Advies gevraagd voor mediaspeler

Pagina: 1
Acties:
  • 450 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rugbykijken
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-10-2022
Ik wil graag een mediaspeler kopen. Mijn broer heeft de x9v2.
Hierop kun je tv zenders kijken , films en series. Dat is wat ik ook wil, maar ik wil met name toegang tot Engelse sportzenders als sky, iTV en btsports. En NFL en NBA.

De x9v2 komt hier ten deel in tegemoet. Het beeld is wisselend in kwalliteit.

Mijn vraag is of andere spelers ook dit aanbod aan zenders hebben of dat dit ' voorgeprogrammeerd' is.

Ik ben vrij nieuw in het onderwerp en zie vooral veel verschillend aanbod dat ingaat op de hardware, terwijl ik mijn keuze wil laten afhangen van content - zie hierboven - en dat HD resolutie geen probleem is.

Is de x9v2 qua prijs en behoefte de beste keuze of zijn er betere alternatieven?

[ Voor 83% gewijzigd door Rugbykijken op 21-01-2017 19:44 . Reden: Niet ingevuld ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:39
Dat zijn plugins (al dan niet legaal) voor Kodi waarmee je streams kunt bekijken.
Ieder boxje dat android draait kan ook kodi draaien.
Je moet alleen weten welke plug-ins je moet hebben.
Vaak werken die ook maar een tijdje, omdat het meestal illegaal is wisselt het aanbod (en support) nogal.
Er worden bijvoorbeeld boxjes verkocht tegen een flinke meerprijs waarop dan al een aantal plugins voorgeinstalleerd is, er zijn er dacht ik ook waarbij een soort abonnementsvorm is, soms krijg je die bij zo'n boxje maar dat blijft niet eeuwig werken.

[ Voor 3% gewijzigd door ASW1 op 22-01-2017 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rugbykijken
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-10-2022
Oke dus als ik het goed begrijp maakt het kastje niet uit. Hoewel er qua hardware wel veel verschil is.

BIj de x9 mediaplayer V2 is kodi geïnstalleerd met een aantal settings...?

Kan iemand me dan aangeven of de 189 euro voor de x9 realistisch is of zijn er ander players die jullie adviseren? Die uiteraard wel hetzelfde kunnen?

Dank nogmaals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies voor een mediaspeler zou in principe thuis horen in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Dit topic krijgt echter geen verhuizing die kant op maar gaat op slot. De doelstelling van dit topic is namelijk op illegale wijze bekijken van content en het is niet toegestaan om daarover op het forum te discussiëren. Check Het algemeen beleid #verbodencopyright nog even.

Dit topic is gesloten.