K7T geluidsprob.....

Pagina: 1
Acties:

• freaky20
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

Topicstarter
Ik heb de search wel degelijk gebruikt maar kon er niets over vinden...

Ik heb hier een MSI K7T pro ennu daar zit een ingebouwde geluidskaart op... nu heb ik verdomd veel last van het feit dat het geluid stopt (heel even maar) als ik IE opstart, of een ander progje... ook tijdens het laden valt het geluid even stil.... priority van winamp staat op High. Ligt het nu aan winamp of aan het feit dat onboard soundcards verrot zijn... btw ik hoor als ik mijn stereo hard zet, onwies raar ruis! :(

Ow ja vergeten te vertellen, mijn muis loopt tijdens het laden ook niet soepel meer... :( meer I/O voltage op mijn geheugen of meer Voltage op mijn CPU misschien?

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!

• freaky20

freaky20

Lazy tweaker

Topicstarter
mmmm, kent niemand dit probleem?

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 10:19
Ligt het nu aan winamp of aan het feit dat onboard soundcards verrot zijn... btw ik hoor als ik mijn stereo hard zet, onwies raar ruis! :(
Onboard soundkaarten zijn idd kut

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 15:07
da's gelul
doen het altijd prima alleen zijn ze een beetje simpel
maar goed genoeg
is dus gewoon iets mis

• freaky20

freaky20

Lazy tweaker

Topicstarter
Ik merk eigenlijk zojuist op dat mijn hele pc blijft haken bij het laden van iets, bijvoorbeeld bij het typen van een icqtje, dan komt de text ineens te voorschijn, muis blijft 1 a 2 sec. haken bij het checken van meeltjes en schokt onwies over mijn scherm als ik IE opstart..... Iemand een oplossing voor dit probleem? CPU is niet meer OCed....

HELP, wordt er helemaal gek van!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 11:52

Kortfragje

......

Ja dat heb ik ook sinds kort, als ik ie opstart loopt ie ff vast , en soms met icq ook. Echt te vreemd, volgens mij is t een k7t-pro probleem, hij deed het alleen nooit, toch best vaag :?

[nieuwschierig]
hoe heb je je 800tje op 950 gekregen? dat kan toch niet met multiuplier veranderen op de k7t-pro?
[/nieuwschierig]

http://www.gjpvanwesten.nl

• freaky20

freaky20

Lazy tweaker

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 21:36 schreef Gerrit83 het volgende:
[nieuwschierig]
hoe heb je je 800tje op 950 gekregen? dat kan toch niet met multiuplier veranderen op de k7t-pro?
[/nieuwschierig]
Euhmm heb je gedacht aan krassen op je CPU :) Ik heb toen een heel groot risico genomen, heb aan de hand van een schema op Tom's hardware site mijn bruggen mbv een kraspen doorbroken en daarna de andere gekleurd (alsin de juiste combinatie gemaakt).. :o

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit probleem ken ik idd. Zelf heb ik een GIGABYTE 60XE mobo met een Creative SB128 onboard. Als ik deze gebruik is het geluid niet echt goed en hangt mijn systeem ook vaak. Nu is het maar een Cellie466 dus ik ga er ook niet van wonderen uit. Maar toen heb ik een Creative SB128 erin gezet. Hetzelfde type maar een losse kaart en heb geen problemen meer gehad.

• freaky20

freaky20

Lazy tweaker

Topicstarter
Nou, op dit moment heb ik een Creative AWE 64 kaartje erin zitten. Een nadeel is dat ik maar 1 geluidsbron tegelijk kan afspelen (evt. op te lossen met drivers weet ik), ennu het probleem -> kraken, haperen en dergelijke wordt niet opgelost...

Zou het nu aan de installatie van windows liggen?

Pagina: 1