Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik vroeg me af of er leveranciers in Nederland zijn van goedkope doorverwijsnummers waarbij je een klein bedrag per maand betaalt en een paar cent per minuut.

Als ZZP'er zoek ik regelmatig een nieuwe opdracht en dan geef ik ze liever mijn doorverwijsnummer dan mijn echte mobiele nummer.

Ik heb al enkele partijen gevonden, maar de prijzen verschillen enorm.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Waarom neem je niet gewoon een 10-blok af? De prijs tussen een 1- en 10-blok verschilt bijna niets. Als je dat combineert met Vamo dan kun je naar eigen wens nummers toewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Zou je een provider kunnen aanraden waarmee je goede ervaringen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 08:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Niet beter om een zakelijk abo te nemen en een mobiel met 2 simslots?

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon op 20-01-2017 18:19 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Ik zoek ongeveer 2x per jaar naar een nieuwe ZZP-opdracht. Mijn telefoon (iPhone 7) bevalt me goed en die ondersteunt dat niet.

Ik vind het niet erg om €0,10 per minuut te betalen in de weken dat ik een nieuwe opdracht zoek. Recruiters kunnen alleen nogal stalkers zijn. Ik moet zelfs nog 16 voicemails afluisteren, de helft over voicemails of ik zin heb om voor weinig geld ergens ver weg aan de slag te gaan.

Ik ben nu druk bezig om afspraken met huisarts, medici, e.d. te regelen en ik weet niet welk nummer ik wel moet opnemen en welke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BelJoost
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Lokaal nummer via Budgetphone voor 1,25 euro (UNO) per maand. En dan met de optie "doorsturen" door laten verwijzen naar je mobiele nummer. Daar komen dan wel nog de doorverbind-gesprekskosten bij verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Ja, Budgetphone is interessant.

UNO is €1,25 per maand en dan mobiel €0,25 per minuut (duur).
FREE kost €12,50 per maand, maar gratis bellen naar vast en mobiel in Nederland en vaste nummers.

Bij de volgende keer uploaden van mijn CV zou ik wellicht Budgetphone FREE voor een maandje kunnen gebruiken voor €12,50. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Voys.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
chronoz schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:14:
Zou je een provider kunnen aanraden waarmee je goede ervaringen hebt?
HIP.

Alternatief is zo'n roulerend nummer nemen wat je veel op websites tegenkomt. Die nummers zijn eigenlijk bedoeld om statistieken op te bouwen over wie bij welke pagina wel de telefoon oppakt, maar voor jouw doel is dat prima inzetbaar. Wellicht een tweaker die de officiele naam weet van zo'n roulerend nummer?

-edit-
Dit is wat je zoekt:
https://adcalls.nl/prijzen/
Voor de duidelijkheid: Ik ken dit bedrijf niet, maar het ljikt te kunnen doen wat jij wilt. Bovendien kun je dan ook bepalen welke bron (LinkedIn, CV, website, KvK, etc.) er is gebruikt om aan je gegevens te komen.

[ Voor 21% gewijzigd door Trommelrem op 23-01-2017 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 21:59
Neem ook eens een kijkje bij Zadarma.com. Je kunt oproepen laten doorsturen naar VoIP account en telefoonnummers en de tarieven per minuut voor Nederlandse mobiele nummers zijn niet hoog.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
timmie1 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:22:
Neem ook eens een kijkje bij Zadarma.com. Je kunt oproepen laten doorsturen naar VoIP account en telefoonnummers en de tarieven per minuut voor Nederlandse mobiele nummers zijn niet hoog.
Hoeveel zou me dat kosten? 1 doorverwijsnummer per maand en dan 120 minuten (per jaar) doorverwezen naar mijn mobiele nummer?

€0.037 per minuut staat op https://zadarma.com/en/tariffs/calls/netherlands/, erg goedkoop.
€2 per maand voor een regionaal nummer, ook erg goedkoop.

Heb je er zelf ervaring mee? Kloppen de prijzen die ik heb gevonden en is de kwaliteit ook een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 21:59
chronoz schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:18:
[...]
Hoeveel zou me dat kosten? 1 doorverwijsnummer per maand en dan 120 minuten (per jaar) doorverwezen naar mijn mobiele nummer?

€0.037 per minuut staat op https://zadarma.com/en/tariffs/calls/netherlands/, erg goedkoop.
€2 per maand voor een regionaal nummer, ook erg goedkoop.

Heb je er zelf ervaring mee? Kloppen de prijzen die ik heb gevonden en is de kwaliteit ook een beetje goed?
Ik heb geen uitgebreide ervaring met hun doorstuurservice, de keren dat ik het gebruikte werkte het en de kwaliteit was normaal. Een collega van mij is ook tevreden. Ik heb zelf ervaring met hun nummers i.c.m. een VoIP account, dit werkt erg goed, kwaliteit is beter dan de betamax klonen. De prijzen in Euro's op hun website komen overeen met de werkelijkheid.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
-

[ Voor 132% gewijzigd door cooper87 op 05-04-2017 21:34 ]

Pagina: 1