ik heb een probleem met mij Denon avr-x2300 en mijn Samsung ue55hu7500. Ik heb Netflix op mijn tv maar wil het geluid via mijn receiver/boxen maar dit werkt op een of andere manier niet.
Instellingen tv:
-hdmi UHD Color : aan
-uitvoer tv-geluid : ontvanger (hdmi verbinding. tussen tv en receiver)
-anynet+ (hdmi-cec) : aan
Instellingen Demon avr-x 2300:
- aansluiting TV-audio (arc) : ja
Heb een HDMI kabel (high speed)tussen de tv en receiver allebij op de ARC aansluiting. Ook heb ik nog een optische kabel tussen de tv en de receiver,aangesloten en de (tv-audio ingang)
Alleen krijg ik geen geluid uit me tv via de receiver , niet via de hdmi kabel en ook niet via de optische kabel. Wanneer ik de instellingen uitvoer-tv wil veranderen in audio-uit (geluid via optische kabel) geeft de tv aan dat anynet+ geen verbinding kan maken.
Het geluid via de afstandbediening van de tv kan ik wel gewoon gebruiken om de receiver harder of zachter te zetten ( wanneer ik gewoon tv kijk via de ziggo box op de receiver)
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Instellingen tv:
-hdmi UHD Color : aan
-uitvoer tv-geluid : ontvanger (hdmi verbinding. tussen tv en receiver)
-anynet+ (hdmi-cec) : aan
Instellingen Demon avr-x 2300:
- aansluiting TV-audio (arc) : ja
Heb een HDMI kabel (high speed)tussen de tv en receiver allebij op de ARC aansluiting. Ook heb ik nog een optische kabel tussen de tv en de receiver,aangesloten en de (tv-audio ingang)
Alleen krijg ik geen geluid uit me tv via de receiver , niet via de hdmi kabel en ook niet via de optische kabel. Wanneer ik de instellingen uitvoer-tv wil veranderen in audio-uit (geluid via optische kabel) geeft de tv aan dat anynet+ geen verbinding kan maken.
Het geluid via de afstandbediening van de tv kan ik wel gewoon gebruiken om de receiver harder of zachter te zetten ( wanneer ik gewoon tv kijk via de ziggo box op de receiver)
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?