Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierani
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 06-09-2024
Hey!
Net even zoals gebruikelijk mijn pc uitgestoft van binnen (altijd zeer voorzichtig met alleen perslucht)
Nu gaat ie alleen niet meer aan...
Ik vermoed dat er misschien een kabeltje los geschoten is maar ik ben in deze wirwar van kabels verder echt niet thuis en zou niet weten waar ik moest beginnen met zoeken. Het lampje op mijn moederbord gaat groen branden als ik de pc aandoe (als dit van enige waarde is)

Help please. Ik ben niet echt thuis in het bouwen van pc's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:30
zit de stekker er in ? :P

Probeer eens alle kabels op je moederbord aan te duwen zodat die goed zitten. Werkt dat niet neem dan dit topic eens door.

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierani
Zal.ik even doen, dit ding is een paar jaar geleden in elkaar gezet door mijn ex (toen vriend) en er hangen ook allerlei kabeltjes bij die nergens naar toe gaan. Dit was ook al zo geen idee misschien isie er helemaal uitgevallen
Vind het ook zo krom om na 2 jaar een berichtje te sturem van ja men pc is kapot hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:30
We helpen graag maar hebben geen glazen bol (die echt werkt)

Als je alle kabels en het topic hebt doorgenomen en het werkt nog niet kan je ook een foto posten van je moederbord misschien zien we daar dan wat op :)

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Post eens wat foto's van de binnenkant van de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierani
Ik heb het gevonden hoor! was toch een kabeltje helemaal losgeschoten van de voeding.

Dankjewel voor jullie hulp!
Pagina: 1