"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Vraag
Alle reacties
Kan je even doorgeven welke fouten dit zijn? Is het een foutmelding , o.i.d.?Markimoo schreef op zondag 22 januari 2017 @ 11:32:
Hallo,
Mijn vader heeft een Android telefoon (Samsung Galaxy S5 Nero met Android versie 5.1.1) en deze geeft regelmatig bij Facebook dat er een aantal fouten zijn gevonden
Opnieuw installeren lijkt me wel heel rigoureus, dat is echt een allerlaatste oplossing. Als je Opera Sync aan hebt staan, zou het somaar kunnen zijn dat de wachtwoorden gesynchroniseerd worden, maar vervolgens is het nog steeds niet mogelijk om de wachtwoorden uit te lezen. Het is waarschijnlijk gewoon makkelijker om even 'wachtwoord vergeten' optie te gebruiken.Nu wil hij graag weten of hier een oplossing is, of om het beter is om zijn telefoon opnieuw te installeren. [Echter zit hij dan met het volgende probleem: Hij heeft 3 websites opgeslagen op de telefoon, waar wachtwoorden zijn opgeslagen die hij niet weet. Kunnen die wachtwoorden eventueel worden gevonden op de telefoon zodat ik ze op mijn laptop kan bewaren en kan geven wanneer hij zijn telefoon opnieuw heeft geïnstalleerd? De browser die wordt gebruikt is Opera.
Als laatste probeer de cache en app opslag van Facebook eens te verwijderen, verwijder daarna Facebook weer en herstart de telefoon. installeer Facebook vervolgens opnieuw.
Als laatste zou je er ook voor kunnen kiezen om de mobiele website te gebruiken, die verbruikt sowieso een stuk minder accu en vraagt minder gegevens op.
Hoi Rens,
Zodra ik de foutmelding weer heb, zal ik dat aan je doorgeven.
M.b.t. de wachtwoorden, resetten daarvan gaat niet en ik weet niet of Opera Sync aan staat op de telefoon. Hij is gisteren wel 2x bijgewerkt en volgens mij loopt hij nu ook een stuk soepeler.
Zodra ik de foutmelding weer heb, zal ik dat aan je doorgeven.
M.b.t. de wachtwoorden, resetten daarvan gaat niet en ik weet niet of Opera Sync aan staat op de telefoon. Hij is gisteren wel 2x bijgewerkt en volgens mij loopt hij nu ook een stuk soepeler.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Dat maakt het wel wat lastiger inderdaad. Is het bijbehorende mailadres ook niet meer in gebruik dan?Markimoo schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:18:
M.b.t. de wachtwoorden, resetten daarvan gaat niet
Je kan Opera Sync nu nog wel gewoon aanzetten, voordat je een factory reset doet.
Ik wacht eerst even af hoe het nu gaat, hoor hem niet meer klagen nu namelijk.
Het is geen emailadres maar een gebruikersnaam, welke is gegeven door het bedrijf.
Het is geen emailadres maar een gebruikersnaam, welke is gegeven door het bedrijf.
Over het algemeen zit achter elk account een e-mailadres, puur om het account te kunnen achterhalen. Maar wellicht dat dit een uitzondering is.Markimoo schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:29:
Pagina: 1