er is geen manier om dit te achterhalen he?
Pagina: 1