Ik heb een Melrose S9 mini android telefoon. Chinees ding en werkelijk beste aankoop van de eeuw omdat ie zo klein is dat ie overal inpast tijdens bv sporten. Nu wil ik naast mijn bluetooth headphone ook gewoon mijn bedrage earbuds gebruiken maar kwam ik erachter dat niet werkt. De pins van de stereo 3.5inch connector zitten op een NET iets andere plek .
Wat blijkt..de connector die de S9 verwacht is NET een paar mm groter. Dit is te zien ook aan de connector van de crappy headphone die erbij zat. Nu gaat zo'n chinees echt niet een eigen connector verzinnen en zullen ze wel wat hebben overgenomen van iets anders.
Iemand bekend met hoe zo'n connector heet of waar deze voor gebruikt wordt? Is dit typische een iphone connector of weet ik veel wat. Dat zoekt even wat makkelijker naar bv een verloopje of zo..
Hij is dus exact hetzelfde als een normale connector alleen + 2 a 3 mm of zo..
Wat blijkt..de connector die de S9 verwacht is NET een paar mm groter. Dit is te zien ook aan de connector van de crappy headphone die erbij zat. Nu gaat zo'n chinees echt niet een eigen connector verzinnen en zullen ze wel wat hebben overgenomen van iets anders.
Iemand bekend met hoe zo'n connector heet of waar deze voor gebruikt wordt? Is dit typische een iphone connector of weet ik veel wat. Dat zoekt even wat makkelijker naar bv een verloopje of zo..
Hij is dus exact hetzelfde als een normale connector alleen + 2 a 3 mm of zo..