Pc upgrade

Pagina: 1
Acties:

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-02 21:17
Goedenmiddag,

Ik zit er aan te denken om mijn pc een upgrade te geven.

Specs:
Kast: coolermaster k380
Voeding: coolermaster b600 v2
moederbord: asus bm85m-g
cpu: intel i5 4460
ram: crucial balistic sport 8gb ddr3 1600mhz
gpu: msi gtx 970 oc

ik game voornamelijk met mijn pc maar hij word ook gebuikt voor de normale dingen.

Wat ik van jullie vraag, is het eventueel waard om een upgrade uit te voeren en zo ja, welke onderdelen zouden raadzaam zijn?

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:47
SSD al aanwezig?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• CryRaven
Ow die ben ik vergeten, een samsung 850 evo en een 1tb schijf zit er ook in.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Als je je moet afvragen of een upgrade nodig hebt, heb je dan uberhaupt wel een upgrade nodig, of zeg ik nu iets heel geks?

Tuurlijk kan je over op een Kaby Lake processor met Z270 moederbord en 1080, maar als je nu tevreden bent is het toch prima?

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:47
Ik zou alleen maar upgraden als je tegen grenzen aan loopt. Gokje: dat is nu nog niet. Je systeem lijkt aardig gebalanceerd.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Verwijderd

Voor Battlefield 1 kan de CPU wat te traag zijn, bij grote maps met veel tegenspelers. Maar bij 99% van alle andere games is die meer dan prima. In zo'n geval is de voeding het meest logische door de hele lange kwaliteit. Dat is een best wel slechte keuze geweest.

• CryRaven
Ik heb jullie berichten gelezen en heb besloten dat ik nog even wacht met upgraden. Setup bevalt me eigenlijk ook wel prima zo. In ieder geval bedankt allen!
Pagina: 1