Goedenavond,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Momenteel gebruik ik een Dell Inspiron 530 en hierdoor heb ik niet de mogelijkheid om de nieuwere spellen te spelen. Ik ben van plan met het nieuwe systeem op hoge kwaliteit games te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem zelf mag max 900 euro kosten. Daarnaast wil ik er nog een scherm bijkomen van max 350 euro. Dit komt uit op een totaal van max 1250 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil m'n oude scherm graag houden en dus gaan werken met twee schermen. Momenteel maak ik gebruik van de Dell E2009W en deze wil ik er dus graag bij houden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben dus van plan met twee schermen te gaan werken. Daarnaast geen specifieke wensen met betrekking tot het systeem, behalve dat deze goed moet werken.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag aan jullie is of de onderstaande componenten met elkaar samen kunnen en of jullie eventuele verbeterpunten hebben voor mij. Daarnaast ben ik van plan de Dell U2515H erbij te kopen als nieuw scherm. Dit scherm is echter 1440p en ik vraag mij af of deze wel samengaat met het samengestelde systeem of dat jullie een betere suggestie hebben
Alvast bedankt voor jullie hulp, mijn dank is groot!
Dommage
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Momenteel gebruik ik een Dell Inspiron 530 en hierdoor heb ik niet de mogelijkheid om de nieuwere spellen te spelen. Ik ben van plan met het nieuwe systeem op hoge kwaliteit games te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem zelf mag max 900 euro kosten. Daarnaast wil ik er nog een scherm bijkomen van max 350 euro. Dit komt uit op een totaal van max 1250 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil m'n oude scherm graag houden en dus gaan werken met twee schermen. Momenteel maak ik gebruik van de Dell E2009W en deze wil ik er dus graag bij houden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben dus van plan met twee schermen te gaan werken. Daarnaast geen specifieke wensen met betrekking tot het systeem, behalve dat deze goed moet werken.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag aan jullie is of de onderstaande componenten met elkaar samen kunnen en of jullie eventuele verbeterpunten hebben voor mij. Daarnaast ben ik van plan de Dell U2515H erbij te kopen als nieuw scherm. Dit scherm is echter 1440p en ik vraag mij af of deze wel samengaat met het samengestelde systeem of dat jullie een betere suggestie hebben
Alvast bedankt voor jullie hulp, mijn dank is groot!
Dommage
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 200,95 | € 200,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B250-HD3P | € 99,- | € 99,- |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 288,- | € 288,- |
| 1 | BitFenix NOVA Zwart Window | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zilver, Zwart | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Crucial CT8G4DFD824A | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 140,94 | € 140,94 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.204,84 | |