Toon posts:

Hyper V deactiveren lukt niet compleet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Gisteren heb ik Hyper V geactiveerd. De reden hiervoor is dat ik mijn oude programma Encore 4.5.3 niet meer kan draaien op mijn surface pro 3 met windows 10. Echter het programma Encore 4.5.3 wilde helaas nog steeds niet werken met Hyper V.
Ik heb ook een ander programma AmiDuos (een programma waarop je virtual Android kan draaien) op de Surface staan. Deze werkte voor het installeren van Hyper V prima.
Na het installeren van Hyper V gaf AmiDuos de foutmelding dat Hyper V actief is en dat die eerst gedeactiveerd moet worden. Dit heb ik gedaan, dacht ik, maar de foutmelding blijft. Wat moet ik doen om Hyper V uit te schakelen?

Alvast bedankt.

Casper

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je Hyper-V op een van deze manieren gedeïnstalleerd?

http://www.poweronplatfor...ble-hyper-v-windows-10-8/

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie.
Als ik in powershell het commando invoer/kopieer om Hyper V te deactiveren dan geeft de computer aan dat ik geen administrator ben, maar dat ben ik dus wel.

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07:35

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Je moet misschien poweshell als admin runnen, dat kan helpen.

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Het is gelukt om AmiDuos zonder problemen te openen. Ik heb het volgende gedaan.
Ik heb eerst Hyper V aangevinkt, omdat ik bedacht dat je niet iets kunt uitzetten als het niet aanstaat. Daarna heb ik opdrachtprompt als administrator geopend en het commando van de link, gegeven door Spone, ingevoerd. Uiteindelijk werd er gevraagd om Y of N te typen en startte de computer opnieuw op. Ik ben heel blij dat het weer werkt!