Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP Pavilion 15-AU030ND advies

Pagina: 1
Acties:

• vellichor
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-11 19:33
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil graag League of Legends kunnen spelen, ik heb nu een hele oude laptop dat eigenlijk niet geschikt is daarvoor want ik moet mijn resolutie op very low zetten. Ook kijk ik graag tv series/films op mijn laptop, en maak ik gebruik van Photoshop. Het is bedoeling dat ik met deze laptop lang (!) kan volhouden, ik wil hem namelijk gebruiken voor de universiteit.

Wat is je budget?
Rond de 1000,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, naar de universiteit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit nu te denken om de HP Pavilion 15-AU030ND aan te schaffen in de mediamarkt omdat er volgende week de 21% actie is. Maar ik weet niet of er betere laptops zijn voor ongeveer dezelfde prijs. Ik weet dat de gouden versie iets duurder is, maar ik vind het mooier dus dat maakt me niet heel veel uit. Kan iemand zeggen of dit de juiste keuze is?

[ Voor 6% gewijzigd door vellichor op 22-01-2017 19:40 ]

• Bruin Poeper
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
HP Pavilion 15-AU030ND zou vzv ik zie in de specs (bij Coolblue) een 128GB ssd hebben en een glanzend scherm (zou ik niet willen). Die ssd is te klein. Dat zit ook in mijn HP Omen. Heb geen spijt, maar als ik die weer moest kopen zo ik minimaal 256GB eisen.

[ Voor 16% gewijzigd door Bruin Poeper op 22-01-2017 20:27 ]

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
ja er zijn betere keuzes.. Wat denk je van deze?

pricewatch: HP Pavilion 15-bc074nd
100 euro minder, betere video kaart, betere processor ( quadcore versus dual core en normaal vs ultra low voltage) , verlicht keyboard, grotere ssd, geen HDD, maar die kan je er evt zelf nog in zetten.

• fiber44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-11 21:15
Of de nieuwere HP Pavilion 15-bc210nd. Kost €999,- je krijgt dan een quadcore i5 (Kaby Lake) met een 2GB GeForce 1050 videokaart en een 256 GB NVMe SSD. Als student krijg je 10% korting, of gebruik voor 31-jan de code NEW2017.