ik heb voor een offerte het volgende nodig :
een algemene beschrijving in simpel nederlands wat postgresql is.
wie kan me even helpen?
een algemene beschrijving in simpel nederlands wat postgresql is.
wie kan me even helpen?
Verwijderd
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Nou, dat is wat overtrokkenOp maandag 02 juli 2001 17:47 schreef chem het volgende:
sorry hoor, maar het blijft waar: "als je het niet aan een kleuter kan uitleggen, dan heb je het niet begrepen"
Verwijderd
klopt..... daarom probeer ik jou niks uit te leggen ! Als je geen antwoord hebt REAGEER DAN NIET !! Een forum is om zinnige vragen te stellen en zinnige antwoorden te krijgen en niet van die vage nikszeggende antwoorden zoals van jou.Op maandag 02 juli 2001 17:47 schreef chem het volgende:
sorry hoor, maar het blijft waar: "als je het niet aan een kleuter kan uitleggen, dan heb je het niet begrepen"
ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat als je zelf niet kan uitleggen wat postgres is, dat je dan ook niet goed weet wat het doet. En waarom gebruik je het dan?Op maandag 02 juli 2001 23:30 schreef Magio het volgende:
[..]
klopt..... daarom probeer ik jou niks uit te leggen ! Als je geen antwoord hebt REAGEER DAN NIET !! Een forum is om zinnige vragen te stellen en zinnige antwoorden te krijgen en niet van die vage nikszeggende antwoorden zoals van jou.
als je ergens veel verstand van hebt, dan kan het moeilijk zijn om aan een klant die er de ballen verstand van heeft uit te leggen wat het was. Daarom vroeg ik het hier in de hoop een zinnig antwoord te krijgen. Jammer genoeg loop jij hier ook rond, slecht voor het niveau.Op dinsdag 03 juli 2001 12:00 schreef chem het volgende:
[..]
ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat als je zelf niet kan uitleggen wat postgres is, dat je dan ook niet goed weet wat het doet. En waarom gebruik je het dan?
Op dinsdag 03 juli 2001 12:02 schreef Magio het volgende:
[..]
als je ergens veel verstand van hebt, dan kan het moeilijk zijn om aan een klant die er de ballen verstand van heeft uit te leggen wat het was. Daarom vroeg ik het hier in de hoop een zinnig antwoord te krijgen. Jammer genoeg loop jij hier ook rond, slecht voor het niveau.
Das een van de nadelen van moderator zijn.Op dinsdag 03 juli 2001 12:04 schreef chem het volgende:
nou nou, 't is wel zeik-chem-af-dag ofzo (onno?).
in dat geval...sorry...ik had misschien duidelijker moeten zijn.Magoed, Maglo: Het was mij ook niet duidelijk dat je wel 'precies' wist/weet wat PostgresQL is/was.
Ik vond Chem ook niet zo aardig bezig en had niet eens gezien dat hij mod was, het lag dus in ieder geval niet aan het feit dat hij mod is.Op dinsdag 03 juli 2001 12:13 schreef ACM het volgende:
[..]
Das een van de nadelen van moderator zijn.
Dan denkt iedereen dat je ineens "niet meer als gewone user" mag posten.
En uiteraard doe je het nooit goed
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
niemand vindt mij meer liefOp dinsdag 03 juli 2001 13:05 schreef -Rob- het volgende:
[..]
Ik vond Chem ook niet zo aardig bezig en had niet eens gezien dat hij mod was, het lag dus in ieder geval niet aan het feit dat hij mod is.