Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop aankoopadvies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sanderking77
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-12-2023
Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een laptop, ik heb al de beschikking over een desktop maar ik zou hierbij nog graag een laptop bij hebben, de laptop wil ik eigenlijk alleen gebruiken voor de mail, word enzovoort, een beetje de basics dus. Mijn budget ligt tussen de 500-700 euro. De enige twee eisen die ik heb zijn een i5-processor en een lange accuduur, ik heb mijn eigen desktop zelf gebouwd, maar van laptops heb ik vrij weinig verstand dus ik weet niet of dit mogelijk is. De laptop hoeft niet super klein te zijn, maar mee kunnen nemen zou ik wel als een fijne optie zien. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Groetjes Sander

Alle reacties

Verwijderd

Misschien is dit iets voor je: https://tweakers.net/pric...-flip-ux360ca-c4044t.html

Heb hem zelf niet of zo, noch iets anders van Asus, maar gezien de reacties op internet is het niet bepaald een verkeerd ding. Wel licht, met een lange batterijduur, en in meer dan één opzicht te gebruiken.

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Waarom geen Chromebook? Daar kun je als het goed is in de nabije toekomst de Android apps van microsoft word etc op draaien. Ze zijn licht, lange accuduur en relatief goedkoop.

Opslag, ja. Veelal hebben ze maar kleine ssd's aan boord wat een minpunt kan zijn. Echter heb je prima cloudopslage tegenwoordig en ook USB sticks slikken ze. Dus dat zou best het overwegen waard zijn.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• korna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-11 08:39
Ik denk dat je nog iets langer moet nadenken over je wensen. Bijvoorbeeld: wat is super-klein? Voor sommige is dat 11 inch, een ander vindt 13 inch al klein. Ook 'meenemen' is een brede definitie. Ga je hem elke dag overal naar toe nemen? Dan zijn gewicht en batterij duur van belang. Neem je hem af en toe mee naar familie dan zijn die factoren minder belangrijk.

Denk ook na over hoe je de laptop ga gebruiken. Ga je op de bank hangen (dan neem je hem meestal op schoot) of zet je hem altijd op tafel?

En dan als laatste, wat wil je op de laptop draaien? Alleen een beetje browsen en remote desktop? Of heb je specifieke software ingedachte? Dat is van belang voor je CPU, RAM, video, opslag en beeldscherm keuzes.

Je kan alvast hiermee oriënteren:
categorie: Laptops

Ik heb de pricewatch filters ingesteld op:
Prijs max 720
Resolutie onder full hd uitgesloten
Qwerty toetsenbord
CPU i5
CPU architectuur Haswell/Kaby Lake/Skylake
Opslag type SSD/SSD(M.2)/SSD(mSata)

[ Voor 20% gewijzigd door korna op 22-01-2017 11:10 . Reden: Resolutie filter toegevoegd ]

Multiplayer shooting games define community as a community of killers, the high-tech version of a tribe of paleolithic hunters.