Toon posts:

Wat denken jullie ervan ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben hier net nieuw op het forum dus zal ik me eerst maar even voorstellen: Ben 17jr oud woon in Friesland (nee, ben geen boer ;) ennum zit in 5 Havo. Ik heb dus een tijdlang door geldgebrek met een niet al te snelle computer gedraait (wat erg irritant is als je gamesfreak bent :( Noudat ik eindelijk lekker wat geld bijelkaar heb gespaart kan ik een mooie computer kopen. Heb maand geleden al een Duron 700mhz gekocht en vandeweek een Hercules Prophet II MX. Heb vandaag als laatste het mobo besteld, namelijk een Abit KT7A (had al een 2de hands KT7-RAID maar deze heb ik zelf verrot gemaakt |:( Ik heb nou strax dus het volgende systeem:
Abit KT7A
Duron 700mhz
192 SDRAM
Geforce2 MX
Terratec DMX X-Fire 1024
+ nog wat andere dingen die nu niet van belang zijn.

Wat vinden jullie nou van dit systeem en wat zouden jullie er mee doen (dus overclocken ofniet?) Wat zou ik er nog bij moeten kopen enz. enz.
Iig alvast bedankt voor de reacties, mzzls !

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
een harddisk?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
Wat leuk, een newbie die zich eerst voorsteld :)

Is niet lullig bedoelt hoor, maar vind ik gewoon opmerkelijk!

Verwijderd

heh, dit is de eerste keer dat ik zie dat iemand zich helemaal gaat voorstellen bij z'n eerste post :)

Maar voor de rest ziet het er mooi uit, ik zou die Duron unlocken (zie voor meer info in de search), en proberen op de 1 gigahertz te krijgen met een beetje een goede koeler en een iets hoger voltage. Dan heb je toch een heel behoorlijk systeempje dacht ik zo!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja ik ben op dit forum dan wel net nieuw, maar gebruik de computer toch al heel wat jaartjes :) ennem ja ik was nog 2 dingen vergeten: Heb een 13gb harddisk 5400rpm waar ik 2 partities van gemaakt heb en zoals ik al zei speel ik veel games. dus welke os raadden jullie me aan 98, ME of 2000.

Verwijderd

Topicstarter
l0l, lijkt hier wel een chatbox zo snel wordt er gereageerd. Zie je niet vaak op de meeste forums

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Op maandag 02 juli 2001 17:23 schreef 0Geasto0 het volgende:
Nou ja ik ben op dit forum dan wel net nieuw, maar gebruik de computer toch al heel wat jaartjes :) ennem ja ik was nog 2 dingen vergeten: Heb een 13gb harddisk 5400rpm waar ik 2 partities van gemaakt heb en zoals ik al zei speel ik veel games. dus welke os raadden jullie me aan 98, ME of 2000.
Voor veel games zou ik 98SE of ME gaan draaien. Welke muis heb je trouwens?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
GoT is niet voor niets het meestbezochte forum van Nederland. De :) ;) doen het hem ;)

Verwijderd

Dit is idd een snel en drukbezocht forum :)
En voor de OS zou ik win2k nemen, vooral ook omdat je toch wel flink wat geheugen hebt. En de meeste mensen krijgen win2k met wat getweak wel minstens net zo snel als win98. Bij mij was win2k ongetweakt zelfs 30-40% sneller dan win98se!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al veel bij de search gelezen en daar zegt bijna iedereen dat win2k goed, stabiel en snel is maar dat je voor games toch het beste win98/me kunt hebben ? Ik heb trouwens een optical mouse die me echt perfect bevalt en wat bijna een must is voor games omdat het echt heerlijk scrollt (speel namelijk veel cs en ut, en als dan je muis lekker blijft hakken steeds is dat echt niet leuk :)
Pagina: 1