Hier: www.microsoft.com/nl-nl/accessibility/windows10upgrade is het nog steeds gratis de update
Vraag
Alle reacties
Ja, maar alleen als je die toegankelijkheidsopties ook echt nodig hebt
Dus als je simpelweg de DPI instellingen aanpast of 't geluid harder zet dan ben je gedektsanfranjake schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:01:
Ja, maar alleen als je die toegankelijkheidsopties ook echt nodig hebt
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 21-01-2017 20:18 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Blijf het toch grappig vinden dat men alle dagen klaagt over privacy dit, privacy dat, maar zich vervolgens in allerlei bochten wringt om b.v. Windows gratis te kunnen gebruiken.
Vriend van mij schrok er van om 99.95 per jaar te betalen voor Office 365. Toen ik berekende dat dit nog geen 30 cent per dag is en hij dit met 1 minuut werken heeft terugverdiend, zag hij gelukkig in dat het eigenlijk een lachertje is.
Ergo, waarom moeite doen en omwegen zoeken om een paar euro te besparen op een product dat je letterlijk elke dag gebruikt?!
Vriend van mij schrok er van om 99.95 per jaar te betalen voor Office 365. Toen ik berekende dat dit nog geen 30 cent per dag is en hij dit met 1 minuut werken heeft terugverdiend, zag hij gelukkig in dat het eigenlijk een lachertje is.
Ergo, waarom moeite doen en omwegen zoeken om een paar euro te besparen op een product dat je letterlijk elke dag gebruikt?!
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Zoals hiervoor is het bedoeld wanneer je gebruik maakt van de toegankelijkheidsopties. Wanneer je deze worden gebruikt of noodzakelijk zijn, is de upgrade inderdaad gratis.
Overigens vind ik je titel een beetje krom, het gaat om een upgrade. Er is al een oudere Windows versie aanwezig, welke niet gratis is. Dus, nee, Windows is niet gratis, die moet je nog steeds kopen.
Overigens vind ik je titel een beetje krom, het gaat om een upgrade. Er is al een oudere Windows versie aanwezig, welke niet gratis is. Dus, nee, Windows is niet gratis, die moet je nog steeds kopen.
Had je al gekocht, een niet legitiem exemplaar upgraden gaat sowieso niet lukkenzekerpixels schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 20:28:
Zoals hiervoor is het bedoeld wanneer je gebruik maakt van de toegankelijkheidsopties. Wanneer je deze worden gebruikt of noodzakelijk zijn, is de upgrade inderdaad gratis.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik mis eigenlijk totaal het doel van dit topic...
Ja, je kunt (kennlijk) nog steeds een upgrade van je huidige OS naar Windows 10 uitvoeren als je gebruikt maakt van toegankelijkheidsopties. Da's erg aardig van Microsoft, zijn ze niet verplicht...
Aangezien er geen technisch probleem is, en de topicstart uit niet meer dan één regel bestaat sluit ik dit topic maar.
Ja, je kunt (kennlijk) nog steeds een upgrade van je huidige OS naar Windows 10 uitvoeren als je gebruikt maakt van toegankelijkheidsopties. Da's erg aardig van Microsoft, zijn ze niet verplicht...
Aangezien er geen technisch probleem is, en de topicstart uit niet meer dan één regel bestaat sluit ik dit topic maar.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.