IVM vervanging van mijn cpu (Duron 600@840) met een Thunderbird 1200 ben ik op zoek naar een Micro-ATX Socket A bordje met overklokmogelijkheden voor mijn overgebleven Duron. Liefst 100Mb NIC en Sound onboard, Video mag, maar hoeft niet. AGP poort is zwaar noodzakelijk
Kan iemand mij een leuk mobo aanbevelen ?
Verwijderd
pcchips 810, heeft echter maar 1 oc mogelijkheid nl. naar 133MHz.
Onboard 10/100nic,sound/vga/modem en heeft ook nog een AGP slot en 2 pci sloten. Gebaseerd op de SiS730 chipset (voorloper 735)
Best een snel stabiel mobo voor rond de 240,-
Onboard 10/100nic,sound/vga/modem en heeft ook nog een AGP slot en 2 pci sloten. Gebaseerd op de SiS730 chipset (voorloper 735)
Best een snel stabiel mobo voor rond de 240,-
Ik ben het met Rob eens. Maar ga alleen voor de Eagletec versie ervan M810LMR zelfde type & typenummer als de PCchips.
Pcchips schijnt goed op weg te zijn om failliet te gaan.
En de eagletek is hetzelfde bordje maar dan met een andere merknaam. Pcchips is trouwens ook hetzelfde als elite en eagletek. Allemaal dezelfde eigenaar maar andere B.V.
Pcchips schijnt goed op weg te zijn om failliet te gaan.
En de eagletek is hetzelfde bordje maar dan met een andere merknaam. Pcchips is trouwens ook hetzelfde als elite en eagletek. Allemaal dezelfde eigenaar maar andere B.V.
ten eerste gebruik de search eens ...
hmm ok er zijn misschien niet zoveel topics die ingaan op verschillende soorten Micro-ATX moederborden
met dat dilemma zat ik zelf namelijk 2 maanden geleden ook
, en daarom heb ik zelf een overzichtje gemaakt: http://matx.ece-it.nl daar staat alles wat je ooit wil weten over Micro ATX, bijbehorende kasten en moederborden.
binnenkort update ik het overzicht trouwens weer.
hmm ok er zijn misschien niet zoveel topics die ingaan op verschillende soorten Micro-ATX moederborden
met dat dilemma zat ik zelf namelijk 2 maanden geleden ook
Er zijn wel veel topics ja.... En iedereen heeft wel eens de sites bekeken van Asus en Aopen en Pcchips.., Maar dan... waar koop ik ze???? Een heleboel (bijvoorbeeld de Aopen MX3SP, de PCchips 830) zijn niet te vinden in nederland.....
MZL Spyro
MZL Spyro
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Dat is inderdaad waar ik ook mee zit Spyro, en wachten op een Micro ATX nForce duurt waarschijnlijk wat lang.
BTW een goede site trouwens....Op dinsdag 03 juli 2001 02:16 schreef erniemars het volgende:
en daarom heb ik zelf een overzichtje gemaakt: http://matx.ece-it.nl daar staat alles wat je ooit wil weten over Micro ATX, bijbehorende kasten en moederborden.
Denk je dat die ooit komen dan, in mATX? Zal nog wel heel lang duren. Mijn advies: koop een mATX zonder VGA en zet er een leuke AGP kaart op. Kost 200 piek meer, maar dan heb je ook wat....Dat is inderdaad waar ik ook mee zit Spyro, en wachten op een Micro ATX nForce duurt waarschijnlijk wat lang.
MZL Spyro
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Die komen vast wel in Micro-ATX, daar leent die chipset zich namelijk geweldig voor. Denk aan Geluid + Video + NIC geintegreerd.
Lijkt me persoonlijk een heel mooi bordje voor Micro-ATX
En Micro-ATX zonder AGP heb ik echt nog nooit gezien, zijn die er dan
Site is echt okay Erniemars
Lijkt me persoonlijk een heel mooi bordje voor Micro-ATX
Site is echt okay Erniemars
ff lezen: zonder VGA met AGP...Op dinsdag 03 juli 2001 13:41 schreef Just_Johnny het volgende:
waarom: omdat VGA onboard vaak niet echt denderend is. Kun je beter een losse AGP kaart kopen. (dit geldt natuurlijk niet als je m niet echt grafiwsch/games gaat belasten)
MZL Spyro
Oeps verkeerd getypt
Ik bedoelde dus zonder onboard VGA.. Die heb ik nog nooit gezien, zonder onboard AGP wel
KIJK
dat is dus een lekker bordje
Hebbe Hebbe Hebbe
MZL Spyro
dat is dus een lekker bordje
Hebbe Hebbe Hebbe
MZL Spyro
Aopen heeft ook een mooi bordje wat Wel in nederland verkrijgbaar is
de MX-3s
intel 8152E
ac'97 audio
intel lan
en vga on board
leuk bordje
de MX-3s
intel 8152E
ac'97 audio
intel lan
en vga on board
leuk bordje
Inderdaad, maar ik denk dat ik mijn Duron er alleen met een hamer in gemept krijg
Zit dus te wachten op de MX-3SP.....Op woensdag 04 juli 2001 12:36 schreef Sine het volgende:
Aopen heeft ook een mooi bordje wat Wel in nederland verkrijgbaar is
de MX-3s
intel 8152E
ac'97 audio
intel lan
en vga on board
leuk bordje
Is wat nieuwer en heeft geen VGA onboard....
MZL Spyro
Pagina: 1