Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-08 11:13
Door de nieuwe update (7nougat) kan ik geen knoppen meer selecteren die ik wil zien als ik mijn vergrendelknop lang ingedrukt houdt? Of is dit er nog wel maar ben ik beetje blind?

Ook is de klok widget veranderd van 2x4 naar 3x3 iemand daar een oplossing voor?

Toestel: One plus 3 geen custom rom

Zelf al instellingen grondig nagelopen en gegoogled.

Groetjes,

[ Voor 14% gewijzigd door roelvk123 op 23-01-2017 13:12 ]

Beste antwoord (via rens-br op 28-03-2018 12:41)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
thanks! er zitten geen reboot opties meer in de N update, je hebt nu enkel de visueel fancy knopjes voor shutdown of reboot.. zonder root ook niks aan te veranderen. wat betreft de clockwidget, zou je een andere launcher kunnen proberen, bij bv nova launcher kan je alles widgets resizen. met de stock launcher is er denk ik niet veel aan te doen, maar die gebruik ik niet..

Strava

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
roelvk123 schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:45:
Door de nieuwe update (7nougat) kan ik geen knoppen meer selecteren die ik wil zien als ik mijn vergrendelknop lang ingedrukt houdt? Of is dit er nog wel maar ben ik beetje blind?

Ook is de klok widget veranderd van 2x4 naar 3x3 iemand daar een oplossing voor?

Groetjes,
kom eerst eens met wat meer informatie, je geeft niet eens aan welk toestel je hebt, of wat je zelf hebt geprobeerd om je probleem op te lossen.
Graag je post uitbreiden, anders gaat deze op slot.

Als je in het vervolg je topic op "vraag" zet, krijg je deze template:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
het is dus ook de bedoeling om die te gebruilken / in te vullen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
Prulleman schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:59:
[...]

kom eerst eens met wat meer informatie, je geeft niet eens aan welk toestel je hebt, of wat je zelf hebt geprobeerd om je probleem op te lossen.
Graag je post uitbreiden, anders gaat deze op slot.

Als je in het vervolg je topic op "vraag" zet, krijg je deze template:

[...]

het is dus ook de bedoeling om die te gebruilken / in te vullen
Done, sorry voor het ongemak

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
thanks! er zitten geen reboot opties meer in de N update, je hebt nu enkel de visueel fancy knopjes voor shutdown of reboot.. zonder root ook niks aan te veranderen. wat betreft de clockwidget, zou je een andere launcher kunnen proberen, bij bv nova launcher kan je alles widgets resizen. met de stock launcher is er denk ik niet veel aan te doen, maar die gebruik ik niet..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelvk123
Prulleman schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:31:
Ik heb geen ervaring met het gebruiken van een andere launcher dus word iets lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
roelvk123 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:12:
Ik heb geen ervaring met het gebruiken van een andere launcher dus word iets lastiger
Gelukkig stelt het echt helemaal niks voor en wijst het zich vanzelf. Ik heb goede ervaringen met Nova: Google Play: Nova Launcher.

Het is een kwestie van app installeren en instellen als standaard launcher. Volgens kan je alles naar wens aanpassen of het standaard laten en verder zit er ook een optie in om je huidige homescreen te kopiëren, zodat je het niet opnieuw hoeft te maken.
Pagina: 1