Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Isaja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-10 17:17
Hola Chicos!

Een specifieke vraag, hoop dat er wat Tweakers zijn die in deze omgeving wonen en kunnen zeggen of het een goed idee is ja / nee.

Ben op reis en eind Februari in Mexico City. Vorige maand een local in Nicaragua erg blij gemaakt met mijn LG G3, kan ie ook weer een maand van naar de kroeg ;-)

Het is dus tijd voor een nieuwe phone, en met de Mexicaanse Peso op een all-time low (23 pesos voor 1 euro) vroeg ik me af of het een goed plan is een nieuwe phone te kopen in Mexico City. Iemand ervaring, juiste bandbreedte, andere addertjes onder het gras?

Amazon al even gecheckt en prijzen zijn redelijk scherp voor sommige modellen. Zo niet dan kan ik familie een nieuwe telefoon uit NL mee laten nemen.

Gracias!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 19:35
Je moet zeker kijken naar de frequenties. Is het een toestel voor daar alleen, of voor gebruik als je terug komt hier? Indien voor hier zijn met name de 4G frequenties belangrijk, 3G wordt reeds afgebouwd.

Voor de rest moet je aan garantie denken, levert de fabrikant dat wereldwijd of kun je dat bijkopen.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Daarbij moet je ook nog uitkijken met de douane. Je mag maar spullen invoeren van maximaal 'x' waarde. Neem je dus één of meerdere telefoons met doos en al mee in de tas, kan het zijn dat je er alsnog BTW e.d. over moet betalen.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Ik denk dat het niet interessant is.
Er is niet zo'n technologiecultuur en internetcultuur in Mexico.
Dat maakt het vinden van het model dat je wilt lastig, en prijzen online vergelijken zo goed als onmogelijk.
Dat betekent dat je de hele stad af moet gaan lopen om te zien wat er is tegen welke prijzen.
Modellen met de Europese frequenties zul je al helemaal met een kaarsje moeten zoeken.
Bespaar je de moeite

• Isaja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-10 17:17
ASW1 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:58:
Dat maakt het vinden van het model dat je wilt lastig, en prijzen online vergelijken zo goed als onmogelijk.
Dat betekent dat je de hele stad af moet gaan lopen om te zien wat er is tegen welke prijzen.
Modellen met de Europese frequenties zul je al helemaal met een kaarsje moeten zoeken.
Bespaar je de moeite
Dank voor de feedback mannen, duidelijk verhaal. Dan laat ik de familie een nieuw exemplaar meenemen uit NL, zeker ivm de frequenties en bruikbaarheid in de komende jaren

We gaan nog wel op jacht naar een nieuwe camera met de Peso op een all-time low ;)

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

ASW1 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:58:
Bespaar je de moeite
Laat 't Carlos Slim maar NIET horen 8)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Ik ga af en toe naar Mexico en heb een paar keer een internetspeurtocht naar electronica gehouden, maar niets interessants kunnen vinden. Er staat bitter weinig op internet, het is niet als hier waar alle serieuze winkels de voorraad bijhouden op het web. Reden is dat online aankopen en op laten sturen niet of nauwelijks gebeurt.
En wat ik wel vond waren vaak niet de recente en interessante modellen, maar incourante meuk.
Misschien dat je in de winkels meer vindt.

[ Voor 8% gewijzigd door ASW1 op 28-01-2017 23:04 ]

Pagina: 1