Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 10:49
Mijn vraag

Ik zoek een tablet die ook buiten te gebruiken is qua helderheid in direct/semi-direct zonlicht.
Sindskort heb ik een galaxy s6 en moet zeggen dat daar erg goed mee te werken is als de zon schijnt, dit zal mede te danken zijn aan het amoled scherm en de hoog instelbare helderheid. Ik zoek een soortgelijke tablet. Momenteel heb ik een Lenovo a10-70f in gebruik, maar deze valt tegen als de zon schijnt, zelfs met een matte screenprotector. De helderheid is gewoon niet hoog genoeg.

Nu las ik op deze website dat de Samsung Tab A 10.1 wel een heel hoge helderheid heeft, maar aangezien de cd/m2 waarden sterk verschillen op diverse sites vraag ik me af of dit wel klopt. Is er toevallig iemand die kan bevestigen dat hij het goed doet met direct zonlicht? Hij scoort hoger dan de iPad Air 2 en Galaxy Tab s2..

Een ander merk/type mag ook, eigenlijk is dit de enige eis die ik stel aan een tablet en het liefst rond de 10 inch of groter.

Het doel is om hem zomers te gebruiken voor tv kijken.
...

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus schopje van AND -> MAA.

Kun je ook nog even aangeven of je nog meer wensen hebt, bijvoorbeeld: prijs, processor, opslag, schermformaat, etc.

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 10:49
O excuus. Nee verder niet echt eisen, liefst 10 inch of meer.. en de helderheid / zichtbaarheid buiten.