Toon posts:

Hoe installeer ik windows 10 pro OEM versie.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb mijn pc build besteld en wil Windows 10 pro OEM versie derop maar hoe installeer ik dit ik heb alleen de licentie gekregen. Moet ik ergens ook selecteren of ik 64 bit of 32 bit wil en kan ik bijvoorbeeld als de videokaart niet werkt (dead on arrival) die eruit halen en ruilen met een ander of kan dit niet meer omdat het een OEM versie is.

Alvast bedankt

Beste antwoord (via Verwijderd op 23-01-2017 18:25)

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 13:20
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:22:
Dus je download Media Creation Tool zet het op je usb installeert het en dan voer je de licentie in?
Met de media creation tool maak je een bootable usb. Je boot van de usb, installeert windows en voert de licentie in.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Met de Media Creation Tool kan je een installatiemedium maken, bijvoorbeeld een USB stick of DVD. Hierin kan je selecteren welke Windows versie je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Licentie wordt gekoppeld aan het moederbord. Andere onderdelen kun je dus gewoon vervangen.

Media Creation Tool kun je hier downloaden: https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus je download Media Creation Tool zet het op je usb installeert het en dan voer je de licentie in?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 13:20
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2017 @ 21:22:
Met de media creation tool maak je een bootable usb. Je boot van de usb, installeert windows en voert de licentie in.