Mijn vraag:
Mijn laptop gaat sinds enkele weken spontaan in slaapstand. Ik heb Windows 10 geïnstalleerd. Het gebeurt zowel op accu als op netstroom. Eens hij één keer is uitgevallen kan ik hem makkelijk terug aankrijgen met de aan/uit-knop maar 2 minuten later valt hij meteen weer uit. Dit is echt een heel vervelend probleem, zeker gezien de jonge leeftijd (laptop is van juni 2016, nog geen dik half jaar oud)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Office , Firefox, Soulseek, Deluge, Winamp
Windows 10 Home 64 bits
Medion Erazer P66661
Bios 221
Intel Core i5 6200-CPU
8GB geheugen
NVIDIA GEFORCE GTX 950M
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik ben begonnen met een volledige format, maar al snel dook het probleem weer op.
Ik heb alle drivers een update gegeven.
Mijn instellingen in energiebeheer aangepast dat de pc nooit in slaapstand mag gaan.
Echt geen idee wat ik nog kan proberen..
Mijn laptop gaat sinds enkele weken spontaan in slaapstand. Ik heb Windows 10 geïnstalleerd. Het gebeurt zowel op accu als op netstroom. Eens hij één keer is uitgevallen kan ik hem makkelijk terug aankrijgen met de aan/uit-knop maar 2 minuten later valt hij meteen weer uit. Dit is echt een heel vervelend probleem, zeker gezien de jonge leeftijd (laptop is van juni 2016, nog geen dik half jaar oud)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Office , Firefox, Soulseek, Deluge, Winamp
Windows 10 Home 64 bits
Medion Erazer P66661
Bios 221
Intel Core i5 6200-CPU
8GB geheugen
NVIDIA GEFORCE GTX 950M
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik ben begonnen met een volledige format, maar al snel dook het probleem weer op.
Ik heb alle drivers een update gegeven.
Mijn instellingen in energiebeheer aangepast dat de pc nooit in slaapstand mag gaan.
Echt geen idee wat ik nog kan proberen..