Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

game pc 1000 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
op deze pc wil ik vooral gaan gamen (denk aan: cod,bf,csgo)

Wat mag het systeem gaan kosten?
de pc mag max 1000 euro kosten

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
beeldscherm full hd

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
voor processor intel

Ga je overklokken?
nee

Wat verwacht je van ons?[i]
mijn build nakijken

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-7500 Boxed€ 218,95€ 218,95
1MSI B250M PRO-VDH€ 85,95€ 85,95
1MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G€ 288,-€ 288,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 49,95€ 49,95
1NZXT S340 Zwart€ 65,95€ 65,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16€ 106,95€ 106,95
1Corsair Vengeance 400W€ 61,30€ 61,30
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 86,42€ 86,42
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 963,47

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47

br00ky

Moderator Harde Waren
game pc max 2000 euro? Nu al de helft van je geld kwijt ;)?

Verwijderd

Topicstarter
nee vriend van mij had geen zin om acc te maken is voor hem :)

• Allovich
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 00:43
Ziet er goed uit.
Eventueel modulair alternatief op de voeding (die in het lijstje is ook prima): pricewatch: Corsair CX450M

Verwijderd

Allovich schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:59:
Ziet er goed uit.
Eventueel modulair alternatief op de voeding (die in het lijstje is ook prima): pricewatch: Corsair CX450M
Zou ik niet doen. Daar gaat ie kwalitatief nogal wat op achteruit. Er is ruimte zat voor de kabels in de S340.

Een mATX moederbord is niet mooi in een ATX behuizing met raam. Voor de looks zou er een ATX bord als de pricewatch: Gigabyte GA-B250-HD3P in mogen of nog iets fraaier, een pricewatch: ASRock Fatal1ty B250 Gaming K4 als het in het budget past.Voor de videokaart zou je een pricewatch: Powercolor Radeon RX 480 8GB Red Devil kunnen nemen. Iets goedkoper, presteert hetzelfde en is net zo stil.

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 00:19:
[...]

Zou ik niet doen. Daar gaat ie kwalitatief nogal wat op achteruit. Er is ruimte zat voor de kabels in de S340.

Een mATX moederbord is niet mooi in een ATX behuizing met raam. Voor de looks zou er een ATX bord als de pricewatch: Gigabyte GA-B250-HD3P in mogen of nog iets fraaier, een pricewatch: ASRock Fatal1ty B250 Gaming K4 als het in het budget past.Voor de videokaart zou je een pricewatch: Powercolor Radeon RX 480 8GB Red Devil kunnen nemen. Iets goedkoper, presteert hetzelfde en is net zo stil.
Even snel tussendoor een vraagje. Welke voedingen van corsair zijn kwalitatief beter, de vengeance of de RMx series?

• Finntasy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-11 11:46
RMx is beter dan de vengeance aangezien hij modulair is en gold certified, bouwkwaliteit is vergelijkbaar, maar ik zou eerder de bitfenix whisper aanraden omdat deze toch wel een stuk goedkoper is dan de RMx

Verwijderd

Finntasy schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 11:01:
RMx is beter dan de vengeance aangezien hij modulair is en gold certified,
Die twee zaken maken niet dat een voeding beter is.
youridv1 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 10:55:
[...]

Even snel tussendoor een vraagje. Welke voedingen van corsair zijn kwalitatief beter, de vengeance of de RMx series?
Een heel andere prijsklasse en zodoende niet te vergelijken. Voor een bronze voeding heeft de Vengeance een erg goede kwaliteit tov de prijs, hetzelfde geldt voor de RMx en de Whisper bij de gold voedingen.

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 11:26:
[...]

[...]

Een heel andere prijsklasse en zodoende niet te vergelijken. Voor een bronze voeding heeft de Vengeance een erg goede kwaliteit tov de prijs, hetzelfde geldt voor de RMx en de Whisper bij de gold voedingen.
en dankuwel Arco _/-\o_ _/-\o_

• Finntasy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-11 11:46
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 11:26:
[...]

[...]

Wat ik ermee bedoelde was dat de RM550 de voordelen heeft van dat hij modulair is en 80+ gold certified, ik zei niet dat deze langer meeging of in het algemeen betere bouwkwaliteit heeft. Verder heb je wel gelijk dat de Vengeance goede kwaliteit is voor de prijs bij brons en de RMx en Whisper bij gold.

• UncleEddy
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-11 03:21
Finntasy schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 13:01:
[...]

Wat ik ermee bedoelde was dat de RM550 de voordelen heeft van dat hij modulair is en 80+ gold certified, ik zei niet dat deze langer meeging of in het algemeen betere bouwkwaliteit heeft. Verder heb je wel gelijk dat de Vengeance goede kwaliteit is voor de prijs bij brons en de RMx en Whisper bij gold.
Ik ben zelf eigenaar van de RM550x, het is een ontzettend stille voeding, ziet er strak uit, en komt met 7 jaar garantie. Misschien wat duurder dan de concurrent maar van erg degelijke kwaliteit.

Verwijderd

UncleEddy schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 15:40:
[...]

Ik ben zelf eigenaar van de RM550x, het is een ontzettend stille voeding, ziet er strak uit, en komt met 7 jaar garantie. Misschien wat duurder dan de concurrent maar van erg degelijke kwaliteit.
Zelfs 10 jaar garantie.
Pagina: 1