Dag Tweakers
Ik ben op zoek naar een degelijke build voor een gaming pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen op 60 fps. Momenteel vooral League of Legends, cs:go & rainbow 6:siege. ik wil graag ook een pc bouwen die wat 'futureproof' is. Ik denk er ook over om mezelf te leren programmeren, maar ik geloof niet dat je een ontzettend 'zware' pc hiervoor nodig hebt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik zat te denken aan iets van 700-800 euro. Mag iets minder, mag iets meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis, toetsenbord,...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Processor: Intel i5
- Een kennis vertelde mij dat een SSD wel een must is?
Ik sta wel open voor ander merken of opties. Ik ken er niet zoveel van, vandaar dit topic.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
1. een, zo volledig mogelijk, lijstje met onderdelen voor mijn build indien mogelijk
2. tips waar ik rekening mee moet houden bij het bouwen van mijn eerste pc
3. ik ben op zoek naar een degelijke prijs-kwaliteit
Overige vraag:
Misschien meer een opmerking. Ik heb de best buy guide gelezen van januari 2017. Er zat ook een build bij van iets van 600 euro, ik wou graag mikken op een systeem dat nog net ietsje beter is.
Ik dank jullie bij voorbaat
.
Ik ben op zoek naar een degelijke build voor een gaming pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen op 60 fps. Momenteel vooral League of Legends, cs:go & rainbow 6:siege. ik wil graag ook een pc bouwen die wat 'futureproof' is. Ik denk er ook over om mezelf te leren programmeren, maar ik geloof niet dat je een ontzettend 'zware' pc hiervoor nodig hebt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik zat te denken aan iets van 700-800 euro. Mag iets minder, mag iets meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis, toetsenbord,...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Processor: Intel i5
- Een kennis vertelde mij dat een SSD wel een must is?
Ik sta wel open voor ander merken of opties. Ik ken er niet zoveel van, vandaar dit topic.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
1. een, zo volledig mogelijk, lijstje met onderdelen voor mijn build indien mogelijk
2. tips waar ik rekening mee moet houden bij het bouwen van mijn eerste pc
3. ik ben op zoek naar een degelijke prijs-kwaliteit
Overige vraag:
Misschien meer een opmerking. Ik heb de best buy guide gelezen van januari 2017. Er zat ook een build bij van iets van 600 euro, ik wou graag mikken op een systeem dat nog net ietsje beter is.
Ik dank jullie bij voorbaat