Muismat met harde onderkant

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjl9011
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-12-2023
Hallo allemaal.

Ik kon niet echt het goede forum vinden dus mijn excuses alvast wanneer ik dit bericht op de verkeerde plaats gepost heb.
Het gaat om het volgende;
Ik mag graag CSGO spelen maar zit met een probleem.
Mijn vrouw is de baas natuurlijk over de meubels en die heeft besloten dat we een steigerhouten bureau hebben.
Prima opzich, alleen werkt dat hout natuurlijk en nu zit er hoogte verschil bij de naden.
Nu zat ik te denken aan een muismat met een harde onderkant zodat er geen verschil meer in zit (muis blijft nu namelijk echt haken).
Maar... Ik kan het nergens echt goed vinden.
Hebben jullie tips of ervaringen?
Budget is tot zo'n 30-40 euro. (goedkoper is natuurlijk beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:14
Blackface schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:05:
Maar... Ik kan het nergens echt goed vinden.
Hebben jullie tips of ervaringen?
Budget is tot zo'n 30-40 euro. (goedkoper is natuurlijk beter)
Waar heb je gekeken? categorie: Muismatten

Heb geen ervaringen en kan dus geen tips geven, maar deze selectie zal toch wel iets kunnen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjl9011
JohnnieWbl schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:12:
[...]

Waar heb je gekeken? categorie: Muismatten

Heb geen ervaringen en kan dus geen tips geven, maar deze selectie zal toch wel iets kunnen opleveren?
Hier had ik gekeken inderdaad maar zijn dat niet gewone muismatten met een hard laagje aan de bovenkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:58

Compizfox

Bait for wenchmarks

Blackface schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:13:
[...]

Hier had ik gekeken inderdaad maar zijn dat niet gewone muismatten met een hard laagje aan de bovenkant?
Selecteer op matten van kunststof, dat zijn zover ik weet gewoon harde matten (geen stoffen).

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Blackface schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:13:
1ste die ik opzoek lijkt hard. De rest mag jij doen ;) youtube filmpje
Selecteer op matten van kunststof, dat zijn zover ik weet gewoon harde matten (geen stoffen).
Was al geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ander idee: Je kan ook een plaatje hard kunststof of aluminium uitzagen, een paar rubben dopjes onder de hoeken doen en daar je muismat op leggen.

Een harde muismat opzich zal waarschijnlijk gaan wippen op de naden van de tafel. Dat lijkt me ook niet echt ideaal.
Of je plakt er een laagje foam onder ipv voetjes op de hoeken. Dat is misschien nog wel stabieler.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:59
Action, houten snijplank (past mooi bij de tafel) waar je zonder muismat met de meeste muizen gewoon gebruik van kan maken en anders gewoon een muismatje op kan leggen.

Niet te dikke snijplank nemen dan.... :p

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426952

Ik heb een muismat met polssteun in een hard frame van Fellowes. Beetje het idee van dit model:
https://www.coolgods.nl/m...ergonomische-muismat.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Inderdaad gewoon een kunstoffen mat nemen. Zijn wel erg smooth/glad/weinig frictie, dus minder control dan een stoffen muismat, maar sommige spelers preferen dit. Je kunt haast je muis wegblazen op snelle kunstof matten zeg maar. Enig ander nadeel is geluid, dat wil zeggen extra geluid met schuiven en neerplempen ten opzichte van een stoffen muismat en slijtende muisvoetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjl9011
Oke, ik ga eerst voor de steelseries 4hd dan om te proberen.
Ik dacht dat deze muismatten niet afdoende zouden zijn maar ik ga het proberen.

Dank voor de reacties!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Nog een tip: een complete bureaumat onder keyboard en muis leggen. Voor geloof ik minder dan 20 euro had ik er eentje bij onze gewaardeerde Zweedse meubelmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

JohnnieWbl schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:36:
Nog een tip: een complete bureaumat onder keyboard en muis leggen. Voor geloof ik minder dan 20 euro had ik er eentje bij onze gewaardeerde Zweedse meubelmaker.
Nadeel is dat die dingen flexibel zijn en dus gaan vormen naar de contouren van de tafel. En dat is precies wat de TS niet wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
McKaamos schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:42:
[...]

Nadeel is dat die dingen flexibel zijn en dus gaan vormen naar de contouren van de tafel. En dat is precies wat de TS niet wil ;)
Die van mij niet hoor, een "Ikea Original uit 1999" :P Gewoon een metalen plaat met een kunstof, rubberachtige dekking erop. Werkt super en stel me voor dat elk bureaublad eronder past.

edit: bij nadere inspectie is het materiaal waarschijnlijk (hard) kunstof.

[ Voor 8% gewijzigd door JohnnieWbl op 22-01-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

JohnnieWbl schreef op zondag 22 januari 2017 @ 14:44:
[...]

Die van mij niet hoor, een "Ikea Original uit 1999" :P Gewoon een metalen plaat met een kunstof, rubberachtige dekking erop. Werkt super en stel me voor dat elk bureaublad eronder past.

edit: bij nadere inspectie is het materiaal waarschijnlijk (hard) kunstof.
Ahh op die fiets. Ik vermoed dat die niet meer in het assortiment gaan zijn. De enige die ik ken, zijn soortgelijk materiaal als de vloerbeschermer (tegen wieltjes van burostoelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Je kunt natuurlijk ook 'andersom' werken: 8)

Een muismat met een harde bovenkant!
Bijvoorbeeld: pricewatch: Xiaomi Mouse Pad L

Ik gebruik 'm zelf ook en het bevalt prima. (ook hier op een bureau met wat oneffenheden erin)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 14:50

WCA

Roccat Alumic heb ik tijden gebruikt, beviel prima, tot ik op een trackball overstapte.

Share and Enjoy!

Pagina: 1